- Erdekes szine van nagyon tetszik .
- Aranylag finoman fut .
Valtast nem tudom velemenyezni vele mert SS .
- Ha saros lesz akor kecetel en rozsdazik .
- Egyszer meg fog nyulni .
Aranylag nagyon jo lanc .
- Erdekes szine van nagyon tetszik .
- Aranylag finoman fut .
Valtast nem tudom velemenyezni vele mert SS .
- Ha saros lesz akor kecetel en rozsdazik .
- Egyszer meg fog nyulni .
Aranylag nagyon jo lanc .
hát az a mítosz h rozsdásodik az egy teljesen nagy marhaság, a láncok csak akkor rozsdálnak ha sokáig nincsenek kenve, vagy valaki azt hiszi h megolajozza a láncot utána bőrigázik bikeal és utána is olajos marad...
elég pontosan vált de az a váltó és fogassor "tehetsége" inkább mint a láncé (szerintem)
-iszonyatosan nyúlik, mint az olvadtsajt xD
-szerintem nem túl felhasználóbarát a szemek bontása pattog-kattog össze-vissza mikor nyomom ki a csapot, és igaz az már gyakorlatlanságból adódó hiba de szerintem könnyen elhajlik a szem másik oldala V alakban ha kcsit nincs a helyén a csap
- valami szörnyen büdös, ragacsos wax vagy mi, van rajta gyárilag
Ha nem tekersz sokat, akkor ok.
Shimano rendszer ugyan olyan jól vált vele mint az eredeti shimano láncokkal.
Van hozzá patent szem. (nekem nem akadt ki)
Nekem nem sikerült elszakítani. (lehet azért mert 63 kiló vagyok :D)
Terhelés alatt is váltottam vele, nem sérült meg, gyűrűk nem nyomódtak meg.
789 km-t mentem vele, gázló 130 at, meg itt az erdőbe párat, egyszer ki is mostam, olajozgattam törölgettem de nem túl tisztán volt használva, de montin ez így szokott lenni...
108.2 re nyúlt ki borzalmas... haverom olimpia montiján nyúlt ki ennyire a lánc több év alatt úgy hogy ha jó idő volt 15km ről járt be suliba minden nap...
Új lánccal most a 11 esen ugrál is a lánc... 789 km alatt majdnem tönkre vágta a soromat... förtelmes...
Nem rozsdamentes, feketére korrodál, meg pöttyösre... ismerősnek be is rozsdásodott, és neki is 108.2 re van nyúlva pedig ő nem sokat ment vele...
Kulcstartómra minden láncomból felfűzök egy oldal lapot, mindegyik fényes csak ez a sram fekete...
Mindenki odavan a Sram ért nekem eddig még semmi nem jött be amit tőlük vettem. Rock Shox se az igazi mióta a Sram felvásárolta...
Tipikus gagyi márka lett... én próbálok tartózkodni tőlük legközelebb...
- olcsó
- eleinte jól tartja magát
- patentszem
- nyúlik
- nyikorog
3 eső után berozsdált mint állat már előtte is nyikorgott és nyúlik mint a gumi !!! már annyi szemet kellett kiszedni hogy a feleslegből karkötőt tudtam csinálni ... bár még nem szakadt el tudom hogy elfog mert nagyon halálán van...
finom váltás, shimano HG40 es fogaskoszorúval
nem hallotam róla hogy valakinek elszakadt volna, nekem sem!
halk, szép
a patentszem nagyon könnyen szétjön!
ezért ki kellet szednem (de nem baj mert alpból hosszabb a kelleténél)
3800 ProBike -ban sztem kurva drága....
amugy a pc38 utódja
PowerChain II™, PowerLink™ Silver... szóval ilyen nagyon jó
Szürke-ezüst
315 g
A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).
A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).
A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.
A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.