-Megfizethető a Trelock LS735, hat órát tényleg tudja az erősebb üzemmódban.
- Szubijektív ugyan de nekem formára is tetszik.
-Aszfaltos hegyi úton éjjel (zalaegerszegieknek Aranyoslapnál föl Hosszújának úton végig le a zárda mögött érkezve) az autósok lehúzódtak minden alkalommal!!! Ez tetszik :)
-Villogni nem tud az LS735, és ez nem is volt feltétel részemről, sőt...
Az elemek a házban nincsenek "beékelve" ezért a nagyobb tompítatlan ütéseknél elmozdulnak, a lámpa kikapcsol... ez mondjuk filléres probléma orvosolni és még én is képes vagyok rá... De aki ezt a modellt választja készüljön erre, mert irtó kellemetlen amikor éjjel egy kivilágítatlan rossz minőségű úton lefelé 40km/h környékén sötét lesz hirtelen...
Frssítés: Az elemeket a lámpa elején, ponosabban az elektronika paneljén lévő réz "áram szedők" hivatottak fixen tartani, (oda nyomja a lámpa testben lévő fém pöckökhöz így zárja az áramkört, harmadik képen látható.) Ezek mozdulnak el. Egy kicsi szivacsdarabot alájuk téve orvosolható a probléma. Miklós67 volt a segítségemre, itt is köszönöm neki...
A Trelock LS735 rögzítése, sajnos a sima csavaros tartó, 50mm csavart kellett a "gyári 35mm" helyére tennem, hogy fel tudjam tenni a kormányra. Papírja alapján nem ez van hozzá, elvileg egy kézzel felrakós és tartóval együtt levehető típust jelöli...
15 lux a fényerő csomagolás alapján, éjjel erdei kerékpárúton, ahol nincs világítás elegendő afféle minimumként tekintem, fontos megjegyeznem túrázós laza tempó mellett. Országútira, teljesítmény orientált edzéshez/túrához ez a lámpa is csak arra jó, hogy lássanak, illetve sejteni engedi az előtted elterülő tájat... Nyilván nagy tempóhoz illik valami szélesebb szögben és erősebben világító szerkezet. A lámpa fényszórása keskeny, pontos adatom nincs, oldalra nem szór fényt. Színhőmérsékletre, szerintem kissé hideg..
A tölthető elemek... hát, igen ami egy kicsit rossz szájízt okozott az a magyarul nem tudó használati útmutató és leírás, mivel abból megtudtam két féle teljesítményű akkuval szállítják a Trelock LS735-t, ha jól emlékszem 1600mAh volt a kisebbik kapacitású... ez 4db. AA méretű 1000mAh Trelock feliratú akksival volt csomagolva. Töltőből (papír alapján) szintén a kisebbik tudású volt a csomagban. Nem mértem, de simán kellett neki 7 óra mire feltöltötte az elemeket, igaz a saját házában. A töltő nyílást egy gumi elem zárja a lámpa alján középtől kissé jobbra, ennek a gumifedélnek a visszazárás semmilyen határozott érzettel nem jelzi, hogy a helyén van. Úgy kell besimítani és akkor helyére kerül és zárja a nyílást. Kapcsoló gomb alatt van egy Led erősebb üzemmódban kéken világít. Az-az első üzemmód, ha még egyszer rányomunk a kapcsolóra, akkor az energiatakarékos üzemmódban találjuk magunkat, ezt a csökkentett módot csak kivilágított helyen használom éjjel. Nem feltétlenül lenne szükségem kevésbé kivilágított helyeken minden esetben az erősebb fényre az igaz de a biztonságérzetem megkívánja...
A teljesítmény osztályzata nem azért közepes mert nem vagyok vele megelégedve, hanem mert a többi akkus/elemes lámpához képest a gyári megadott teljesítménye miatt ide helyezem. Részemről úgy gondolom, hogy közlekedni, túrázni pont megfelel ez a Trelock lámpa, és hát ennél többre én sem vagyok fizikailag képes... egyenlőre... ár/érték arányban nem tudtam jobbat találni magamnak, a youtubon látott best bycicle lamp-os videókat végignézve és az ott szereplőket kikeresve meg az álam is lesett, szép-szép de ennyiért...
Mindenkinek aki éjjel is akar közlekedni, és az egyik legjobb ár/érték arányú lámpát szeretné, ami minden nagyvárosban elérhető...