- 24mm-s szélesség! konkurencia valamiért lehalt a klasszikus 21mm-nél
- tökéletes ár érték arány jellemzi az S33 Pro 24-t, ha "szétbontom" sima belsős rendszerre kb 5000ft a külső 1500ft a belső és 1000ft a felniszalag.
- ebben a kategóriában könnyű (szintén viszonyításképp ha basic cuccokból rakom össze az alapot: a szalag kb 30g a belső kb 100g. Tehát a külsőnek 180g körüli tömeget kellene hoznia ami erősen versenykategóra amit nem kapsz meg a fent levezetett 5000 Ft-ért)
- jól tapad, bár nedvesen korlátozott
- nem defekteltem vele, igaz használtam löttyöt
- Rendszerfelépítésből adódó kisebb belső súrlódás ezáltal kisebb gördülési ellenállás
- Felüthetetlen
- Konkurenciához képest a "belső" hozzá van vulkanizálva a szövethez belülről ezáltal is erősítve azt
- Szintén emiatt elhagyták a varrást az alján megkönnyítve az amúgy így nem túl egyszerű felhelyezést
- Többi Tufóhoz képest meglepően könnyen felrakható, talán a ritkább szövés teszi
- kicsit gyorsabban kopik mint kellene
- Szingós rendszer összes hátránya: csak defektgátlótejjel lehet biztonsággal használni hogy az első tüske ne vigye a sírba.
- pepecs meló felragasztani
- nem lehet teljesen ütésmentesre szerelni
- Tufo betegség: hamar elkezd repedezni
- idehaza túl keskeny a 21mm-es
Úgy általánosságban a szingós rendszerről:
Sok tévhit övezi a szingót. Minden egyszeri bringás úgy fél tőle mint a tűztől mert "úristen mivan ha defektet kapok, akkor dobhatom ki" Nos alapvetően ez részben igaz. Valóban ki lehet kukázni ha valami olyan szinten átvágja a szövetet hogy a folyadék már nem fogja meg. De ez egy sima külső esetén is igaz, ha ilyen sérülést szenved jó eséllyel a szálstruktúrának is annyi ami ütést eredményez, tehát kuka az is. Szúrt defektet megfogja a latextej felütni meg nem lehet. Szelep kiszakadásának esélye kb nulla mivel fel van ragasztva a tömlő. Előnyök tekintetében a Tufo féle metódussal (vulkanizált belső) készült szingónak, alacsony belső súrlódása van, emiatt kisebb a gördülési ellenállása. Rendszertömeg tekintetében röhögve kenterbe veri a legjobb belsős rendszert is, mivel a felni sokkal könnyebb, szerkezetileg is merevebb tehát fékteljesítmény is javulhat.
Edzésre, örömbringázásra de akár amatőr versenyre is.