Interlock V2 SUPREME:
a szemek kialakításán már variáltak a V1-hez nincs köze szerencsére , letisztultabb lett , a szemek mind két oldalon gömbölyítettek ezzel a nyúlás minimalizálva lett
már ütve van minden szemben a TSC holló logója
1500 kg a szakító szilárdsága , vastagabb lett kovácsolt lapok , csapok , és gyűrűk
tökéletes fekszik a tányérra és a driverre
bővült a szín paletta
nagyon drága, 15.000 maga a lánc , de nem akarod kóklerkedni akkor veszel hozzá majd 6000 forintért egy hozzá való láncbontót.
nehéz is
a festés nem tartós legalább is az új anódizált színeknél (pl vörösréz )
Ha ésszel használod szereled , mindig adsz neki kenő anyagot ( műszer olaj a legjobb ) akkor nem lesz vele bajod 2 éve használom drága befektetés volt de csak 1x szakadt el , minimálisat nyúlt a megoldás , tartalék szemekből berakok egyet , kettőt kiveszek a régiből ugyan annyit amennyit beraktam és már megvan oldva a probléma.
csúszó papucsos single speed gépekre