Nem a legerősebb ami létezik! 15 bisztonsági szintü!
A gyémánt flex és a gyémántporos bevonatúfűrész simán viszi az Abus Bordo Granit X-Plus 6500-at!
5.5mm edzet acél az átlagos erővágóknak ellenál!
Fúrás, törés álló zárrész.
Iszonyú nehéz 1625g, nagyon csörög a tokban, minden uthibánál ez idegesít. A sulya miadt nehezebb tekerni vele a bringát.
Néha rövid a 85cm és ha nem vigyázok a festéket könnyen leveri a vázról.
Csak a súlya és a csörgése miadt adtam 3-est.
Enyitmondok: Tólvajkergetők.hu érdemes ott szétnézni!
Épp nagyban könnyítem a montimat egy rakás pénzbe került eddig:pedál, fogaskeréksor, váltó, lánc, lakat, gumik kb: 1kilót spóróltam(könnyebb tekerni, jobban gyorsulók, súly pont stb.). Így a súlya és a csörgése miadt most cseréltem le egy 2011-es Bordo 6000 változatra. 9 bisztonsági szintü ami 1225g-os több gumi boritása van, 5mm edzett acél 90cm hosszú, rugós rendszerű a tok nyelve és így "nem fog csörögni". Remélem még ez is elég kemény és erős ahoz, hogy otlegyen még a bringám ahova rakom.
Kell hozzá még egy Spybike nyomkövető.