- Jó defekt állóság. Több vágást szerzett már a gumi, de a szövet álltalában meghiúsította a tovább hatolást. 3 defektem volt vele 4000-5000 kilóméter alatt, abból is kettő belső és csak egy külső szúrásos.
- Viszonylag magas 150 tpi szövet sűrűség
- 7-10 bárig fújható, ebből következően kicsi gördülési ellenálás.
- Nagy szín választék.
- Jól néz ki.
- Hamar vesztett a színéből a gumi.
- Esőben RETTENETESEN csúszik*
- Viszonylag hamar (2000 km) repedések jelentek meg az oldalfalon.
Mindent összevetve annyira nem vagyok megelégedve ezzel a gumival. Alapvetően jól használható, de ha kis vizet kap az út, nem kell sok csak éppen annyi hogy csillogós legyen az aszfalt, RETTENETESEN csúszik. Több esés közeli élményem is volt vele, seggemben a kocsikkal lámpánál kanyarban, mondanom sem kell... mígnem ténylegesen sikerült felradíroznom az aszfaltot. Kissé vizes úton kanyarban lejtőn lefele, szem villanás alatt kifordult alólam az addig kezesnek hitt olaszom. A váltó, a pedál, a fékváltó gumírozása és a km óra szenzora bánta. Továbbá a térdem és az oldalam gazdagodott néhány karcolással, de nem vészes, ebcsont beforr. Kopni nem kopik gyorsan, de 2000 km után elkezdett kirepedezni az oldalfal. Azóta is ez a gumi van fent , de következő beruházásként cserélem Corsa Evo CX-re emez meg megy le a tárolóba a lukas belsők közé.
Száraz körülmények között, országútra városba egyaránt, DE HA ESIK EZZEL NE MENJ SEHOVA!