Cateye HL-EL530 lámpa

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.1]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.07.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ lámpa TERMÉKEK



1-15 (18 vélemény)
Rendezés

Zoltán-san avatar
26 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

 A forgalmazók drágán eladhatják, mert Cateye. Tökéletesen vízálló, 4 ceruzaelemet befogad, mellyel eléggé sokáig bírja.

Hátrány

 A Flex-tight rögzítés nem jó. A beépített LED már évek óta elavult technikát képvisel, azaz kb. 6-7 évvel ezelőtt még jó lett volna ez a Cateye lámpa.

Tapasztalat

 Aki meg azt állítja hogy jó fénye van a Cateye HL-EL530-nak annak csak annyit mondanék hogy az én Luxeon Rebel ES ledesre átalakított HL-EL520-asom magasról szarrá veri fényerő tekintetében úgy hogy semmivel sem fogyaszt többet. Az 520-asnak ugyan gyengébb a vízállósága (félórás felhőszakadás után 1 csepp víz ment be), de viszont alul van egy vízkivezető furata.

NAGY KÁR VOLT PÉNZT KIADNI ÉRTE!!!

Természetesen nem akartam azokat megbántani, akiknek ilyen lámpája van, de aki ilyenben gondolkodik az ne ilyet vegyen ha lehet.

UPDATE 2012-05-31: Az elmúlt néhány napban némileg korszerűsítettem a világítást. Beszereztem egy Sunwayman M20A típusú lámpát, mivel mostantól kezdve csak fémházas lámpát használok a kerékpáromon. Ez a lámpa nem kerékpárlámpa, emiatt egy fémből készült montázst csináltam hozzá, mellyel úgy tűnik hogy szilárdan rögzül a stucnihoz, így az tökéletesen középre került.

Néhány szó a lámpáról: 2 db AA méretű ceruzaelemről / akksiról működik. Három, digitálisan szabályozott (ennek köszönhetően a fényereje teljesen független az akku / elemfeszültségtől) fényerőfokozat + stroboszkóp üzemmód érhető el a lámpafejen található gyűrű elforgatásával. Ki-bekapcsolás a lámpa végén elhelyezett taktikai kapcsolóval van megoldva. Vízállóságát 2m mélységig bemerítve fél órán keresztül garantálja a gyártó. Tartalék O-gyűrűk a lámpa tartozékát képezik. Szemre úgy tünt hogy már közepes fokozatban legalább akkora fénye van mint a HL530-nak csakhogy a fogyasztása kb. 0,3W. A teljesen fémből készült narancsbőr mintázatú reflektornak köszönhetően sokkal jobb a terítése mint a HL-530-nak, ráadásul a reflektort egy edzett, tükröződésgátló bevonattal ellátott üveg védi.

Kb 1 hete van fenn a bringán, úgyhogy még sötétben nem sikerült kipróbálni menet közben, erről majd később írok.

UPDATE 2012-09-28: Most már sikerült sötétben is kipróbálni és meglepően jól lehetett vele látni a közepes fényerőfokozatban is.  Persze senki ne gondolja hogy ilyen fényviszonyok mellett száguldozni is lehet vele, de kb. 20 km/h-ig aszfaltra jó.  Nedves aszfalton illetve terepen pedig jól jön a legerősebb fokozat, ebben az esetben a 2000mAh-Eneloop akksikkal 2,5-3 órát bír konstans fényerő mellett. Ez a különbség ha egy jobban terítő tükörrel gyűjtik össze a még mindig korszerűnek számító CREE XP-G R5-ös led fényét. Ja és nem azt a semmire sem jó kékes, hidegfehér ledet építettek be hanem inkább egy természetes fehér fényűt. Eddig mind a lámpa mind pedig a rögzítése jól vizsgázott.

Update 2012-12-11:

Már majdnem 3 hónap telt el a legutóbbi hozzászólásom óta és azt kell hogy mondjam hogy az új lámpa problémamentesen dolgozik. Eddig -4 fokon sikerült tesztelni és még minimális probléma sem mutatkozott a működésében. A lámpát tartó U alakú lemezt valszeg vastagabból fogom csinálni, mivel ha a bringa felborul akkor hajlamos deformálódni (de csakis akkor!). A lámpa ki-bekapcsolása vastag kesztyűben nem túl kényelmes, de hozzá lehet szokni. Akkucsere terepen jól megoldható (feltéve hogy van nálad tartalék), mivel a lámpafej is levehető így a kormányt oldalra fordítva az akkuk egyszerűen kicsúsznak a lámpából.

Mivel a lámpán nincs akku töltöttség visszajelzés és csak akkor csökken a fényerő amikor már az akku majdnem teljesen lemerült (visszaszabályoz) célszerű tartalékakkut / elemet magunkkal vinni. Nézőpont kérdése hogy ez kinek mennyiben jelent előnyt / hátrányt, de az kétségtelenül kedvező tulajdonság hogy az akkukat szinte lehetetlen káros mélykisülésbe vinni.

 

Update 2014-10-20: A másik ugyanilyen lámpámat is feltettem de ezekhez már egy jóval erősebb tartót csináltam. A két lámpa közepes fényerőn még magát az aszfaltot is annyira megvilágítja hogy ez nyugis tempónál elegendő is. Ebben a fokozatban a teljesen feltöltött 2000-es Eneloop akksikkal 15 óra 45 percet bír úgy hogy egyáltalán nem csökken a fényerő. Azóta is használom őket és a műszaki probléma egyenlőre ismeretlen fogalom. Párszor már borult fel a bringám, de a tartó a deformáció legkisebb jelét sem mutatta. 

 

Update 2015-11-03: Mivel tavaly óta megvan a Szilas-patak menti kerékpárút, ahol így lassan télvíz idején igen sötét tud lenni, ráadásul bármikor kiugorhat elénk egy-két kisebb vad ezért kiegészítettem a világítást egy kicsi, de nagyteljesítményű lámpával (OLIGHT M1X Striker, amelyet a Leitz-nél vettem). 1 db 18650-es, védelemmel ellátott Li-Ion akkuval üzemel, minden egyes fényerőfokozat szabályozott. A lámpa végén található a ki-be kapcsoló, a lámpafejen pedig a fényerőváltó nyomógomb, amely a közepén világít ha az akku kimerült. A fogazott korona miatt a megvilágított terület széle is "fogazott" de ez engem nem zavar. Már High fokozaton (350 lm) is jól lehet vele látni.

Néhány fényerő adat:

1. Moonlight -> 0,5 lm: ez arra jó hogy sötétben megtaláld a bringát,

2. Low-> 10 lm: csak ha a láthatóság számít (kivilágított részeken),

3. Middle-> 60 lm: kb. 18-20 óra (nem mértem): ezzel már látni is lehet és a szembejövő szeme sem folyik ki,

4. High-> 350 lm: 3400-as akksival 3h 40 percet mértem

5. Turbo-> 1000 lm (kb. 4 percig utána leveszi 550 lm-re),

LED: Hidegfehér CREE XML-2 (talán U2), tehát ez már a 2. generációs XML-led.

A 4. és az 5. fokozat már bűntetés a szembejövőnek.

A két már meglévő lámpa közé befért egy külön tartóra rögzítve, így ez külön is billenthető. Ha autó tetején szállítjuk a bringát akkor sem kell levenni a lámpaszereléket, mivel bírja még az autópályatempót is. Bár nem próbáltam még ki (remélem sohasem kell), de a lámpa önvédelmi célra is jó (1000 lm közelről a szemnek: még belegondolni is rossz nem beszélve arról hogy a fogazott korona ocsmány sérülést tud okozni ha ezzel valakit pofánvernek, egyébként erre is lett kitalálva).

Szóval eddig bevált, de ha majd lesznek hosszabbtávú tapasztalataim akkor megírom ezeket is.

Erre ajánlom

 Senkinek sem (ez a Cateye-re vonatkozik).

Ennyiért vettem
14000
31 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MetalDuck avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szép a HL-EL530.

Viszonylag jó fénye van, de...láttam már jobbat is.

Hátrány

Ahoz képest amennyit ér k*va drága ez a Cateye lámpa.

Gyenge. kb 1 méter magasból elejtettem, és azóta be se lehet kapcsolni, amit akárhonnan is nézek röhej.

Nehéz, egy idő után lötyög a kormányon.

Ha jó lámpát akar valaki akkor a Silva XTrail-t javaslom. Nem egy pénztárcakímélő cucc és nem is kifejezetten bicajos márka, de a teljesítménye kárpótol mindenért.

Erre ajánlom

Tehetősebb nagymamáknak boltba járni...

Ennyiért vettem
12000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tfuresz avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Minőségien kidolgozott, dizájnos lámpatest
  • Mágneses kapcsoló
  • Hosszú üzemidő, kb 70-80 óra négy ceruzaelemmel
  • Nagy bevilágított terület
  • Vízálló
Hátrány
  • Árához képest gyenge fényerő
  • Rögzítés hamar kikopott, és lötyögni kezdett, mert túl nehéz a lámpa
  • Nincs villogó üzemmód
Tapasztalat

Világításképe nem egyenletes, hanem egy pontban nagyon világos, a többi halvány, és van benne pár fényesebb gyűrű is.

Erre ajánlom

Ha mindenképpen márkás terméket szeretnél, és nem akarsz hetekig keresgélni, akkor megteszi.

Ennyiért vettem
11500
Csatolt képek
Cateye HL-EL530  2007 lámpa
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zii avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Távolra jó.10 méternél messzeb is elvisz.

hosszú üzem idő.

jól néz ki.

 

Hátrány

nincs villogási funkció.

Messze visz de nem terít rendesen , van fenn mellete egy tescos kézi lámpa 5w os leddel és kétszer jobban világít 5000ft ért.

Ha jótakartok ne ezt vegyétek,Átlagnál jobb, de nem eléggé ennyiért.

 

Erre ajánlom
országútra.
Ennyiért vettem
13000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pinczés avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Szokatlanul nagy fényerő, jó minőségű kapcsoló tetszetős kivitel.
Hátrány
Gagyi a felfüggesztés ha kicsit erősebben meghúzom a pántját átszakad. Nincs illetve nygyon gyenge a palástja a csóvának, közelre használhatatlan. Kis fókuszú koncentrált sugara van ezért terepre nem jó.Egyszer esett le egy év alatt a kezemből egy méter magasról, azonnal tönkrement. Javítani nem lehet mert egy zárt ragasztott blokk az egyész "agya" ki kellett dobni a lámpát. Megbántam a választást pedíg nem voltam spúr nem ajánlom senkinek. Országúti bringásnak elmegy, de ár érték aránya kedvezőtlen. 
Erre ajánlom
Csak országúti kerekezőnek való, de annak se ajánlom. Hálás lennék ha ajánlana valaki terepre egy tisztességes lámpát amivel lehet látni és nem kerül 80e-be.
Ennyiért vettem
13000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NagyAttila avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
eros a fenye,jo a kapcsoloja ,es viszonylag jol birja az aku.
Hátrány
a rogzitese eleg rossz,a haz eleg torekeny,nincs villogo uzemmodja.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
  • Viszonylag jó fénye van.
  • A kapcsolója jó.
  • Bírja a vizet.
Hátrány
  • Az tévedés, hogy keveset fogyaszt. Ugyanis 1W-ot => kb. 10 órát bírja egy 2000 mAh-s aksi garnitúrával, ami ugyan nem rossz, de nem 90 óra! Bár valami drága elemmel lehet, hogy még pislákol akkor is, de látni nem látsz vele sokat az tuti.
  • A rögzítése hulladék. Ragasztóval kellett segíteni, hogy ne rázódjon le folyton a bilincs.
  • A ház kérdést majd az idő eldönti.
  • Nincs villogó módja.
Tapasztalat
A szétrepedt 520-as lámpámat garanciában cseréltem erre. A fénye hasonló. A kapcsoló sokkal jobb, hogy nem kell egy csomó ideig nyomva tartani fölöslegesen. Az elemcsere is egyszerűbb. Mivel már egyre hosszabbak a nappalok, így legközelebb ősszel lesz újra intenzíven használva. Remélem egy éven belül szétreped ez is, vagy ha nem akkor nagyon bízom benne, hogy kibírjon tíz évet, mert ha csak pár évet bír, akkor bazi drága. Fény: 4, rögzítés: 0, fogyasztás: 4, elemcsere: 4, összesen 3, mert a rögzítése igen sok bosszúságot tud okozni. Az ár/teljesítményt megelőlegezem 4-re. Azt, ha reped ez is, akkor később majd módosítom.
Erre ajánlom
Elsősorban látni és nem látszani való. Terepre önnmagában kevés, mert nagyon egy pontra koncentrált a fénye.
Ennyiért vettem
11000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szerbin@npp.hu avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Erős fény, elfogadható rögzítés. A kapcsoló jó. Egy töltéssel sokáig bírja, kevés áramot fogyaszt.
Hátrány
Túlságosan fókuszált fény, csak egy pontba világít. A ház gyenge, törik. Könnyen elromlik. Nincs villogó üzemmód.
Tapasztalat

Nekem a modell őse, az 500-as volt meg. Brutális fényerejű egyLEDes lámpa. Túrázásnál mindenre jó, egy mozdulattal levehető és máris lehet vele világítani a sátorban vagy keresni vele valamit. Nagyon sokáig bírja elemcsere nélkül. Kár, hogy nincs villogó üzemmód, városban nagyon hiányzik. Az enyém nagyon kíméletes használat mellett egyszercsak magától kimúlt. Mikor szétszedtem, a ház a csavarmenetnél elrepedt majd darabokra hullott. Úgy látszik ott túl nagy a feszültség és ezért a menetnél erősebb anyagot kellett volna alkalmazni. Nem tudom, hogy a kimúlás és a törés között van-e összefüggés. Úgy látom a képeken, hogy az új 530-asnak is ugyanolyan a háza, tehát a törések ott is várhatók.

Erre ajánlom
Annak, aki sokat és gyorsan megy kivilágítatlan úton és messzire akar látni. Emellett nem sajnálja a pénzt arra, hogy 2-3 évenként újra cserélje.
Ennyiért vettem
drágán
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kookusz avatar
18 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó erős fénye van amivel messze is ellehet világítani. Ezzel látni is lehet nem csak látszani.
Hátrány
Csak egy pontban világít erősen.
Tapasztalat

Én emellett használok egy EL 220-ast is amivel a kerék elé világítok(az is jó), ezzel meg messzire, és így mindent észreveszek.

Erre ajánlom
Bárkinek bármire
Ennyiért vettem
11990
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Friczy avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Erős fény, viszonylag sokáig bírja akkuval is.
Hátrány
Nem elég széttartó. Kicsit nehéz, de valamit valamiért. Úgy néz ki, mint egy ágyú :) Lehetne olcsóbb.
Tapasztalat

Korábban is egy HL-EL500-at használtam és meg voltam vele elégedve, ennek meg nagyobb a fényereje, és azt vettem észre, hogy egy töltéssel tövább is bírja (bár ez lehet egyedi jelenség). Nálam nem jelentkeztek azok a megbízhatósági problémák, amit a korábbi hozzászólók leírtak. A Cateye lámpák többsége ezzel a rögzítéssel működik, egy régebbi lámpám adta egyszer meg magát, ahány Cateye lámpám van, ez így nem is rossz eredmény.

(érdemes figyelni a Cateye lámpákon arra, hogy ne legyen képes lötyögni a lámpa a tartón (ha kikopott, akkor ez előfordulhat), mert az állandó rázkódás nyírja ki a lámpa talpát. Ha lötyögést észlelsz, némi szigetelőszalaggal próbáld meg kitömni a lámpán a foglalatrészt, az rugalmasan csillapít, és nem megy szét a talp)

Erre ajánlom

Városba, országútra annak, aki jobban akar látni és látszani, mint az átlag.

 

Azért csak négy répa, mert egy ismerősöm által házilag épített lámpa úgy hazavágja ezt, mint a sicc :) 

Ennyiért vettem
12000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyurci avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Brutális fénye van.
Hátrány
Pontszerű a fénye, oldalra egyetlen mm-t sem világít. Mivel a belsejét beletekerni kell, így spirálisan belül csavarodik, feszül kifelé. Így megrepedt, majd a repedés töréssé alakult 1-1 hónap alatt majd eltörött. Pedig sosem ejtettem le. DON hozzászólásából is látszik, hogy milyen instabil, mert kis elforgatásra sem világít már.
Tapasztalat
Cateye lámpát ne, amibe több elem kell mint 1. Nekem most ez a HL-el200-al együtt ment tönkre, pedig nagyon vigyáztam rájuk.
Erre ajánlom
Bárkinek bármire ha nem sajnál rá 14000-et (mai ár) és nem baj ha csak 1 évet bír.
Ennyiért vettem
10000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Don avatar
Don
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A brutál erős középső sugáron kívül a széles szórású külső fénygyűrű. Over-sized kormányra is felszerelhető
Hátrány
nincs
Tapasztalat
Csak egy praktikus tanács: Néha előfordul hogy bekapcsolódik a táskádban. Ezt kiküszöbölendő, mielőtt berakod a tatyóba, egy pár fokkal forgasd el el a lámpa fejét (mintha lecsavarnád). Ekkor még bőven stabilan a helyén marad a fejrész, de már nem kapcsolódik be. Táskából kivéve visszacsavarod, és már használhatod is...
Erre ajánlom
mindenre
Ennyiért vettem
13.000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dani avatar
dani
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nekem egy hl-el 500-asom van (1000 lux). ez volt az első lámpám (csak sajnos széttört), úgyhogy nincsen nagyon összehasonlítási alapom, de a nem smd ledes fajtáknál sokkal erősebb (10-15-ször), amivel sokkal előbbre lehet világítani, mint a többivel.
Hátrány
én nem tapasztaltam, az én hibámból tört szét, nincs ráírva, hogy ütésálló, egy lámpát nem dobálni kell.
Tapasztalat
ilyet már csak elvétve lehet kapni. Villogó üzemmód nem is kell rá, hiszen ez világításra való és nem láttatásra, mint a gyengébb fajták
Erre ajánlom
éjszaka nagyon jó szolgálatot tesz.
Ennyiért vettem
12000
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fanyuvo avatar
Fanyuvo
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon erős fénye van az eddigi lámpáimhoz képest.
Hátrány
Ha nem esik le, akkor semmi. Javaslom, hogy ne nagyon szedjétek ki a helyéről, mert egyszer nem kattan vissza rendesen és akkor kuka.
Tapasztalat
Ebike bekérte a lámpát garancián túli ügyintézésre. 1 hétre hívtak, hogy mehetek érte, megjavították. Nah nem javították meg, hanem egy teljesen újat kaptam helyette, teljesen ingyen. Szóval minden elismerésem az ebike-é, szereztek egy elégedett vásárlót. (Mondjuk akkor is nagyon elégedett lettem volna, ha pénzt kérnek érte, hiszen az nem garanciális probléma, ha leesik, még akkor se szerkezeti hiba miatt)
Erre ajánlom
Bárkinek, bármire.
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fanyuvo avatar
Fanyuvo
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az eddigi lámpáimhoz képest ez végre világított is. Így már ki tudtam kerulni mindent amibe nem akartam volna belemenni.
Hátrány
Nehéz (a 4 elem miatt). Én elég rendesen megtekertem, így nem mozdult el, viszont a "bütyök" ami a helyén tartja a lámpát egy vasúti kereszteződésben kioldott. A lámpa repült (1m), csatt, azóta nem működik. Külsérelmi nyom csak egy karcolás. Ezek alapján nem mondanám, hogy strapabíró lenne.
Tapasztalat
Most írtam az ebike-nak, hogy van-e valami javaslatuk arra, hol lehetne megjavíttatni. Mert az egész ragasztva van, így én nem szeretnék hozzányúlni. Néhány ezrest megérne nekem, hogy ne dobjak a kukába 11e HUF-ot.
Erre ajánlom
Amíg nem szállt el (ilyen egyszerűen), addig bárkinek. De mostmár azért tartózkodnék tőle.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (18 vélemény)
Rendezés
 
fényforrás:

1 LED


 
üzemidő (óra):

90


 
áramforrás:

4db AA


 
fényerő:

1500 Candela


tömeg:

207 (elem nélkül)


 
további információk:

Fokozottan vízálló


Cateye logó

Cateye márka bemutatás

A CatEye a kerékpáros sebességmérők, lámpák és fényvisszaverők egyik legismertebb gyártója. 1946-ban alapították Japánban, Oszakában.

1964-ben a CatEye alkotta meg az első villogó kerékpárlámpát, 2001-ben pedig a világon elsőként mutatott be fehér ledekkel világító első lámpát. A cég 1981-ben dobta piacra első sebességmérő óráját, és az elsők közt volt, akik olyan funkciókkal látták el a sebességmérőket, mint a magasságmérő, pulzusmérő vagy a pedálfordulatszám érzékelő.

A CatEye kínálatában első-hátsó lámpák és villogók, sebességmérők, valamint egyéb kiegészítők találhatóak, például kulacsok, kulacstartók és a kerékpáros visszapillantó tükrök.

A CatEye főhadiszállása a mai napig Oszakában üzemel, innen irányítja két japán és egy kínai gyárát. A cég fő hivatása, hogy folytassa a fejlesztést a kerékpáros elektronikák és biztonsági berendezések terén.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sigma Pava vs. Cateye HL-530 fényerő?
2 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cateye HL-EL530 termékkel kapcsolatban: