- szal ez a láncterelő láncfeszitő nagyon jol végzi a dolgát, de azért oda kell figyelni mert csak akkor szabad megvenni ha olyan monoblokkott vettetek ami méretileg engedi a láncterelő használatát... vagyis ha monoblokk alatt gyárilag van alátét akkor nagy valószinűséggel fel lehet rakni
- ez a terelő 1 db alátétet helyetesít a monoblokknál
- 2 féle tipusban kapható: - monoblokk alá tehetőt
- ISCG: vagyis a vázhoz kell rögziteni 3 csavarral, de nem minden váz ilyen amin van ISCG rögzités
- ugyancsak 2 féle verzióbol lehet választani: - 34 - 38
- 34 - 46 - ig ez a lánctányér fogszámát jelenti
- nagyon egyszerő felrakni, beállítaní, csak arra kell figyelni, hogy a görgőt csak akkor húzuk meg a végleges poziciójába ha már tudjuk, hogy hol fut végig a láncvonal, mert van a görgő alatt egy kúpos hüvely amit nagyon nehéz roncsolás nélkül szét szedni megint (ez elég fontos)
- maga a terelő nagyon vastag és erős ütésálló (bizonyos mértékig), nagyon jól tereli a láncot bár lehetett volna szélesebb benne a járat, mert könnyen beletud érni a lánc a müanyagba ha vált az ember hátul, mert akkor megváltozik a láncvonal, de ezt amikor néha beleér nem lehet hallani menet közbe eggyáltalán.... singlespeed -nél ez nem gond, mert egyszer elég beáálítani és kész
- a görgő csapágyazása nagyon finom semmi nyikorgás csikorgás abszolút csöndes, de célszerű a leírás szerint beállítani a görgő távolságot stb....
- maga az egész váza nagyon erős anyagból van ami nem kicsit vastag... nem véletlenül dh ra is szokták használni
- a lánc még ezzel a használattal soha nem esett le tőle