- KMC-hez képest a Sram egy óriási fejlődés volt.
- Váltás szépen működik vele, elvan a japán óriás alkatrészivel is. A váltásteljesítmény jó, nem hagy kivetnivalót maga után
- Lassan nyúlik, nem is ez okozta a vesztét
- Csendesebb mint az utód, Connex
- Patantszemes, szétszedni fél perc sincs.
- Valami undormány zsírszerű anyag van rajta gyárilag, maradása nem volt köszgyűjtő réteg köszönöm nem kell. Amúgy a brigéciol nem szedi le, de az olajfürdő megoldotta ezt is.
-
Talán egy kissé elnagyolta Sram PC-971ára - Aranyszínű patentszem nem a legszebb egy full szürke fekete fehér bicajra. Akkor inkább ezüst, mint sem szinesítés. De legalább a másik vázamhoz passzolt VOLNA, ha addig, a használattól, nem kopott volna le a felületkezelése.
- Télen iszonyatos mértékben berozsdásodik! Hihetetlen, de ez a gyenge pontja. A KMC simán kibírt 2 téli szezont rozsda nélkül, ez 2 hetet se a városi bringán. Előző télen mentem már vele, de nem sózott utakon, jó eséllyel ez nyírta ki.
- ez nem elszakadt hanem sz.rrátörtek a krómozott lapjai!
Már 4 gyártó láncát hajtottam, eddig ő a büszke ezüstérmes, a Connex szerintem jobb, de drágább is.
A tömeg méretre szabott állpotra vonatkozik.
Feltehetőleg gyári hibás cuccot fogtam ki, de nem ajánlom a kísérletezést