28-622, 27TPI, drótperemes, 2009
- viszonylag kis gördülési ellenállás
- minimális minta
- száraz úton jól tapad a Vittoria Zaffiro
- jól tart kanyarban
- olcsó
- tartós, alig kopott
- defektálló
- 8 bar max. nyomás (28-622)
23-622, 27TPI, drótperemes, piros, 2011
- viszonylag kis gördülési ellenállás
- minimális minta
- száraz úton jól tapad a Vittoria Zaffiro
- jól tart kanyarban
- viszonylag olcsó (3000Ft/db volt)
- régi modellhez képest kevésbé kopásálló
- defektálló
- több színben létezik (színes futófelület, fekete oldal)
- 10 bar max. nyomás (23-622)
23-622, 27TPI, drótperemes, fekete, 2012
- viszonylag kis gördülési ellenállás
- minimális minta
- száraz úton jól tapad a Vittoria Zaffiro
- jól tart kanyarban
- kategóriájában viszonylag olcsó (3600Ft/db)
- defektálló
- több színben létezik (színes futófelület, fekete oldal)
- fekete, szóval a koszolódás nem vészes
- 10 bar max. nyomás (23-622)
- régebbi Zaffirokhoz képest könnyebben szerelhető
28-622, 27TPI, drótperemes, 2009
- poros úton könnyen megcsúszik a Zaffiro, a vizen nekem nem volt komolyabb gondom
- a hátsó egy felütéses defektnél megnyúlt, és azóta tojás alakú, de ez nem feltétlen a gumi hibája
23-622, 27TPI, drótperemes, piros, 2011
- poron továbbra is könnyen megcsúszik a Vittoria Zaffiro, vizes úton nem volt gond
- vizet nem vezeti el rendesen, sugárirányban szórja a futófelületről (Schwalbe Luganohoz hasonlítva nem vészes mértékben)
- mivel a futófelület színes, könnyen koszolódik (feketére persze ez nem jellemző)
- 10 bar max. nyomás, ezt egy átlagos pumpa nem tudja, normális műhelypumpa kell hozzá
- új állapotában borzasztó nehezen szerelhető
23-622, 27TPI, drótperemes, fekete, 2012
- poron továbbra is könnyen megcsúszik a Vittoria Zaffiro, vizes úton nem volt gond
- vizet nem vezeti el rendesen, sugárirányban szórja a futófelületről (Schwalbe Luganohoz hasonlítva nem vészes mértékben)
- 10 bar max. nyomás, ezt egy átlagos pumpa nem tudja, normális műhelypumpa kell hozzá
- 2011-eshez képest gyengébb minőségű feliratozás, illetve nagy betűvel hirdeti, hogy Tajvanon gyártják (eddig is ott készült)
- új állapotában borzasztóan nyikorog az aszfalton, persze ez majd elmúlik (remélem :D)
28-622, 27TPI, drótperemes, 2009
Használtan kerültek hozzám egy országúti bringán, szóval fékkel hsználtam. 28-as méretűek, egész jó a csillapításuk. Kemény földes utat is jól bírja. Két év és nagyjából 4000 kilométer alatt az első szinte egyáltalán, a hátsó alig kopott. Az elsőn egy defektem sem volt, a hátsón is csak 2 felütéses. 8 barig fújható.
23-622, 27TPI, drótperemes, piros, 2011
Az új országútimra is ezt vettem 23-as méretben, pirosban. Viszonylag keveset mentem vele, most haverom használja. Szúrt defektnek jól ellenáll már ez a 27TPI-s változat is. Kicsi jobban kopik, mint a régi verzió. Gördülési ellenállása elég kedvező, súlya szerintem nem vészes. Ár-érték aránya kedvező.
23-622, 27TPI, drótperemes, fekete, 2012
Megint elment az eszem... :) Meguntam a Schwalbe Luganók folyamatos elhalálozását, így a fiximre is ilyen gumit vettem, bár egyelőre csak az első kerékre. Hálistennek ez a példány sokkal könnyebben felment, mint a pirosak, talán egy útszéli defektjavításkor sem lesz vele gond. Egyéb tulajdonságaiban hozza az eddigi Zaffiro szintet, remélem nem is lesz vele gond.
[Sajnos eléggé felment az ára tavaly óta, de még így is az egyik legolcsóbb a kategóriájában (vidéki bringaboltról van szó).]
Országútira túrákra, edzeni, városba (főleg a szélesebbet).