Szépen és halkan fut.Jó váltásteljesítmény.Úgy néz ki,hogy tartós lesz.Korrózió,felületi kopás nem tapasztalható.Szerelni tisztítani könnyű,mivel jár hozzá patent szem.Alap 9-es lánc így ára mérsékelt.
Egyszer elkopik.
Szépen és halkan fut.Jó váltásteljesítmény.Úgy néz ki,hogy tartós lesz.Korrózió,felületi kopás nem tapasztalható.Szerelni tisztítani könnyű,mivel jár hozzá patent szem.Alap 9-es lánc így ára mérsékelt.
Egyszer elkopik.
szépen csendben és gyorsan vált
még nem hallottam róla hogy szakadt volna el valakinek ilyen pedig én is hajtom 1 ideje minden terepen
nekem nem is nyúlott de 1 kis kopás már látszik rajta
nem rozsdásodik
az ára
csak lánc bontóval szerelhető
Szinte nem is hallom annyira halk , nagyon szép könnyű váltásal bír, nem kopik és eléggé kevés olajat kíván fogyasztani.
Kissé sokallom az árát , de a minőséget meg kell fizetni. No meg ugye egyszer ez is elszakad , elkopik stb... de csak egyszer a távoli jövőben!
XC,FR,CC, Enduro
Finom vele a váltás.
Eddig nem szakadt el, nem nyúlt meg.
Rendszeresen olajozom ezért nem rozsdásodik.
Könyen szerelhető láncbontóval.
Picit hangosan fut. szerk. (Lehet, hogy egy picit kopott a nagytányérom, amiatt van.)
A patentszemet nem bírom szétszedni ezért bontom.
Gyakran kell olajozni bár ez az olajom hibája is.
(TF2 dobozos olajat használok, 200-300 kilométerenként kellett tisztítani, olajozni.
Halálos csendben, kifogásolhatatlanul működik. Deore soron, XT váltókkal és hajtómű mellett a váltás pontos, bár néha tánaállítást igényel de ezért inkább a váltót hibáztatom. Megfelelő karbantartás mellett hosszú életű lesz. Saját patentszemével pillanatok alatt lehet leszedni, feltenni. Korrodálódni még nem láttam, pedig volt amikor egy darabig kimaradt az ápolás.
a koszt azt nem szereti, de ez általános jelenség láncoknál. Igényli az ápolást, és ennek hangot is tud adni.
Összességében sokkal jobban meg vagyok elégedve mint a Deore (HG53) lánccal. Ez még nem szakadt, a váltás is pontosabb vele, de még mindig nem tökéletes a rendszer.
9es rendszerekhez MTB-re.
Sram X4 váltóval nagyon szépen működik, eléggé megfeszíti, így kevés az esély hogy a váról leszedi a festéket.Személyes vélemények alapján azt tapasztaltam hogy nem nagyon szokott megnyúlni, de az az idő alatt míg mentem vele nem tudtam megvárni hogy elnyuljon :D XD
Ebben az árkategóriában megfelelő teljesítménnyel bír, nem is vártam el többet tőle
Nem nagyon akad, számomra, de ha huzamosabb ideig használnám talán tudnák írni.
Szerintem minden
- SRAM
- halk, szinte nem is hallom a hangját se menet, se váltás közben (SRAM PG-950 fogsor és Shimano XT váltók, LX hajtómű)
- jókat olvastam róla
- hírnevéhez képest nem túl drága
- szerelhetősége jónak tűnik (még nem kellett, de patentszemes)
- Szerintem nem lesz, majd csak pár év múlva, amikor elkopik.
1 hónapja használom és tökéletesen elégedett vagyok és olvasataim szerint az is leszek még egy ideig, mert ez a lánc nem adja meg magát könnyen.
Egy HG-30-as lánc és 8-as rendszerről váltottam a fenti szettre és meg kell mondjam, megérte.
Ez a lánc tökéletesen megy Shimano cuccokkal.
Az ára relatív, mert ki mit mond magasnak. Én elég olcsón jutottam hozzá kis hazánk egyik aukciós portálján, 3600 Ft, amit nem mondanék soknak egy jó láncért.
XC, minden mennyiségben és talán a durvább dolgokból is egy kicsi.
csendes, finom váltás, nem kopik, havi 1 olajozás elég neki. 9-es "szélesség", szóval 9-es fogsorban kényelmesen elfér.
nem találtam, remélem nem is lesz.... egyszer mondjuk úgyis elkopik vagy elszakad, de nem mindeegy, hogy 2-3 év alatt vagy fél év alatt...
dh, freeride, xc, stb... amire akarod
Nagyon finom váltás (sram pg-950) Nekem nemszakadtmég el egyszersem és sztem nemis fog!!!!! Ha megnyúlik akkoris tökéletes (kérdezzétek a nyúlásról cila92 őt:D) Sztem nemkopik gyorsan!
Szinte semmi hangja nincsen (csendesen fut)
-mint előttem is írták, jól lehet vele váltani
-patentszemre elvileg azt írta a használati útmutató, hogy NEM gyengíti a láncot
-Bikemag-on mutogattak egy 1 millás DH biciklit, azon is ilyen lánc volt
-szakítószilárdság: 9000 N
teflonos olajjal használom (TF2), nagyon kevés kell rá, felesleget letörölni, csak a görgőkre kell egy kevés, és akkor gyakorlatilag nem ragad rá a sok kosz
a patentszem megkönnyíti az életem :D
- midnekeppen elony a patentszem,
- viszonylag megfizetheto,
2x szakadt el nekem, ugy hogy rendesen volt kenve. az elso par szaz kilometer utan, uj hajtassor mellett tortent. gondoltam uj lancnal nem kell hogy legyen nalam lancbonto. tevedtem. ugyhogy azota cipelem.
sajnos nem valtotta be a remenyeket
varosba, semmikeppen nem terepre, es nem versenyekre
brutálisan tartós lánc :D a KMC láncokat meg shimano láncokat szabdalni szoktam de ezt nem tudom xD szerencsére... olyan szinten kopott már a lánc hogy oldalirányban is körbe tom hajtani, de így is pontosan vált és nem szakad
-nagyon jó váltani vele, sram fogaskerékkel.
-nem hallottam róla h elszakad eggyáltalán
-nem változott semmit
-közepesen csendesen fut
szürke
297 g
A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).
A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).
A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.
A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Sram PC-951 lánc működne 8as rendszeren 9es váltókkal? |
2 válasz
utolsó: 2013. aug.
|
Sram pc 951 lánc patent megbontás - mi a mozdulat? |
4 válasz
utolsó: 2011. okt.
|