WTB EpicWolf külső gumi

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 5.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Csikasz avatar
Csikasz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, sárban is jól fogja az utat bár elég sokat fel is szed belőle, szárazon pedig nagggyon odaver kanyarban
Hátrány
1000 km alatt 2 defektet kaptam vele (igaz egy nagy üvegszilánk, egy akáctüske miatt)
Tapasztalat
Egyenlőre még csak elöl próbáltam, ott viszont mást már nemigazán rakok fel(kivéve ha gigasár van). én 4400-ért vettem 5400-ért meg már kevlárost leket kapni
Erre ajánlom
XC, maraton
Szerinted hasznos?

WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.