Vredestein Killer Bee (T-Lope) külső gumi

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

corsaair avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Könnyő, kevláros, 2.4-es méretben iszonyatosan ballonos. Száraz, döngölt földutakon és aszfalton érzi igazán jól magát. Kicsi a gördülési ellenállása, nagyon lassan kopik.

Hátrány

Vizes füvön, laza talajon, sárban nagyon könnyen kipörög illetve megcsúszik. Technikás részekhez nagyon kevés a tudása, kanyarban nincsenek kapaszkodó bütykök.

Az ára sem kellemes.

Erre ajánlom

Enyhe terepre, aszfaltra tökéletes választás( persze amíg nem lesz vizes), nagyobb súlyúaknak pedig a 2.4-es méret még kényelmesebbé is teheti a tekerést.

Ennyiért vettem
5.000 Ft
Csatolt képek
Vredestein Killer Bee (T-Lope)  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
  • Gyors
  • Viszonylag könnyű. Az enyém 486g (hajtogatós).
Hátrány
  • Csak kemény és száraz talajon használható, ha már egy kicsit is lazul a terep, akkor nagyon észnél kell lenni. Ez főleg az első kerékre érvényes, mert hamar talajt fogsz vele.
Tapasztalat

Nekem kövön nem volt vele bajom. Inkább a kanyarokkal van a bajom vele. Ha már egy kicsit is lazább a talaj, akkor azonnal büntet, ha egy kicsit is gyorsabban méssz. Sok olyan gumi van, ami hasonlóan gyors kemény talajon, de kanyarban mégis sokkal jobb. A 3 répa a 8000-es árra vonatkozik. Annyit nem ér szerintem. A Maxxis Maxxlite is hasonlóan viselkedik, csak az 150g-al könnyebb! (Igaz jóval drágább is.) Kicsit nehezebb gumiból viszont tényleg van sokkal kezelhetőbb jóval olcsóbban.

Erre ajánlom

Hát én első kerékre nem javasolnám egyáltalán, csak ha tényleg végig kemény a talaj (én ilyennel még nem találkoztam). Hátulra viszont jó lehet még kicsit laza talajon is. XC, maraton, túra

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

navigator avatar
16 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű és jól gurul. Aszfalton majdnem mint egy slick gumi, de azért van hangja. Amíg száraz, vagy alig nedves a talaj, ill. nincsenek nagyon kövek, addig nagyon jól szerepel. A gyártó is erre ajánlja.
Hátrány
Vékony falú, emiatt könnyen kapni vele defektet. Nedves talajon köveken kipöröghet, illetve lefelé megcsúszhat. Oldaltartása murvás/kavicsos talajon nagyon gyér. A vizes fű a halála. A megadott 2.0-ás méret helyett inkább olyan 1.8-asnak néz ki szélességben. Magasságban viszont megvan a gyári méret.
Tapasztalat

A Hármashatár-hegyen és a Várpalota Maratonon teszteltem cirka 200km-en keresztül vegyes talajon (száraztól sarasig, kövestől füvesig). A technikás köves emelkedőn elkapart. Egy enyhén saras lejtőn meg megcsúszott az első kerekem egy pillanatra. Egyébként ha nem hajszolod, vagy csak túráznál vele, akkor a nedves talajon sem vall szégyent. Viszont kaptam vele egy szép felütéses defektet. Ha ilyen köves terepen mennél és nincs más gumid, akkor fújd jó keményre.

Mivel a gyártó paraméterezése korrekt, ezért nincs miért lehúznom. Arra a terepre kiválló. Én elég olcsón jutottam hozzá. Eredeti árában azért mér meggondolandó a választása.

Erre ajánlom
Versenyre a gyárilag is megadott száraz nem túl technikás terepekre. Harmadik-negyedik gumigarnitúrának.
Ennyiért vettem
3000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.0, 26x2.35


 
ajánlott nyomás (bar):

2.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):

55


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:
  • van

  • nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

610 (26x2.0), 790 (26x2.0 UST), 660 (26x2.35), 890 (26x2.35 UST)


 
további információk:

Szupergyors abroncs terepre. A “Killer Bee” mintázata rendkívül alacsony gördülése ellenállást, a Silica Energy Compound szilikavegyület pedig optimális tapadást biztosít. Ideális abroncs kemény, száraz tereptípusokra.

Makky mérése: 26x2.0, hajtogatós: 486g.


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Vredestein Killer Bee (T-Lope) termékkel kapcsolatban: