-relatíve olcsó, főleg külföldről rendelve
-nem nagy, könnyű
-:jó terítési szög, előre, oldalra is, nem csak egy középső sávot tol
-rázkódásra nem reagál, nem villódzók, nem mozdul el
-a szórt fénye több, mint száz méterről visszaverődik a táblákról
-ezen sincs kapcsoló a kábelen, mint a legtöbb ilyen lámpán, ezért használaton kívül az állapotjelző folyamatosan meríti az akkumulátorokat (amin van kapcsoló, vagy kormányról vezérlés és fókusz, az kétszer ennyibe kerül)
-fix fókusz, cserébe kis méret, kis súly és alacsony ár
-nekem nem jön be ez a gumikarikás rögzítés, jobban szeretem a tartókonzolost
-véleményem szerint a kábel hossza érdekes...kulacstartóig rövid, kormány környéki rögzítéshez hosszú, sokat kell feltekerni, megtörhet
-oldalra nincs fénye, bár aki ezt nem veszi észre...
Ár-érték arányra kerestem a kelleténél többet tudó lámpát.
Jelenleg a leggyengébb fokozaton is elégséges a fénye városban. Három fényerő fokozat mellé tud egy stroboszkópot is, amit én nem használok.Szerencsére ez a fokozat nincs benne a kapcsolgatásban, külön aktiválható bármikor, a bekapcsoló gomb 2 mp-es nyomvatartásával. A lámpa bekapcsolás után a leggyengébb fokozaton indul, úgy lehet felfele léptetni. Talán hátránya, hogy visszakapcsolni nem lehet, a legnagyobb fokozat után kikapcsol, tehát nem lehet körbe-körbe léptetni.
Több fajta van belőle, T6 (~30$ / 2700 Lumen) és U2(~45$ / 3000 Lumen) driverrel. Szétszerelés nélkül ez nem megállapítható.Vannak hamisítványok is, gyenge akkumulátorral
A sima elemlámpa formáju lámpák ugyan fókuszálhatóak, de rosszabb súlypont elosztásúak, és abból három darab kell azonos teljesítményhez.(van olyanom is, ott egy darab nehezebb, mint ez).
Én nem szeretem a gumis rögzítést az előnyei ellenére, így ezt is kábelkötegelővel rögzítettem fel.
Naponta negyedórát járatva teljes fényerőn, egy órát készenléti módban használva havonta egyszer töltöm, de nem azért, mert lemerült.. Egyes források szerint akár harminc óra üzemidőre is képes.
Volt Trelock 750, Sigma Roadster / Lighster, Lidl lámpám is, azokat simán veri. Mind fényerőben, mind készenlétiben.
Télen, -10°C-ban, esőben, hóban működik, eddig nem ázott be, nem fagyott be, nem kapcsolt ki. Kesztyűben is könnyen kezelhető hála a nagy és határozott kapcsolónak.
még bővítem majd.
-városi közlekedésre mindenképp, DH-ra ki kell próbálni

