Sram PC-1051 lánc

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 8.995 Ft

HASONLÓ lánc TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Rencsoakos avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Patentszem.

Hátrány

Nem gondoltam volna, hogy egy lánc ennyiszer képes elszakadni...Nem rég volt a 4. alkalom így hát (még csak most), de nagyon meguntam. Biztosra veszem, hogy nem a legmegfelelőbben gondoskodtam a karbantartásáról, nem tudom pontosan milyen használatra lett tervezve, de mint kiderült Downhillre semmiképpen sem...felmerülhet ilyenkor a kérdés, hogy DH-zás közben mi lehetett az a terhelés amitől 4x elszakadt..érthető. Volt mikor elindulni próbálta, volt mikor már elindultam,volt mikor a pálya közepén egy kis tekerős részen történt a baj. Elég bosszantó dolog tud ez lenni, pláne akkor ha nincs akkora mákja az embernek, mint nekem, hogy a haverjainál mindig volt láncbontó.

Erre ajánlom

Nem is igazán tudom ezek után...

Csatolt képek
Sram PC-1051  2013 lánc
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Olcsóbb mint egy full króm/nikkel bevonatos 9-es lánc
  • 9 sebességes rendszerben is tökéletesen vált.
  • Mindezt csendesen
  • És elfogadható élettartam mutatók mellett
  • Nem rohad, még a télen sem.
Hátrány
  • A 10s-es patentszem nagyon nehezen bontható, sem 9 sem 8 sebességes verziónál nem tapasztaltam ilyet.
  • Azért gyorsabban kopik mint egy 9-es lánc holott a névleges szélességük azonos.
    (az oldallapokkal csaltak egy kicsit a gyártók)
  • Kissé erős ár.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Légió avatar
28 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • sram
  • nagyon jól fut
  • nagyon pontos váltás
  • bontószemes
  • könnyen tisztítható, jó a bevonata .
Hátrány

kicsit, gyorsabban nyúlt mint vártam ... ( 2500 kilcsi után csere ), egyszer nyitható bontószem ... ( kitalálta ezt ki ? )

Tapasztalat

Új sorral és hajtással első láncként tettem fel, mindig ügyeltem rá,hogy ne legyen keresztbe, a váltóm is pinaszőr pontosságúra bevolt állítva 53-39-es hajtással és 10es miche sorral használtam , 2500 kili után már gumicukor lett belőle , megkopott a bevonat, megnyúlt.  Kicsit drága a boltban, a shimano olcsóbb egy picit, szerintem 3-3500 kilit kikellett volna bírnia, dehát inkább lecserélem 2500km után a láncot és elviszek még a sorral plusz egyet vagy kettőt mint,hgogy megnyúlva használjam és 5000 kili után hajtásgeneráll legyen ..

Erre ajánlom

Száraz időjárásra, ( télen semmiképse ) outira , versenyre ,edzésre ..

Ennyiért vettem
7ezer (nagykerből)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xcsaba avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Elég normális lánc. Szépen vált, aránylag okés.

Hátrány

A 10-es PowerLock elég erős, így nem mondhatnám, hogy szerszám nélkül szerelhető... :D

Ami nagy negatívum egy 9-es lánchoz képest, hogy kb 3000 km után lecseréltem, mert már nagyon megnyúlt, megkopott.

Tapasztalat

PG-1050-es 11-36T fogaskoszorúval és Sram S1400 42/28T hajtóművel használtam

2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
patentszem:

PowerLock


 
bevonat:

nikkel


 
csapok szélessége:

6 mm


 
ajánlott rendszerek:

10 sebességes


 
további információk:

Nikkel külső és belső szemek


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PC-1051 termékkel kapcsolatban: