Sram PC-951 2013 lánc

47 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ lánc TERMÉKEK



46-47 (47 vélemény)
Rendezés

scotty avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
sram :)
Hátrány

eddig nincs

Tapasztalat
kb 600km után abszolút nem látszik még kopottnak, a fogaskeréksor sem. a patent szem nekem kicsit gyengének tűnt de mivel úgyis ki kellett venni 2 szemet így a patentszem lett az áldozat (öccáz egy láncbontó, akkor mi a ráknak gyengítő elem a láncba). nem recseg, nem nyikorog, nagyon poros vagy esős sáros tekerés után olajozó spray-vel lepucol, áttöröl, sűrű olajjal láncszemeket leolajoz, felesleg letöröl és így mindent kibír.
Erre ajánlom
ésszel bármire
Ennyiért vettem
1-2e ft kb
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dk001 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Finom a váltás, nem zajos, nem szakad, csak karban kell néha tartani és nem kell agyonzsírozni! Akkor nem kopik és nem lesz semmi baja.
Hátrány
nincs
Erre ajánlom
mindenre
Ennyiért vettem
3500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-47 (47 vélemény)
Rendezés
 
patentszem:

tartozék


 
szakítószilárdság:

9000N


 
szín:

szürke


 
méret:

1/2" x 11/128"


 
csapok szélessége:

6,7 mm


 
ajánlott rendszerek:

minden 9 sebességes


 
láncszemek (db):

114


tömeg:

297


 
további információk:

PowerChain II technológia a legkedvezőbb áron Króm, edzett szegecsek Szürke láncszemek Power Link patentszem


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.