Mali Mamba mtb váz

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK



1-15 (23 vélemény)
Rendezés

rcs2003 avatar
78 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Szép a festés, jók a színek. Erőteljes, életteli a piros tónus.

-A bovdenvezetés jó, a felsőcső alján van felfogatás, sártól, behatásoktól védett helyen.

-A középcsapágy helye szépen előkészített, párhuzamos a két oldal pereme. Hollowtech II-es csapágyat raktam bele, tökéletesen áll.

-A hátsó kereket valahányszor kiveszem, utána elsőre sikerült pontosan ugyanúgy visszatenni, sosem súrol a tárcsafék.

-ebbe már félintegrált kormánycsapágy megy, külön adapterrel tapered villákkal is használható

-nincs rajta kitámasztóhoz való dokkoló rész és felesleges csavarhelyek a sárvédőknek, az látszik hogy nem boltba járós váznak készült. :)

-jól működik 26-os kerekekkel is, egy hónapig így használtam amíg nem készült el a hozzá való kerékszett.

Hátrány

-Nem a legkönnyebb, a 27.5"-ös, 19" méretű váz kereken 2kg a váltófüllel együtt. Cserébe talán strapabíróbb mint a végtelenül kikönnyített vázak.

-Az enyémen a matricázás kicsit asszimmetrikusan lett felrakva hosszában a felsőcsövön. Ez nem annyira szembetűnő, akkor vettem észre amikor a kormányt a vázhoz mérve szerettem volna egyenesbe hozni. Kicsit bosszant de egye fene.

-még mindig IS tárcsafék rögzítés hátul és gyorszáras ejtőpapucsok...

-nagyobb lélegzetű bringamosások után bizony feje tetejére kell állítani hogy a víz kifolyjon belőle, pár helyen ugyanis meg van lyukasztva a váz a bejutott folyadék kipárologtatáss érdekében. Na itt nem csak ki-, hanem be is tud jutni a víz. Hol fog kikötni? A középcsapágynál. Szóval szépen le kell zsírral zárni belül is a csapágyat amikor beépíted a vázba, de ez egy csomó más bicajnál így van.

Tapasztalat

Összességében jó pajtásom lett ez a váz, 2019 feburárja óta már közel másfél éve(2020.05) hajtom, aszfalton és könnyű terepen sportos stílusban, általában egyszerre több órán át, maratonon is vettem részt vele. ~80kg testsúlyomat tökéletesen bírja, kisebb ugrások, letörések (itt tényleg kicsikre kell gondolni, max 30-40cm körül) nem okoznak gondot, jól viseli. 9000 megtett km körül állok vele jelenleg(lásd a keltezést fent).

-100mm-es telóra tervezett váz, de 120mm-essel is jól működik

-Azért 4 répa a teljesítmény mert nyilván nem a legjobb választás ennyiért de nekem szívem csücske volt mindig ez a dizájn.

-Az ár/érték arány szintén ezért csak 4 répa; lehetne átütőtengelyes a hátsó felfogatás, lehetne 100-200 grammal könnyebb az egész konstrukció, lehetne a matricázás kicsivel pontosabb, lehetnének eldolgozva a heggesztési varratok, mégiscsk 2015-ös dizájn, akkoriban már rég divat volt az ilyesmikre odafigyelni a tervezés során más ismert márkáknál.

Erre ajánlom

Bármire alkalmas az extremitásokat kivéve. Akár amatőr versenyzésre is, a hazai maratonokra kezdő szinten tökéletes lehet, ha jó szett van köré építve. Csomagtartózáshoz, sárvédő, kitámasztó és egyéb karácsonyfadíszek ráerőltetésére nincs felkészítve.

Ennyiért vettem
32000
Mért tömeg
2000 g
Csatolt képek
Mali Mamba  2015 mtb váz
Frissen kicsomagolva (2018.12.)
Mali Mamba  2015 mtb váz
Az "építő szett" egy részével (2018.12.)
Mali Mamba  2015 mtb váz
Az aktuális felszereltség (2019.10)
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Glacier avatar
10 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szép kidolgozású munka, a fényezés is kiválló. Geometria kicsit a régi vázakra hajaz de ezt leszámítva nagyon jó. Erős váz strapabíró.

Hátrány

Ha eltörik a váltópapucs a gyártótól nem tudod beszerezni!

Tapasztalat

Egy olcsó jó minősségű termék a Mali Mamba. Minden kezdő XC-snek erősen ajánlom

Erre ajánlom

XC-MARATON-TÚRA

Ennyiért vettem
19000
Csatolt képek
Mali Mamba  2006 mtb váz
Szerinted hasznos?

- Mikey - avatar
138 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Tárcsa- és V-fékkel is használható
  • 7005-ös aluváz
  • Strapabíró, bár én elég könnyű vagyok és állatkodni sem szokásom.
  • Szép a fekete alapon sárga felirat és a kígyós minta is.
  • Jó árban van.
Hátrány
  • Ha arra használod, amire való, akkor semmi gond nem lesz vele.
  • Nem integrált kormánycsapágyas.
  • Fényezett, nem porfestett, így sérülékenyebb a felület.
Tapasztalat

Én szerettem, teszett is, de a 49 cm magas váz nekem nagy volt (180 cm mély vagyok).

Erre ajánlom

Hobby bicajozás, hobby XC, városba közlekedni.

Ennyiért vettem
25.000 egy csomó alkatrésszel
Mért tömeg
2150 g
Csatolt képek
Mali Mamba  2008 mtb váz
Mali Mamba  2008 mtb váz
Mali Mamba  2008 mtb váz
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zod avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

-olcsó, fekete váz sérga betűkkel jól néz ki, az első háromszöge erős: az alsőcsövön 3 akkora horpadás van... -elég merev

Hátrány
-a hátsó háromszög: triáltól a támvilla fél év alatt eltört (mondjuk ez nem a váz hibája, nem arra való), meg lett hegesztve, kábé még fél év után a láncvilla is eltört, meg lett hegesztve, aztán amikor a magura elrepesztette a féktüskét lecseréltem triál vázra...
Tapasztalat
a falon lógott 4-5 évig, nemrég összerektam a maradék alkatrészekből boltbajárósnak... az árát bőven megérte
Erre ajánlom
hobbi célokra jó, kezdő biciklinek, NE TRIÁLOZZATOK VELE AZT NEM SZERETI...
Ennyiért vettem
20on valamennyi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ady avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Sok van neki, nekem nagyon bírja a váz, a festése is tetszik! Sokmindent csináltam vele de nem kínoztam szét, egyszer csavarodott 1 kicsit de általánosságba semmi baja!
Hátrány
Kicsit lehetne erősebb! De ár/teljesítmény arány nagyon jó!
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött ez a váz ezért veszek most ismét mali vázat, remélem az is ugyanilyen ha nem jobb lesz! Engem teljesen meggyőzött ez a márka!
Erre ajánlom
Dirt/street/kezdő fr talán 1 kicsit dh belefér ha ugy bánsz vele ahogy kell!Végülis mindenre!
Ennyiért vettem
17000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tökös avatar
tökös
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép festése van...
Hátrány
A hegesztéssel vannak a gondok... nagyon merev.. 105 kilos brutál vagyok... eltört a váz...
Tapasztalat
A kerékpározást nagyban a terepviszonyok határozzák meg... Én pesten nyomulok mountbike cajgával... ideális...
Erre ajánlom
80 kiló alatti srácoknak..
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FreeRaz avatar
FreeRaz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jó kis váz, erős és jó a súlya is! Hegesztések jó erősek, festés nálam bírja. Geometriája nekem nagyon megfelelt, kényelmes dőlésszögű.
Hátrány
Hátsó háromszög lehetne erősebb, de gond nem volt még vele, csak gyengének tünik.
Tapasztalat
Nagyon bejön, jó kis váz, jó dölészöggel.
Erre ajánlom
kellemes kezdő bringa, lehet vele ugrálni, streetelni, de azért a letöréseket nem javaslom.
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RitcheyRich avatar
RitcheyRich
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Jó ár, erős és masszív bár csak kezdő dirt és street-re.Az egyszerű külső és a ronda szín (foszöld, de már megszoktam) egy jó vázat takar.A városban nagyon jó vele baromkodni és bírja is.az alja tűrhető magasságban van. Tárcsafék konzol bár csak dísznek van mert egy 160-as tárcsánál többet szerintem nem bír.A súly türhető.
Hátrány
A festés.Ízlés kérdése de hamar leköszön a vázról, nem túl tartós, dehát ennyi pénzért mit vár az ember.
Tapasztalat
Városi lazuláshoz kíváló ésa kiképzést is bírja és jó árban is van megéri a pénzét tud annyit mint egy 30,000ft-os váz és sokkal olcsóbb. Csak az a baj hogy 130-asnál kisseb telót tegyél bele mert még azt is épp hogy elbírja.
Erre ajánlom
Kezdő Dirt/Street Vagy aki egy masszív városi kerót akar
Ennyiért vettem
18000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

d zoli avatar
d zoli
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
elég könnyű, merev, erős, tök jó a szöge
Hátrány
sajna az enyém megadta magát a láncvillánál, de megheggeszttettem, és azóta köszömszépenjólvan.
Tapasztalat
fasza, naon szeretem, de kicsit ugye lehetne erősebb is. ha van pénz, vegyél polarx-et.
Erre ajánlom
street, dirt, ienek, a sok whip-es érkezést asszem nem bírja.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Api avatar
Api
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Brutál merev, kellően vastag falú csövek, baráti ár szinte egy életre szól.
Hátrány
Én nem vagyok gramm-huszár, úgy hogy még nem találtam.
Tapasztalat
Szerintem úgy jó ahogy van. Küldöm mint az állat de mindent bír. Volt egy komoly autos balesetem is de vígan túlélte. Bárkinek jó vétel.
Erre ajánlom
Túra, hobby cc.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freedoom18 avatar
Freedoom18
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nekem bejön az olajzöld szín, és negyon tetszenek a nyakmerevitések. Tiszta jó :).
Hátrány
Hátránya nálam még nem mutatkozott.
Tapasztalat
Hát nem tom ki mennyire jár Pécsen a Mecsekbe, de ott is aztán vannak "pályák"! Én mondom nagyon jól szerepelt! Nem tört el a hátsó villa :). Letörések olyan 1m- től 2m ig.
Erre ajánlom
Ajánlom azoknak akik nem akarnak 100000 ket költeni vázra (kezdők), mivel szerintem egy szuper váz.
Szerinted hasznos?

devil554 avatar
devil554
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nekem nagyon bejön:)Nem csavarodik,ugrálgattam vele már 1,5m-ről is,eddig semmi baja.
Hátrány
Kicsit nehéz. Kurva szar a festése.
Tapasztalat
Kezdő váznak tökéletes.Nekem nagyon bejön. Bírja a kemény nyúzást is.Aki olcsón akar király vázat az ilyet vegyen.
Erre ajánlom
Városban állatkodni. De a keménnyebb ugratásokat is bírja.
Szerinted hasznos?

thandrew avatar
thandrew
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon jó váz. A 27000 Ft-ot megéri. Kicsit durvultam vele, enyhébb letöréseket (20-30cm) is simán vette. Tetszik, hogy szép hosszú a felsőcsöve. 13-as stucnival elég sportos üléspozíciót eredményez.
Hátrány
Nagyon nincs is. Csak a súlya: kb. 2 kg, de az árához képest jó
Tapasztalat
Kezdő XC-seknek nagyon jó. Igy egy év komoly bikozás után cserére szorul. De még mindig hibátlan!!
Erre ajánlom
XC, Maraton, enyhe dh/fr/triál
Szerinted hasznos?

Meme avatar
Meme
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcso, merev, jok a szogei, konnyen kiemelheto az eleje, birja a strapat
Tapasztalat
Mar 2 eve megvan a vaz, es en tobb mint 100 kilo vagyok. Na, szoval birja a vaz a megprobaltatasokat.
Erre ajánlom
Dh ra nem, masra jo
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

thandrew avatar
thandrew
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Árához képest kajak. Aránylag erős a 63 kilómhoz ugri-bugrizni is jó. Kizom eléggé, de még nem repedezik. Szép a festése.
Hátrány
Nem tartós a festése.
Tapasztalat
nekem nagyon tetszik, de ha összekön egy Yasecot szeretnék vásárolni!!
Erre ajánlom
CC-re mindenkinek. Kisebbeknek(30-50kg) ugribugrira, meg mindenre.
Szerinted hasznos?

1-15 (23 vélemény)
Rendezés
 
színválaszték:
  • fekete

  • narancs


 
fejcső méret:

1 1/8"


 
tengelyméret (mm):

10


 
sarutávolság (mm):

135


 
ISCG rögzítés:

nincs


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Mamba termékkel kapcsolatban: