KMC X10SL lánc

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 19.000 Ft

HASONLÓ lánc TERMÉKEK




pdenes avatar
55 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Ezt a láncot megelőzően egy Ultegra láncot használtam, azzal vettem a bringát, de azt én még kb. 1000km-ig tudtam használni aztán egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy cserés lesz. Szokásomhoz híven jól szétnéztem mielőtt vásárlásra adtam a fejem, és végül erre a KMC láncra esett a választásom. Őszinte leszek, az egyik ami megfogott az az arany színezése (tőlem talán már megszokott :P), tudtam, hogy nagyon jól fog mutatni a bringán. De persze ennyi nem lett volna elég, hogy megvegyem, azért ez fontos része a bringának, ha valahol akkor itt számít a minőség. Olvasgattam a neten, nézelődtem, és mindenhol pozitív tapasztalatokkal találkoztam, szóval eldőlt, hogy ő lesz a tuti befutó.

Igen ám, de mennyibe is kerül a KMC X10SL? 12ezer? Hoppácska :) Az nem kevés..

Így első utam ismét az Ebayhez vezetett, ahol nagy mázlim volt, mert találtam postával nagyjából 6000 forintért a láncból, azért az mindjárt jobb! "Cserébe" nem kapunk hozzá dobozt, de kit érdekel? Nekem a lánc kell nem a csomagolása :)

Nagyjából két héttel később meg is jött az X10SL lánc, kicsivel később Zeke közreműködésével fel is tettük a bringára, sajnos nem volt annyira egyszerű mint azt először elképzeltük, mivel a gyári patentszemmel valamiért nem lehetett összerakni! Akárhogy erőltettük, próbálkoztunk, nem sikerült. Kényszermegoldásként Zeke adott nekem egy 7es Sram patentszemet (érdekes mód azzal össze tudtuk rakni simán), aztán itthon kicsit berheltem reszelővel a gyári patentszemeken, így végül sikerült összerakni velük.

Végre jöhetett a tesztelés.

És ekkor ért akkora meglepetés amire nem számítottam. Mint már fentebb írtam az Ultegra lánc csereérettség jeleit mutatta, egyrészt mert volt már benne nyúlás, másrészt pedig nem igazán úgy működött már vele a rendszer ahogy kellett volna. Voltak kihagyások, tévesztések, sokáig azt hittem a bowdenekkel van a probléma de mivel azok újak voltak ezt is kizártam. Na amint a KMC lánc felkerült, megtudtam milyen a tökéletes váltás, és ezt minden túlzás nélkül mondom. Most már kb. 2500km-t tettem a láncba, és továbbra is gyönyörűen vált, nincsenek tévesztések (max. nagyon ritkán), a váltások annyira finoman történnek, hogy néha meg kell néznem tényleg váltott-e, mert nem lehet hallani! Igazi kés a vajban effektus :) Menet közben is rendkívül halk a lánc futása, tényleg nem sokszor voltam még annyira elégedett alkatrésszel mint ezzel a lánccal! Főleg, ha figyelembe veszem, hogy féláron vettem, és, hogy milyen láncokat kapnék ebben az árszegmensben.  A korrodálással kapcsolatban még annyit, hogy én elég gyakran mosom a láncaimat, így ezt is, különböző vegyszerekkel, és eddig ez volt az egyetlen amelyiken nem jelent meg semmiféle korrózió, az Ultegra láncról ezt nem lehetett elmondani.

Remélem, hogy még sokszor annyi kilométert ki fog bírni mint amennyit már beletettem, és ha még lehet kapni biztos, hogy újra ilyet fogok venni.

Hátrány

Nehéz vagy inkább lehetetlen berhelés nélkül összerakni a gyári patentszemmel, nem tudom miért. De egy kis reszeléssel orvosolható a hiba.

Tapasztalat

Egy rövid video a váltásról:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=846CUXgjans&feature=endscreen

Erre ajánlom

Bárkinek melegen ajánlom, akinek 10-es rendszerrel szerelt bringája van, és szeretné megismerni a hibátlan váltás, néma láncfutás érzését.

Ennyiért vettem
6000
Csatolt képek
KMC X10SL  2011 lánc
KMC X10SL  2011 lánc
KMC X10SL  2011 lánc
24 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
patentszem:

Tartozék


 
bevonat:
  • Nikkel
  • Titánium-nitrid (Arany színű modell)

 
szín:
  • Fekete - arany
  • Fekete - vörös
  • Arany
  • Ezüst

 
méret:

1/2"×11/128"


 
csapok szélessége:

5,88 mm


 
ajánlott rendszerek:

10 sebességes Shimano, Campagnolo, Sram rendszerek


 
láncszemek (db):

112


tömeg:
  • Fekete - arany, fekete vörös: 243 g
  • Arany, ezüst: 241 g

KMC logó

KMC márka bemutatás

1977-ben Charles Wu, a KMC alapítója láncgyártásba kezdett. A cég 1996-ban Európában is megvetette a lábát. 1999 óta Hollandiában találtható a cég európai központja.

A KMC jelenleg a vezető láncgyártó a világpiacon. Több mint 4500 főt foglalkoztat, 9 gyára van, és 4 kereskedelmi központja világszerte. Nem csak saját név alatt, de más híres márkanevek részére is termel.

A cég filozófiája: „ami nem elég jó nekünk, az egészen biztos, hogy nektek sem elég jó! Hogy honnan tudjuk, mi kell nektek? Egyszerű, mi is egyek vagyunk közületek. Biztosak lehettek benne, hogy a tesztpilótákon kívül mi magunk is leteszteljük a termékeinket!”

A KMC kínálatában mindenféle kerékpáros sportághoz és stílushoz megtalálható a megfelelő lánc, legyen szó akár bmx, akár single speed, váltós hegyi, országúti, avagy pályakerékpárról.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KMC X10SL termékkel kapcsolatban: