- A Vittoria márkanév jól mutat a gumi oldalán
- A defektállósága jó.
- A futófelülete repedezik, töredezik, morzsolódik
- A fenti hátrányokhoz képest brutálisan túlárazott
Vásárlást követően az első 200km-től hajszálvékony repedések jelentek meg párhuzamosan, a futófelület közepétől jobbra-balra, egymástól kb 4mm távolságban. Ahogy gyűltek a km-ek, további repedések jelentek meg, ill a meglévők tovább nőttek hosszirányban. Mindez az első keréken. Először valami vágásnak hittem, de aztán rájöttem, ennyire szabályosan, körkörösen és párhuzamosan elhelyezkedő vágást, semmilyen úthiba, vagy üvegszilánk nem okozhat. Ahogy szaporodtak a kilométerek, kb 800km körül már a két repedés közti futófelületből darabok kezdtek kitöredezni és a helyükön hosszanti árkok keletkeztek.
Én anyag-, vagy gyártási hibára gyanakodtam, ezért visszavittem a boltba, hogy cseréljék ki. A boltos visszavitte a nagykerbe hogy reklamáljon. A nagyker tulajdonosa azt válaszolta, a jelentkező hibára, hogy fékezéstől keletkezett, ezért nincs rá garancia. Pont.
Hátsó kerékre raktam vissza a gázos gumit, hogy az kopjon, mivel a párja eddig még megúszta a fenti történetet.
Már elhasználtam pár gumit, de ilyet még nem tapasztaltam, pláne első keréken. Jártam úgy hogy hatalmas fékezéstől egy ponton lekopott a hátsó gumi szövetig, de hogy szétmálljon, olyat eddig nem láttam. Még az 1800ft-os kínai gagyi sem megy szét így a fékezéstől, pláne nem első keréken.
Előzőleg is Vittoria Rubino gumi volt a bicajon, csak a korábbi típusból. Azzal ma sincs semmi gond, csak egy másik gépre került.
Nem tudom mire ajánlható egy ilyen gumi....