Szép, egyedi forma és festés, nagyon merev, ahhoz képest h. 2000-es évjárat még ma se nagyon találni ilyen merev vázat ilyen súlyban.
Ritka méretű nyeregcső való bele
7 év után a festés úgy látszik elridegült, mert eléggé gázul pattog le kőfelverődéseknél
2.35-nél nagyobb gumi nem fér bele.
DE ez talán nem is negatívum ha azt vessüzk, h. nem FR/Dirt váz
Korábbi hozzászólók nem tudom miylet próbáltak ki, de 2000-től minden NX vázon van tárcsafék felfogatási pont.
M-es vázmérettől 3 kulacstartót lehet felrakni, S-es váznál csak 2 db-t, mert a nyeregvázscső rövid és nem fér el kulacs.
M-esnél is csak 5 dl-es kulacs fér el a nyeregvázcsövön. L-esnél már ott is elfér a 7.5 dl-es.
A horpadásokról annyit, h. ott van kikönnyítve a váz ahol kisebbek az ígénybevételek. 2005 körül oldalba kapott egy olasz kiscsaj a Puntojával és eltolt kb 1 m-t. Esés nem volt de azóta is ott a vázon egy kis horpadás amit csak nagyon nézve venni észre. Ezen kívül a telón a km/óra kábelburkolata kopott le. De azóta is ahsználoma telót és a vázat is.A forntos pontokon bikán meg van erősítve. Az 1999 előtti vázak homlokcsöve rövidebb volt.
Nekem eddig nagyon bevállt és teljesen meg vagyok vele elégedve.