A fényereje megfelelő, hogy észrevegyenek - másra nem.
Rázkódást jól tűri, vizet bírja.
Aksival jó bírja, rögzítése könnyű, kicsi, praktikus.
Rögzítőpöcke könnyen letörhet, kicsit drága.
Könnyen karcolódik.
A fényereje megfelelő, hogy észrevegyenek - másra nem.
Rázkódást jól tűri, vizet bírja.
Aksival jó bírja, rögzítése könnyű, kicsi, praktikus.
Rögzítőpöcke könnyen letörhet, kicsit drága.
Könnyen karcolódik.
Szép és jól kivitelezett külső mely nagyon megragadja a szemet.
Egyszerűen a be és kikapcsolás!
Halvány fénye miatt csak arra megfelelő, hogy észre vegyenek.
Egyszerű a leszerelése , könnyen ellopható!
Utcai térvilágítással rendelkező helyeken való kerékpározásra.Éjjeli erdős kerékpározásra NE!
Azt tudja amire való, látják szemből hogy jön egy bringás.
Városi használatra tökéletes.
Igényes lámpa. Kettő ceruzaellemmel mülödik, annak jó aki aksival használja, de simma ellemel is sokáig birja.Elég erösen világit, lehet vele tájékozodni.Vastag kormányra is felszerelhető.
Gyorsabb temponál kevés a fénye.
Sokadik olcsó lámpa után vettem eszt, és megvagyok vele elégedve.
Csak száguldáshoz nem.
ár/értékben a fényerő igen nagy - ezzel tuti észrevesznek! :D -, és normál területet fed le ezzel. a rögzítése nekem nagyon szimpatikus. praktikus és esztétikus! 80 órát bír egy elem folyamatos világítás mellett - nos, ezt már én bőven túlléptem ;) rázkodást is bírja, én meg ezt az órát :)
nos a fényerő viszonylag nagy - igen, de azért ha vaksötét van, nem érdemes száguldozni. rögzítése praktikus és esztétikus - igen, de ha cserélsz egy másik kormányt akkor nem biztos hogy rámegy a rögzítő, ha az előzőről levágtad a felesleget. ne teszteljétek nagy-nagy esőben... :D
írtam a hátrány részbe, de ezek nem kardinális problémák. részemről teljesen meg vagyok vele elégedve. Pest azon utcáin a legalkalmasabb a használatra, ahol kevésbé van megvilágítva az úttest - ergo: kiegészítő fény.
bp külterületi használat
Maximum gyengén kivilágított útra, inkább látszódni, mint látni. Nem érdemes magasra állítani, mert 5 méter után elveszik a fénye, cserébe szépen lehet vele vakítani. A 3 LED egy pontba tényleg jól világít, de ez elemlámpánál hasznosabb, mint biciklin. A felfogatás műanyag bilincses, 10 mp alatt le lehet lopni.
Viszont az élettartamra tényleg nem lehet panasz, nekem lassan 2 éve megvan, sokat használtam amúgy elemlámpának is, és általában csak világító üzemmódban közlekedtem vele, nincs jele, hogy merülne. A gombja jó, határozott nyomáspontú. Megjegyzi, hogy villogóban, vagy folyamatosban hagytad-e, kikapcsolás hosszan nyomva. Kicsit szerintem drága volt utólag.
Egyszer mentem vele erdőben éjszaka, elég is volt.
Városba, gyengén kivilágított útra, mindenhova, ahol nincs sötét.
Nem használtam túl sokat, de gondom az volt vele bőven. Néha valami kontakt hibás benne, mert egyszerűen vagy nem kapcsol be, vagy elég hamar kikapcsol magától, vagy rázkódás hatására. Ilyenkor elemek kiszed, lámpa megnyomorgat párszor, összerak és működik egy darabig. A lámpa alján lévő rögzítő műanyag pöcök letört valahogy. Fogalmam sincs hogyan, mert csak akkor vettem észre, amikor legközelebb föl akartam rakni és nem kattant. Szerintem a vizet se bírja teljesen. Lehet, hogy emiatt van a kontakt baja az enyémnek. Az elemeknél ugyan még nem láttam, de a lámpafej részében többször véltem úgy látni, hogy párás/nedves.
Hát nem tudom. Villogó van olcsóbb. Lámpának meg elég gyenge. Talán akkor, ha nagyrészt villogónak használnád és csak igen ritkán lámpának (és azt se tök sötétben).
Keveset fogyaszt,de ez elmondható a legtöbb ledes lámpáról.A fénye közepes erősségű.Esti túrára nem ajánlom,homályosan látni vele de inkább csak téged látnak te meg max a nagyobb gödröket...
Kicsi, szép (relatív), kevéssé kivilágított helyen elég a fénye.
Keveset fogyaszt.
Zseblámpának is használtam, annak optimális.
A rögzítő kis pöcök merev anyagból van, hamar eltört.
Kicsi a fényereje, így inkább helyzetjelzésre jó, vak sötétben nem sokat ér, de ezért az árért nem is várható el.
Mivel viszonylag hamar eltört a pöcke (majd leesett a bringáról és rögtön átment rajta egy autó) és újat kellett venni, drága.
Nem ázik és nem párásodik.
Pöpec kis lámpa ezért az árért...
Fókuszált fény.
Kb. 1év után letört a rögzítőpöcök, de a tartónál átfúrtam és dróttal rögzítettem. Azóta újra tökéletes.
Főleg városi használatra. Barlangászat, szerelések, minden amihez nagy fényerő kell huzamosabb ideig.
- szép és mutatós darab.
- Márkás, van neve a piacon
- Jó anyagminőség, 3leddel is elég jó fényerő.
- 2 világtási mod (bőven elég, utálom amikor 6-8 kulonböző villogáson át kell kapcsolnom, mire a standardan világit.)
Elméletileg lehet külön bilincset és tartót is venni hozzá (Bár amiennyiért adják... háááát...)
- Bőven túl van árazva... A bolti közel 7e Ft-s árat nem éri meg.
- A rögzitő bilincs nem tul stabil, de nekem eddig még tart. Tény, van jobb megoldás is a piacon.
Gondoltam ha egy közel 150e-s bicot vettem, akkor veszek minőségi kiegészitőket is. Amugy standart városi futkározos montimon lévő 1000Ft-s 5ledes Kinai lámpa ár/értékben bőven veri.
A tartó nekem még tart és a rögzitő pöcök sem tört le eddig, de mivel a trekken van és hosszu turákon használom csak, igy nem veszem le a bicorol soha... Remélem más sem fogja ha rövid idöre eltávolodok töle (akkor is látótávolságba!)
Mivel a világitás kötelező egy biciklini is sötétben, igy arra ;)
- Szép design
- Nagy fényerő
- Tényleg jó zseblámpaként
- Stabil rögzítés
Nekem fehér színű, olyan iPOD-os feeling! :)
Szokni kell a rendszert, hogy hosszabb nyomásra ki és a gomb csak vált az üzemmódok közt. Nekem bejött a rögzítési módja. Nem zörög, nem mozog (egyelőre).
+ jó erős fénye van
+ aki szemből jön biztos észrevesz
+ zseblámpának is jó
(((+ nem csúnya .... de a lámpával elsősorban látni és látszani kell!)))
- több biciklin nem kifejezetten használható (örülsz ha egyen megmarad a lámpa...)
- egy kalap sz*r a rögzítés.
- a rideg műanyag nem bírja a budapesti utakat és magától letörik a rögzítő kallantyú. Erre a garanciális időn belül nem cserélték ki !!! (befőttesgumi //pontosabban postás-gumi//lett a megoldás) ennyi pénzért nem ezt vártam
- kormányra rögzíthető felfogató se a legjobb, mert az meg nem szorít eléggé (akárhogy meghúzom) ezáltal a beállított pozíciót nem tartja a lámpa következésképp elvakítja az autósokat viszont te nem látod a kátyút....
- koncentrált fény miatt a megvilágított ponton kívül nemigen veszed észre sötétben a dolgokat (nyami finom kátyú)
ennyi pénzért inkább olyat célszerű venni, ami több biciklin is macera nélkül alkalmazható és a fénye nem csak egy pontot világít meg...
* akinek csak egy biciklije van (reizer-csavarral csavarozd össze a lámpa alját a konzollal akkor tuti nem hagyod el amikor az autók között nyomod neki)
* akinek minimum elől és hátul is 35 mm széles a gumija és emiatt semmi rezonancia nem "kószál" a vázban durvább kavicsos aszfaltnál sem
Végre egy lámpa ami jól néz ki és jól is működik.
3 Led-es opticube technológia.
Jó fényereje van és elég jól is szórja a fényt ahhoz, hogy ne csak észrevegyenek a kocsik sötétben, de az utat is lásd vele.
Kicsi a fogyasztása sokáig bírja a 2 db elem.
Kicsi a mérete, faszán néz ki, és jól világít én ezért vettem és nem csalódtam benne.
5 mm átmérőjű LED (3 db)
Villogó/folyamatos
2db AA
80 Candela
94 (elemekkel)
3 ledes, 2 funkciós első lámpa. Új ergonomikus lámpatest és lencsforma, áramvonalas kivitelben. 3 fehér LED fényforrás. Új, szélesebb fénysugár, nagyobb fényerő. Memóriacellás kapcsológomb: hosszan nyomva kikapcsol, röviden nyomva a korábbi funkcióban kapcsol be ismét. AA x 2 db ceruzaelem (tartozékként). FlexTight szerszám nélküli univerzális rögzítőbilincs. Szín: fekete, fehér
A CatEye a kerékpáros sebességmérők, lámpák és fényvisszaverők egyik legismertebb gyártója. 1946-ban alapították Japánban, Oszakában.
1964-ben a CatEye alkotta meg az első villogó kerékpárlámpát, 2001-ben pedig a világon elsőként mutatott be fehér ledekkel világító első lámpát. A cég 1981-ben dobta piacra első sebességmérő óráját, és az elsők közt volt, akik olyan funkciókkal látták el a sebességmérőket, mint a magasságmérő, pulzusmérő vagy a pedálfordulatszám érzékelő.
A CatEye kínálatában első-hátsó lámpák és villogók, sebességmérők, valamint egyéb kiegészítők találhatóak, például kulacsok, kulacstartók és a kerékpáros visszapillantó tükrök.
A CatEye főhadiszállása a mai napig Oszakában üzemel, innen irányítja két japán és egy kínai gyárát. A cég fő hivatása, hogy folytassa a fejlesztést a kerékpáros elektronikák és biztonsági berendezések terén.