1. Tetszetős, kompakt, sallangoktól mentes kivitel.
2. Hosszú működési idő a 2 elemnek köszönhetően.
3. A 3 LED nagy szögben jó láthatóságot biztosít.
1. Könnyen bekapcsolódik , pl. zsebben.
2. Teljes sötétben az utat gyengén világítja meg.
3. A konzolról nehéz levenni, a kicsi ütközőnyelv miatt.
4. Az elemfedél könnyen lecsúszik.
Amikor vettem, ez volt az egyetlen szép modell. A feketét választottam (van még fehérben), az ment a vázamhoz. A boltban megnézhettem, hogyan világít.
Azt persze nehéz lett volna elképzelni, hogy egy sötét országúton mennyit teljesít, oda kevés az erősen szórt fénye, de alapvetően városba kellett.
A hátulján lévő ki-be kapcsoló gomb egy kis érintésre kapcsolódik, ami az üzemmód váltást (állandó/villogó) megkönnyíti, a táskazsebből viszont gyakran égve vettem elő.
Ha a kissé útban lévő váltóbowden miatt körülményesen raktam fel a konzoljára, akkor a fedele lecsúszott, mert a fedélen van a csúszásmentes felület az elemcseréhez.
Kb. 2 év után kontakthibás lett, egy kis bütyköléssel helyreraktam, a hiba helye ismeretlen volt.
Az alcsony konzolmagasság és a viszonylag nagy szélesség megnehezítheti a kormányon való rögzíthetőséget.
A nagy világítási szög talán egyetlen hátrányát akkor tapasztaltam, mikor a másik lámpám krómjáról visszatükröződött a fénye, ez persze csak sötétbe érve és villogó módban volt zavaró.
Jó, hogy szinte mindenhol külön kapható hozzá konzol, így több bringára felrakható. A konzol egyszerűen szerelhető, csak a menetes szalag visszavágásánál kell figyelni, ne maradjon éle/hegye.
Szerk.: kb. 3 év után tört le a tartópöcök, visszahegesztettem, de újból eltört máshol, vagyis a zseblámpa üzemmód - úgy tűnik - véglegesítve.
Városba, ritka elemcseréhez/akkutöltéshez.
Olyannak, aki szeretné, ha jól látható lenne.
Olyannak, aki vigyáz rá, levéve tokban tartja
és egy elegáns lámpával fejelné meg bicóját.