Két bilincs is jár hozzá: egyikkel támvillára, másikkal nyeregcsőre rögzíthető. Jófajta műanyagból készül mindkettő. A lámpatartó saru is megfelelő. Ha nem történik baleset, csak a rendszeres le-, illetve felszerelés, valamint az öregedés árthat a rögzítésnek. A lámpatest és a fedél szintén jó minőségű műanyag. A fedél szorosan kapcsolódik a testhez, lepattintani csak valamilyen eszközzel lehet. A két rész közé puha, vizet stb. kizáró tömítést tettek. Az elemtartóban az elemeket körmök szorítják a helyükre, kivenni őket rendesen csak szerszámmal lehet. A lámpatest nyelve is szorul a rögzítő saruban. Ezek az intézkedések a rázkódás ellen védenek: zötykölődés hatására a saru nem engedi el a lámpát, illetve a tartó az elemeket. Érintkezési hibákat sosem tapasztaltam.
Két darab 1,5 voltos (AAA méretű) ceruzaelemmel, illetve hasonló akkumulátorral működik. Az elemek megfelelő helyzetére jelek figyelmeztetnek. Elemet cserélni az elektrolit kifolyása előtt szükséges.
Négy, gombnyomással kapcsolható üzemmódja van: nem világít, folyamatosan világít, szaporán villog, illetve a diódák jobbról balra és balról jobbra felváltva villognak (lassú futófény). A fényt három vörösen világító dióda szolgáltatja: mögéjük még tükröt is szereltek. A fényerő megfelelő, jó látási viszonyok között az előírt 150 méterről mindenképpen észrevesznek. Oldalra is elegendő fény jut, jóllehet a diódák oldalra kevésbé sugároznak, és a fedél oldalsó felülete is viszonylag kicsi.
Üzemidejére vonatkozó adatokat nem találtam. Nálam átlagos minőségű elemekkel 30–40 óráig világít folyamatos üzemmódban (télen rövidebb ideig).