Cateye HL-EL500 lámpa

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ lámpa TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

hhhhh avatar
147 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
  • Nagy fényerő.
  • Nagy a bevilágított terület.
  • Árkategóriában megéri az árát.
  • Strapabíró, bírja a vizet/havat is.
  • 8 órás nagy fényerős üzemidő.
  • Szerszám nélküli szerelhetőség.
Hátrány

Hátránya nincs.

Erre ajánlom

Túrázásra, városba talán már túl sok.

Ennyiért vettem
10000
Csatolt képek
Cateye HL-EL500  2009 lámpa
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radirpok avatar
radirpok
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Világít, ha bekapcsolod :-) Viszonylag keveset fogyaszt, vízálló. Az erősen fókuszált fénysugár miatt 100 méterre is elvilágít. Szabvány AA-s akksikat eszik.
Hátrány
1. Drága. 2. Fókuszált fény: se magad elé közvetlenül, se periférikusan nem látsz semmit - a középső rész meg túl fényes ehhez képest. 3. Nincs helmet mount - vagyis arra világít, amerre a kormányt fordítod, ez például kanyarodásnál igencsak problémás (igen, _ennyire_ fókuszált...) 4. Ez a kb. 1 Watt kevés, akárhonnan nézzük is. Városban, kivilágított utakon még okés, de országúton már nem minden szembejövő autós veszi le a reflektort, ha meglát, és a kukksötétben sem látni semmit az esetleges úthibákból. 20 kmh feletti sebességgel közlekedésre nem igazán alkalmas. Terepet már meg sem említem... 5. Drága, vagy ezt már írtam? :-) Picivel többért már 10-15 wattos halogén lámpát kapni, ami két óráig bírja csak, de azzal már látni is lehet valamit...
Tapasztalat
Ezt a lámpát sisakra szerelhetően kéne árulni, kicsit olcsóbban, és akkor lenne értelme. Így sajnos...
Erre ajánlom
Kerékpáros használatra szinte tökéletesen alkalmatlan, kommutálni túl drága, szóval... haza lehet vele találni ha éppen rádsötétedik.
Szerinted hasznos?

Ádi avatar
Ádi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagy fényerő és hatótávolság. Gyorszáras, vízálló (nem próbáltam), forgatfató.
Hátrány
Sokáig világít de szerintem a maximális erejét hamar elveszti kb1-2óra. Eddig főleg hidegbe használtam.
Tapasztalat
Nagyon hosszan előre világít egy másik kisebb lámpával együtt amit közvetlen a bringa elé irányitassz már nyugodtan szaggathatsz lefele is.
Erre ajánlom
Annak aki sötétben bringázik. Terepre is alkalmas.
Szerinted hasznos?

wilson avatar
wilson
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon sokáig bírja, vízálló.
Hátrány
Drága, törékeny az eleje, elég csúnya szerintem.
Tapasztalat
A fényereje egész jó, ha pedig azt nézzük h ledes, akkor kész csoda. Szerintem egész jól lehet vele közlekedni teljesen sötétben is, esetleg komolyabb terepre érdemes egy másik lámpát szerezni mellé, mert elég kis szögben világít.
Szerinted hasznos?

nazabiker avatar
nazabiker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Vízálló, nagy fényerő, kis fogyasztás.
Hátrány
Kicsit drága, nincs villogó üzemmód.
Tapasztalat
Először az idei (2004) 24 óráson próbáltam ki, és ott nagyon megtetszett, hogy jó hosszan képes előre világítani, és egy kis fény jut közvetlenül elém is. Ez egyben a hátránya is: nem nagyon terül a fénye, ezért egy EL-300-zal együtt igazán jó: az "tompított", ez meg "fényszóró". Mivel kicsi a fogyasztása, nem gond, hogy nincs villogó üzemmódja.
Erre ajánlom
Ha délutánonként jársz edzeni, és előfordul, hogy rádsötétedik az erdőben, akkor nem kell aggódnod, hogy nem találsz haza.
Szerinted hasznos?

Jóképességű Fehérítő avatar
Jóképességű Fehérítő
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagy fényerő (a 2,5W-os halogéneknél erősebb) és hozzá kis fogyasztás.
Hátrány
A kivetített fénycsóva alakja nem a legszerencsésebb. A ki-bekapcsoló nem 100%-ig üzembiztos.
Tapasztalat
HL-EL400-as lámpáról váltottam erre, és a változás brutális. Volt módom kipróbálni egymás mellett a kettőt, EL400-assal tekerni ezután olyan hatást kelt mintha megvakultam volna. Két komolyabb problémája van a lámpának: az egyik a fénycsóva alakja. Igazán minden elismerésem a mérnök uraknak, hogy képesek voltak a Cateye logójához hasonló fénycsóva előálltására (vízszintesen lapított ellipszis, melyből fent hiányzik egy kb 90°-os cikkely), de én jobban örülnék, ha nem pont az előttem lévő szakaszból látnék a legkevesebbet (az út jobb és bal oldalából pedig többet). A másik, kevésbé vészes probléma forrása a mágneses elvű kapcsoló: néha, ha kedve tartja, bizonyos szögben tartva a lámpát be/ki se kapcsol. Mindezek ellenére igen jó kis lámpa, noha a gyári készenléti idejeit (30 óra reflektorként és további 30 helyzetjelzőként) szerintem képtelenség kicsiholni belőle, még jónevű alkáli elemekkel is. Én 2300mAh-s ceruza-akkukkal használom, kb 7-8 órán keresztül reflektorként működik, utána rohamosan zuhan az akkuk feszültsége, 12 óra múltán már tényleg csak helyzetjelző.
Erre ajánlom
Városba, betonútra akár koromstötétben is bárkinek. Terepre csak mértékkel (max 20km/h-ig) esetleg más lámpákkal együtt.
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Cateye logó

Cateye márka bemutatás

A CatEye a kerékpáros sebességmérők, lámpák és fényvisszaverők egyik legismertebb gyártója. 1946-ban alapították Japánban, Oszakában.

1964-ben a CatEye alkotta meg az első villogó kerékpárlámpát, 2001-ben pedig a világon elsőként mutatott be fehér ledekkel világító első lámpát. A cég 1981-ben dobta piacra első sebességmérő óráját, és az elsők közt volt, akik olyan funkciókkal látták el a sebességmérőket, mint a magasságmérő, pulzusmérő vagy a pedálfordulatszám érzékelő.

A CatEye kínálatában első-hátsó lámpák és villogók, sebességmérők, valamint egyéb kiegészítők találhatóak, például kulacsok, kulacstartók és a kerékpáros visszapillantó tükrök.

A CatEye főhadiszállása a mai napig Oszakában üzemel, innen irányítja két japán és egy kínai gyárát. A cég fő hivatása, hogy folytassa a fejlesztést a kerékpáros elektronikák és biztonsági berendezések terén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cateye HL-EL500 termékkel kapcsolatban: