- Vízszintesen is föl lehet rakni a nyeregcsőre! Ez nálam elsődleges szempont volt, mert így kevés helyet foglal. Van olyan bringám, amin elfér a nyeregtáska és a radar között is! :) Nem ismerek még egy olyan lámpát, ami ilyen fényerő/akksi idő mellett ilyen kis helyet foglalna a nyeregcsövön.
- Az alap villogó üzemmódban is nagyon erős fénye van! Sötétben hátranézve még több 100m-re lévő táblákról is durván visszaverődik a villogás fénye!
- A hyperflash mód maximum tűző napon jöhet szóba, különben megvakít! Vagy esetleg még nappal sűrű ködben.
- A másik két mód leginkább arra jó, hogy a mögötted tekerő szemét ne égesd ki vele! :)
- Második fontos szempont volt nálam a választásnál, az akksi idő. Van egy csomó jó lámpa, csak naponta lehet tölteni őket, vagy még egy hosszabb (6ó+) tekerést se bírnak ki. Hát ez telitalálat volt! Én nagyon sokat megyek, de még nekem is kibír több, mint 2 hetet! Szóval a 65 óra üzemidő teljesen valós!
- Egy hátrányt tudok csak mondani, ez pedig az alacsony akku jelzés. Nem tudom, hogy mikor jelez, mert nem látszik. :) Az a kis piros(!) led világít olyankor, ami töltéskor is. Nem tudom hogy gondolták, hogy ezt a lámpa vakító fénye mellett bármilyen körülmények között is észre lehetne venni! Nem lehet! Legalább ne piros lenne a fénye, vagy kikapcsolás után még világítana egy darabig (van ilyen lámpám, ami ezt csinálja). De aztán lehet, hogy nem is jelez, már csak akkor amikor átkapcsol az energia takarékos módba. Sötétben jó látási viszonyok mellett elég az is. Viszont csak max. 1,5ó, amit úgy kibír! (Gyári adat 1ó.) Ez szívás, ha egy hosszú tekerés elején kapcsol át... emiatt adtam csak 4 pontot rá.
- A micro-USB egyeseknek hátrány lehet. Nekem nem az.
Az kis helyigény és a hosszú üzemidő miatt nálam egyértelműen ez a nyertes lámpa!
Bármilyen körülmények között jó lehet!