Nem tom, hogy ki hogy van vele, de nem tudom a sajnálatomat kifejezni annak, aki láncot tud szakítani (mert az csak a rossz patentszem összeszereléstől lehet). Most 93-as van a gépen, szerintem azzal sem lesz semmi gondom.
Többektől hallottam a jó lánc, az takarított, jól olajzott, összhangban van a hajtáslánc többi részével (kopott fogaskoszorúra, vagy lánctányérra minek új lánc... vica-versa).
Szakadást nem tudtam előidézni, bár én eleve Sram szemmel raktam össze, kiküszöbölendő a shimano nagy találmányát, amit vagy összeszerel az ember, vagy nem. Én nem próbálkoztam, tutira mentem.
Több szerelőtől hallottam, h ezek a láncok már nem azok a régi shimano-k. Ezeket is a connex gyártja...állítólag. Mondták, h max 800 km, jó eséllyel 1000. úgy is lett. Bár hallottam olyat is, aki szezon elején vesz egy 93-as láncot, xt fogaskoszorút és lánckereket, oszt jóvan egész évben.
Tapasztalatom, hogy ha roppanó hangot hallat a lánc már a hajtókar kézzel való megfeszítésekor is, akkor lánc és/vagy a fogaskoszorú/lánkerék kopott