Észrevétlen alkatrész a bicajomon - ennél több nem is kell egy lánctól. Csak akkor kezd el hangoskodni, ha egy esős hét után nem tisztítom meg, de ez ritkán fordul elő. Mostanra kicsit "megnyúlt", de egysebességes láncnál ez nem okoz akkora problémát, mint váltósnál.
Abszolút elégedett vagyok vele. Eddig kb. 4500 km-t futott városban/országúton a legkülönfélébb időjárási körülmények között, de a nyúlása ezalatt szinte minimális. Nem szakadt még el, pedig nagy áttétel van a bicajomon (48-16), így elinduláskor és emelkedőkön elég nagy igénybevételnek van kitéve.
Összesen kb. 6000 km-t használtam, és talán még bírta volna egy ideig, de a hajtóművem oldalütése (és a lánc megnyúlása) miatt már elő-előfordult láncleesés, így jobbnak láttam a teljes meghajtás cseréjét. A legdurvább időjárási körülmények között is jól teljesített.
52-18-as, alutányéros meghajtással a második PC1-es láncom kb. 3500 km-t bírt. Ez sem rossz teljesítmény, mivel ezt a rendkívül csapadékos és hideg telet is "szó nélkül" bírta. Az előző ilyen láncomhoz képest tehát most alacsonyabb futásteljesítményt produkált. Ez magyarázható az extrém időjárási körülményekkel, illetve azzal, hogy többször mentem vele hegyre, mint az előző lánccal. Talán alumínium tányéron használva gyorsabban is nyúlnak a láncok, mint az acélon(?). Az is igaz, hogy volt még benne talán 500 km, de az egyre romló budapesti útminőség mellett már nagyon gyakorivá (szinte mindennapossá) vált a láncleesés. Vidéken, nyugodt tempójú bicajozáshoz még bőven használható lenne.