Sram PC 89R lánc

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 6.500 Ft

HASONLÓ lánc TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Tóth Balázs avatar
Tóth Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szépen vált,szereti az XTR
Tapasztalat
Nagyon erős,2e km után sem nyult még meg,de nem veszek ilyet többet,mert sürü kenéssel is van egy jellegzetes,kellemetlen hangja amit nem birok elviselni.A Shimano IG51,és a HG72-es lánc csendes,és ezért szeretem jobban,de nem hiszem hogy ezek erösebbek lennének.
Erre ajánlom
Versenyre
Szerinted hasznos?

NoFear avatar
NoFear
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Könnyű. Nálam beigazlodótt az alaptézis, hogy leginkább R9-es koszorún érzi magát a legjobban, ott hangtalan, tökéletes váltást produkál.
Hátrány
Nem találtam egyenlőre.
Tapasztalat
Az ára egy picit elriasztó, de mivel viszonylag kevesen használják így sok helyen viszonylag olcsón hozzá lehet jutni, de elsődlegesen inkább csak Sram koszorún érdemes használni. Ugyanennek a HP-s változatát viszont már nem merném bevállalni ...
Erre ajánlom
Versenyzésre vagy akár mindennapos használatra.
Szerinted hasznos?

BMaFTe avatar
BMaFTe
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Könnyű, tartós (eddig 4300 km), nagyon jól dolgozik 105 hátsó váltóval és fogsorral, Ultegra hajtóművel. Könnyű szétszedni, tisztítani.
Hátrány
Eddig még semmi.
Tapasztalat
Kicsit tartottam a stabilitásától, de meglepően jól bírja a strapát, igaz jobbára sík terepen hajtom.
Erre ajánlom
Mindenkinek 9-es szetthez.
Szerinted hasznos?

dr Mizsei Attila avatar
dr Mizsei Attila
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Campa és Shimano kompatibilis, bár Sram 9R fogaskoszorún a legjobb(gyorsabban felvált rajta, mint a campa fogkoszorún), a könnyű szerelés (külön patentszem miatt gyorsan le- és fel lehet szerelni), könnnyű (295g).
Hátrány
Nekem nayon bevált, de hegyeken még nem próbáltam. A gyors sprintet bírjam de ismerősöm szerint már neki elszakadt egy lánca(80kg feletti súlyú) a tüske pereménél a külső szemen, de nem a perforált részen. Sajnos nem nikkelezett, ezért korrózióra hajlamos lehet karbantartás hiányában (eső után kiüt rajta a rozsda rögtön).
Tapasztalat
Nekem tetszik a lánc -szinte szerelmese lettem. A patentszem miatti a karbantartására sokkal szívesebben fordítok időt - így bizonyára hosszú életű lesz. Előbbiek miatt sosem nyikorog, teszi a dolgát. Látványnak is szép, könnyű.
Erre ajánlom
Közepes (80kg alatt) ill. annál könnyebb súlyú bikereknek - jellemzően országúti használatra. Versenyen könnyű súlyúak próbálkozzanak csak vele ill. mások síkon használják csak. Olyannak, aki ápolásra fordít időt.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.