Sram PC-890 lánc

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 8.200 Ft

HASONLÓ lánc TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

halfnote avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

http://www.testbike.hu/velemeny/lanc/sram-pc-870?rvid=54999

ugyanaz,csak szebb. persze a felületkezelt belső láncszem elvileg még jobban,csendesebben fut, ezt se cáfolni,se megerősíteni nem tudom

 

Hátrány

http://www.testbike.hu/velemeny/lanc/sram-pc-870?rvid=54999

 

Tapasztalat

http://www.testbike.hu/velemeny/lanc/sram-pc-870?rvid=54999

 

Erre ajánlom

http://www.testbike.hu/velemeny/lanc/sram-pc-870?rvid=54999

 

Ennyiért vettem
8200
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Xoner avatar
26 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nem is tudom, talán az az előnye hogy nem olyan bika nehéz a Sram PC-890. Közép ár kategória.

Hátrány

Nem véletlen kapott erős 3 ast mindenre, olyan nagyon közép kategóriás ez a Sram lánc, 3 éve belül kettőt elfogyasztottam. Volt benne szakadás 3 szor is. Kopott is rendesen. A régi KMC-m egyhuzamba bírta 3 évig brobléma nélkül.

Erre ajánlom

Lehet Xc re jobblenne mint az én nagygépemre :D

Ennyiért vettem
4-5000 körül
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

VSanyi avatar
24 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szépen vált, és elég jól bírja a gyűrődést a Sram PC-890. Jó a felületkezelése.

Hátrány

A patentszem szétszakadt egy versenyen, igaz, ez a patentszem már a 2. láncot koptatja.

Tapasztalat

Én Sram párti vagyok, és igazából jól teszi a dolgát. A patentszemprobléma is csak a sok használat miatt lehetett, és jobbnak tartom, mint a Connex féle megoldást.

Erre ajánlom

Mindent jól bír, és még karkötőnek vagy kulcstartónak sem utolsó! 

5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

makranorbert avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Észre sem lehet venni mikor váltok vele.

Sokszor megnézem ,hogy tényleg váltott-e. és IGEN. : )

Hátul sram fogsor van ,első shimano fogaskerekekkel.

Még nem sikerült elszakítanom de próbálkozom vele.

Nagyon lágyan fut nem hallaltszódik semmi.

Még mindig szépen csillog.

Szerelés nem is lehetne egyszerűbb, patentszem.

 

 

Hátrány

Még nincs

Erre ajánlom

xc, túra , ( DH hogyha viszel tartalékot : )

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Sram PC-890  2010 lánc
sram
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zeke avatar
65 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Precíz pontos váltás , szép felületkezelés. Csöndben észrevételnül teszi a dolgát.

Hátrány

Nagyon hamar (1200km) elkopott!

Tapasztalat

Gyárilag adnak hozzá patentszemet amivel könnyen és gyorsan szerelhető és tisztítható! A gyárilag rákerülő zsírszerű anyag könnyen összeszedi a port és az erdő szennyeződéseit , ezután rögtön pucolható.

Erre ajánlom

Talán országúton tartósabb lenne...

Csatolt képek
Sram PC-890  2010 lánc
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hörgő avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép felületkezelés, erős, power linkes. Acerával is szépen futott.

Valami brutális, hogy mit ki nem bír.

Minimális kopás.

Az anyagminősége szerintem "kiveri az idő vasfogát" is!

Hátrány

Még mindig nem találtam.

Erre ajánlom

Terepre, meg mindenre.

Ennyiért vettem
6000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Szép ezüst színű az egész.
  • Jól fut mindenféle fogaskoszorún. Nekem a PG-850-el se volt gondom vele.
  • Patentszem.
  • Korróziót is jól bírja.
Hátrány
  • Futás teljesítményben nem bír többet, mint a 870-es, viszont jóval drágább nála.
Tapasztalat

Ezt is edző bringán használom, mint a 870-et, de azt kell hogy mondjam nem érte meg a kb. plusz 2000 forintot a 870-hez képest. Futás teljesítményben kb. annyit bírhat. (Ezt a bringát kicsit más körülmények között nyúzom, így ezen mindig kevesebbet bírnak nekem a láncok: 4-6000km-t.) A belső szemeknek elméletileg jobb a felületkezelése, ami látszik is. Esztétikailag tényleg szebb, de korrózió szempontjából nem vettem észre egetverő különbséget, ha kened rendesen. (Nyilván ha nem kened, akkor ez jobban fogja bírni. Legalább is elméletileg.)

Erre ajánlom

7/8-as rendszerhez, ha azt szeretnéd, hogy szép ezüst láncod legyen.

12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nemtommi avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Tökéletes váltás 7-es XT, 8-as LX és XT fogaskoszorúval is.

Csendes, sarat jól viseli. Nem tudtam elszakítani.

Patentszemmel kapható, mely megkönnyíti a karbantartást.

Hátrány

Rendszeresen karbantartva 2000km után a láncmérő már közel 1-es nyúlást mér.

Ilyen futásteljesítmény mellett drága.

Tapasztalat

Sarazás után slaggal, poros utak után pedig lánctisztítóval rendszeresen tisztítottam, majd Chemico Lubsol-al kentem.

Úgy érzem, nem hálálta meg a gondoskodást,  ennél minimum 2x nagyobb futásteljesítményt vártam tőle (A régi LX láncom is tudott ennyit, bár lehet, hogy könnyebb kerekezők alatt kihúzza addig). Az utódja egy Connex 808-as lett (8-as Rohloff-ot szerettem volna venni, de sajnos leálltak a gyártásával), remélem vele jobban járok majd.

Erre ajánlom
Könnyebb bringásoknak jó szolgálatot tehet 7-es, 8-as sorra.
Ennyiért vettem
6000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gulyi avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jófajta megérte megvenni, cserélnem kellet fogaskoszorút így a láncot is, miután új sor és lánc ezért váltással nem volt gond. 

Elég jól bírja, pedig kapott már minden féle terepből, volt hogy nem látszott ki a sárból, de nem panaszkodott.

Ha karbantartod akkor nem lesz vele probléma, ha dzsuvás lemosni újraolajozni és mehet tovább. 

Hátrány
Nagyon nem találtam, bár ha száraz akkor zörög, bár melyik lánc nem.
Erre ajánlom
Könnyebb terepre, városba tekergélni, ha ápolod akkor a dh/fr is belefér.
Ennyiért vettem
6000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laller666 avatar
55 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Én a Truvativ Hussefelt DH hajtással használom amin nem igényeli nagyon a váltást, a boxguide láncterelőhöz kiváló, hátul az x7es gondoskodik a helyrerakásról a sram 5.0-ás soron! ezekkel együtt olyan kiváló váltást ad amit sokan nem is gondolnak! az esőben nem rohad el, a nyúlása észrevehetetlen, alig kopik, jól néz ki, kiváló a patent szeme, könnyen szerelhető szerintem ennél több előny nem kell egy láncnak!
Hátrány
Talán kicsit drága, de ilyen minőségért megéri az árát!
Erre ajánlom
XC, FR, DH, AM, Enduro, meg minden amire egy olyan lánc kell ahol fontos az h ne szakadjon el, és jó váltást adjon!
Ennyiért vettem
6500Ft
Csatolt képek
Sram PC-890  2010 lánc
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Elég erős lánc és könnyű is, a váltásteljesítménye jó! És patentszemes.
Hátrány
Nem tudom, még nincs
Tapasztalat
Igazából fura, mert ugrik a sram 850-es (legjobb) során a legjobb 8-as lánc. Nem tudom, hogy miért vagy, hogy hogyan először a fogaskoszorúval gond, anyaghibába, most nem tudom, a probléma ismét jelentkezik. Mindenesetre a lánc jó, és bírja a DH-zást.
Erre ajánlom
Bármire
Ennyiért vettem
6.700
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

porch91 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

naggyon finoman vált, szépen ki van képezve a váltáshoz a lánc felülete (powerglide-dal ideális)

erős stiftek

könnyű is kb.

nem utolsó h van patentszem.

Hátrány

az ára?

nem. annyiért veszed ahány kilómétert bele akarsz tekerni.

 

Tapasztalat

hátul sram pc 830 sorral és x7 váltóval, elöl xt hajtóművel und xt váltóval használom. iszonyat finom a váltás.

a patentszemnek köszönhetően bármikor leszedhető 2 mozdulattal, és ha szükséges kimosható.

sokáig fogja bírni szerintem.

Erre ajánlom

mindenkinek aki nagytelejesítményű láncot akar.

Ennyiért vettem
6000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
 
patentszem:

tartozék


 
szakítószilárdság:

9000N


 
szín:

ezüst


 
méret:

1/2" x 3/32"


 
csapok szélessége:

7,1 mm


 
ajánlott rendszerek:

minden 6/7/8 sebességes


 
láncszemek (db):

112


tömeg:

315


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PC-890 termékkel kapcsolatban: