- A váltás nagyon jó vele CS-HG41 fogaskoszorún.
- Halk, nem vettem észre, hogy hangja lenne.
- Viszonylag olcsó, 2000 Ft alatt hozzá lehet jutni.
- Jár hozzá patentszem.
- A patentszem könnyen bontható.
- Nagyon gyorsan nyúlik. Annyira, hogy nem éri meg megvenni, aszfalton nekem 400 km-t se bírt.
Új hajtóművel (FCM-171) és fogaskoszorúval (CS-HG41) együtt lett felrakva. 190 km-t használtam, kb 60%-ot terepen, 40%-ot aszfalton. 1-2 alkalommal sárban is mentem vele, de minden túra után le lett szedve, és alaposan ki lett tisztítva benzinben. Az utolsó tisztítás után furcsább hangja volt, megnéztem, és meg volt nyúlva (190 km-nél). Minden túrán haverommal együtt mentem, neki a 10 sebességes HG74 ugyanúgy volt tisztítva, ugyanolyan körülmények között használta (ráadásul ő még egyedül is ment vele, szóval neki több km lett benne), de neki kb semmit sem nyúlt a lánca.
Először csak arra tudtam gondolni, hogy gyárilag hibás darabot fogtam ki, másképp lehetetlennek tartottam, hogy ennyi km alatt rendszeres karbantartás mellett megnyúlt volna (Nem hiszem, hogy használtat adott volna el a bolt. Megbízható hely, sokszor vásároltam már, gyári, újnak kinéző dobozban, gyári kenőanyaggal kaptam a láncot).
Még mikor a másik láncot használtam, és nem méregettem, tartalékba vettem egy másik helyről még egy Z72-t.
A másik láncot szinte csak aszfalton használtam, 10-15 km száraz földút volt csak a terephasználat. Ezt 377 km-nél vettem le, ekkor a láncnyúlásmérő 0,75%-os fele már beleesett. Ha 1%-os nyúlásig használtam volna, akkor talán elment volna 400-450 km-t.
Semmire.