Pozitívum a kis méret, gyors és stabil rögzíthetősége valamint a beépített tölthető aksi.
Töltés visszajelzés led fény formályában.
Powerbankal is tölthető akár. Tehát Solar töltővel is feltölthető lehetne.
Vízhatlan felépítés.
Több fokozatú fényerő.
Ha esetleg teljes lemerül és nem kap töltést hónapokig kuka az egész, mert ha meghal az aksi nem cserélhető.
Nagy tempóhoz( 30 km/h ->) tök sötétben kevés a fénye a biztonságos haladáshoz.
Mivel könnyen felszerelhető ebből kifolyólag gyorsan "lábra kelhet a bringáról." Szóval kockázatos nagyon a bringán hagyni esélyes, hogy lenyúlják.
Töltéshez ha nincs kábeled hozzá nem tudod tölteni semmiről.
Gyári adatok:
Üzemidő: 9 h villogó/5 h normál.
Töltési idő: 2 óra
Teljesítmény Akkumulátor kapacitás: 200 mAh. Fényerő: - fehér világítás: 22 lumen,
Vetített fény által bevilágított tér.: 13 méter
Funkciók:
Az 1. fényerő funkció tompított fény. De érezhetően tök sötétben nagyon kevés. (Bár árnyalatnyi a különbség az 1. és 2. mód között.)
A 2. fényerő funkció max. fényáram. /Mint lentebb írom Kb. 20 méter belátható vele sötétben./
És a 3. a villogó fény. (Csak látszani jó)
Idézet magamtól (fórumról) :) .:
"Mentem most eset egy kicsit és megmértem ténylegesen(katonalépésben ) menyi az annyi tök sötétben. Az első lámpa azért a 20 métert is hozza kicsit jobb a fénye a gyári adatnál. Tovább is nyúlik a fénye, de már nagyon szórt ez olyan 30 méter környéke szóval csak homályokat lehet ott már kivenni, de itt már észlelhető, hogy van esetleg bringázás közben valami az úton. Hozzá teszem nem mindegy az út felület színe sem ezek eltolhatják a láthatóságot + - irányba. Betonozott bringa úton mértem meg fűvel szegélyezett ösvényen."
" Elég vízállónak néz ki mind a két lámpa test fényvető részét leszámítva egészet szilikon borítás takarja illesztési hézagok nélkül az usb nyílásoknál is a dugó vastag és jól illeszkedik. Ha bedobnánk egy lavór vízbe nem menne bele víz az erősen gyanítható.
Itt már teljesen fel volt töltve teljesen a kettő lámpa vörös ill. ha fel van már töltve zöld kis visszajelző led jelzi a töltést. Elvileg ha közel a vég azt is jelzi még jóval előtte majd, de ahhoz le kell meríteni ..
Még komolyabb eseti tekerésnél jól jöhet tartalékfénynek kis mérete miatt zsebben is könnyen elfér vagy a kormányon is, ha a "fényágyú" már merülget. (Bár ez tartalék tartalékja lenne mert a sisakvilágítás szokott a kiegészítő és tartalék világítás is lenni egyben.) "
Rögzíthetősége nagyon jó nem fog menet közben leesni nagyon rázós terepen sem ez borítékolható, de ott esetleg már elmozdulhat a kormányon. Normál utcai használ nem igen. Ez a kis méretéből és tömegéből is adódik, hogy jól tartja magát a kormányon.
Én ugye szettbe vettem a hátsó párjával és mindegyikhez volt külön egy - egy kb. 10 cm hosszú usb töltő kábel.
Ma jobb hiányában használtam munkához is fülvédő pántjára rögzítettem és így kvázi fejlámpaként használtam. ; )
Szerk.:
Most víz alatt is kipróbáltam egy esővíztároló edényben 4 -5 percig az alján pihent ...
Teljesen jól bírta víz nem jutott a belsejébe tökéletesen vízhatlan maradt. :)
Ezért feljavítóm a teljesítményt négy répára összességében így már eléri nálam.
IP67 védettséget úgy tűnik eléri azért ez nem általános bringalámpáknál. :) (A dobozán nincs feltüntetve IP védettség.)
Városi használatra kivilágított helyen való közlekedésre elsősorban látszani.
"Séta tempóban" biztonságosan használtató tök sötétben is.