Specialized The Captain S-Works 2Bliss Ready külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Orin avatar
36 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Kevláros változat:

  • könnyű
  • jól tart ez a Specialized külső gumi
  • nem lesz defektes
  • szép kinézet
  • nagyon lassan kopik
  • Schwalbe gumival vetekszik, de olcsóbb
Hátrány

Kevláros változat:

  • nem túl olcsó ez a Specialized külső gumi, de ha jó gumit akarsz veszel egyet
Tapasztalat

Jó gumi ez a Captain. Ebben az árkategóriában szerintem a legjobb, ráadásul hosszú ideig tud szolgálni. Kevláros megerősítéssel és/vagy töltött belsővel a defekt szinte kizárva. Jól kapaszkodik felfele, nem kapar ki. Lefelé is jól teljesít, hasonlóképpen a ferde terepeken. Nekem csak talán az nem tetszik benne, hogy eléggé fel kell fújni, hogy ne tűnjön laposnak, de ettől még alacsony nyomáson jól teljesít.

Na, elkoptak a Rocket Ronjaim és visszakerült hátular ez a gumi. Van olyan jó mint a Schwalbe, csak olcsóbb

Erre ajánlom

maraton, edzések, XCO

Ennyiért vettem
10000
Csatolt képek
Specialized The Captain S-Works 2Bliss Ready  2010 külső gumi
Specialized The Captain S-Works 2Bliss Ready  2010 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ptoni avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Megtanulod a tubeless gumik javítását

Hátrány

Olyan gyenge az oldalfala, hogy a fűszál is elvágja. MTB használatra alkalmatlan.

Tapasztalat

Csak azért regisztráltam, hogy másokat megmenthessek ettől a gumitól !! Megtiltanám a forgalmazását. Az s-works mentes változattal 1 évig nem kaptam defektet, de sajnos  az oldalán megsérült. Gondoltam veszek egy újat, hogy ne legyenek defekt problémáim. Sajnos a boltban csak az s-works volt, drágábban. Ezt csak kompresszorral lehetett feltenni. Az oldalfala 3 baron a víz alatt olyan volt mint a pezsgőfürdő. Extra mennyiségű tej kellet bele, hogy ne eresszen le. 8 versenyből 7-szer defekteltem vele !! Mindig az oldalfalán lett valami sérülése, amit a tej már nem tudot megfogni. (Tömlős gumival soha nem volt felütéses defektem!!) Ennél rosszabb és drágább gumim soha nem volt és ezzel a márkától is elbúcsúztam, nekem bizonyított.

Erre ajánlom

Kiállításon felakasztva a falra.

Ennyiért vettem
10000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rokarudi avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Jó súlyú, könnyen felhelyezhető gumi.

A mintázatának és a gumi anyagának köszönhetően jól tart a döntött kanyarokban is.

Hátrány

Vékony az oldalfala.

Tapasztalat

Ideálisabb 2.5-3 bar között használni, hogy jobban tapadjon.

Erre ajánlom

xc, maraton

Ennyiért vettem
5.000
Csatolt képek
Specialized The Captain S-Works 2Bliss Ready  2010 külső gumi
The Captain 2Bliss Ready
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Remek tapadás és stabil uttartás jellemzi. A laza homokos, murvás talajtól a keményebb döngölt földutas köves sziklás terepig bezárólag tökéletesen megállja a helyét. Aszfalton is lehet vele haladni, ha 4 bárnál többet rakunk bele.

A vastag avarban is egész jól viselkedett, a vizes talajon okés - csak dobálja a szennyet magából. 

- UST 

- hajtogatós

Hátrány

A kifejezetten sáros talajon nem tud kapaszkodni. Egy komolyabb emelkedőn a felfelé haladáshoz elegendő nyomatéktől már kicsúszkál, kipörög a kerék. Amint megtellik sárral komolyan veszít az irányíthatóságán

Tapasztalat

A fast track-hez képest nekem fura volt az irányítás, kissé nehézkesebbnek tűnt, mikor először mentem vele... s hogy mennyire nem éreztem az irányítást azt egy dupla csuklótörés  bizonyította a végén.

Remek keverék, mert jól tapad, de hamar is kopik. Két erősebb hosszancsúszós fékezésem volt vele köves földúton aminek hamar meglátszottak az eredményei. A fast track nem kopott ilyen gyorsan, igaz az abszolut nem használható sárban. Itt kellően szélesek a bütykök közötti rések amik elég jó kapaszkodást tesznek lehetővé és a sártól is hamarabb szabadul. 

Aszfalton meglehetősen hangos, de meglepően jól gurul. 

Defektállósága is okés eddig, igaz tüskét, üveget nem kellett még kiszednem belőle.

Ha olyan a felni akkor belső nélkül is lehet használni, ami megszabadíthatja a bringánkat jópár dekától. 

2.0as és elég ballonos. 3,7-4,1 bár közé szoktam tenni útvonaltól függően. (a hátsóba mindig egy kicsivel kevesebb kerül a tapadás és a rázkódás miatt, mivel merevfarúban használom.) A köves részeken sem ráz agyon ilyen nyomásszint mellett. A fast track talán egy picivel mintha ballonosabb lett volna (szintén 2.0) de nem számottevően.

Mivel ez egy vérbeli versenykülső én egy picit többet vártam volna a széles felhasználást illetően.Gondolkoztam hogy csak 4 répát adjak rá, mert azért az igazán sáros talajon nem működött úgy ahogy elvárnám. Aztán lehet hogy csak a csuklótörés stigmáját próbálom rákenni :) szóval 5/5

Az ár/teljesítmény abszolut jó mert teljesen új darabként jutottam hozzá 3700HUF-ért.

Erre ajánlom

leginkább maratonokra, versenyekre, de elég széles a felhasználási területe.

 

Ennyiért vettem
3700
Csatolt képek
Specialized The Captain S-Works 2Bliss Ready  2009 külső gumi
Specialized The Captain S-Works 2Bliss Ready  2009 külső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Wallang avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

8,000.- Forintot simán megér hisz sok olyan 10,000-s gumik is  vannal amik ennél sokkal lejjebb teljesítenek.Nagyon jól tapad földúton, aszfaltom, még viezesen is  nagy sebességnél.Defekt védős, de egyáltalán nem nehéz.Első keréknek mindenképp ilyet vegyetek.Én 2.0-sat vattem görülési ellenállás teljesen elviselhető.Nem egy kemény gumi, de azért jól bírja aszfalton a kopását illetve.

Hátrány

Csak azt tudom ide írni, hogy nehéz felrakni, de ez általában az összes  gumival így van.

Tapasztalat

Eddig ez a legjobb gumi amit használtam.

Erre ajánlom

Terep: por,sár talán aszfalt. 

Ennyiért vettem
8000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

horvatha avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ajándékba kaptam, előtte a gyári Kenda Nevegal volt rajta. A kettő között ég és föld a különbség, persze érthető is, mert ez egy felső kategóriás gumi. Kb. három hónapja használom, de még nem sikerült vele defektet kapni. Állítólag gyorsan kopik aszfalton, de én nem tapsztaltam. Brutális tapadása van kanyarokban, felfelé pedig hihetetlenül jól kapaszkodik. Jó oldaltartása van, nem dobál.

A mintázatot nézve inkább terepre való, de nekem aszfalton is tökéletesen viselkedik. 

Hátrány
Biztos van, de eddig nem jöttem rá, hogy mi az.
Erre ajánlom
Mindenre
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.0, 26x2.2, 29x2.0, 29x2.2


 
ajánlott nyomás (bar):

2.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):

120


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van (Armadillo Elite)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

650 (26x2.0), 680 (26x2.2), 785 (29x2.0), 815 (29x2.2)


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized The Captain S-Works 2Bliss Ready termékkel kapcsolatban: