- A váltás gyors és néma Deore hajtóművel és sorral.
- Zajtalan futás, a gyári kenéssel 200 km-t futott hibátlanul, utána egy eső után megfújtam teflonos TF-2-vel. Most is néma, a gőzborotvával kell vigyázni, meg hajlamos zajongani, kerregni mosás után, kend be inkább azonnal.
- Olvastam panaszokat a korrózióra, eső utáni rozsdafoltra, eddig nálam nem volt ilyen probléma (kenés mellett persze).
- Erősebb terhelés alatt tekerve (20 %-os emelkedő), simán válthatok hátul, nem szaggattam el eddig, és nem is hallottam, hogy valakinek sikerült volna.
Nem adtak hozzá patent szemet.
Egyetlen hátrány ami felhozható, hogy nem adtak hozzá patentszemet, most az nélkül használom. A teljes elégedettségemet ilyen áron egy hosszú élettartammal ki is érdemelné a Shimano CN-HG53 (Deore). Futott kilométerrel, amit bírt, majd később jövök...
Szerk.: 1000 km után megnéztem a lánckopás mérővel, a .75-ös fog beleesett... Döntse el mindenki hogy ez szar vagy szar, főleg hogy én nem is terhelem túl, nem hajtok kiállva, inkább váltok rövidebb áttételre, olajoztam is rendszeresen, a sárnak pedig be sem mutattam még. Az biztos, hogy visszapártolok a KMC-hez, a hajtás-, váltás- és fékrendszerem Shimano, elégedett is vagyok velük teljes mértékben, de a lánctól már féltem, amikor megvettem, legalább nem csalódtam. Egy biztos, a váltás hibátlan vele.
Mindenhova, ahova 9s rendszer kell, és nem számít a tartósság. Nekem - aki letekert 2500 km-t és még 1000-et biztos fogok nyár végéig +munkába járás egész évben - nem jött be.