1-1/8-ados fejcsőméret,amit ennyi pénzért anno alig lehetett látni ilyen 35.000 Ft-os árú kerók közt, ez 2005-ben volt,szóval nem semmi!a váz is egész szép és amire ki lett találva arra jó is lesz,meg birni is fogja,szerencsére a váltófül is cserélhető,van még a vézon mindenféle felfogató szem így csomagtartó is kerülhet rá stb.a váltórenszer is logikusan lett összeállítva,az 1-szerű markolatváltók jól teszik a dolgukat,hátul szerencsére a régi módi fémkeretes váltó van,ezt könyebb beállítani mint a Tourney-t,többet is bír,és nem fogja csak úgy beszedni a küllő,jók még a remerx grand rock felnik,ezek sokáig birni fogják 1 ilyen gépen,a fékek is jól fognak,de pl. 600 ft-os bikepositive fékbetétekkel sokat lehet dobni a fékerőn és adagolhatóbbá válik a fékezés
a villa eleinte elég szarul mozog,darabos,nem indul szépen beesik,de ha kicsit durvulsz vle 1 idő után már elég jólfog mozogni:)az acél agyakat esetleg érdemes lesz később kicserélni vmi jobbra,a hajtőmű elég szegényes,eléggé alap és pár hónap után kotyogni szokott,mert nem tekerik be rendesen a csészét gyárilag,de csak le kell lazítani a hollandert és beljebb tekerni a csészét és megint jó lesz,a műanyag pedál is bóvli,az egyenes kormány se jön be sokaknak sztem,így azt is jó lesz cserélni,
tesóm 2005-ben vette és azóta szinte semmi baja,minden az eredeti a gumikat leszámítva,ő főleg boltba járt vle,és néha kiment vle enyébb erdei utakra
a gyári cuccokkal főleg városi bazirgálásra,1-2 cucc cseréjével meg túrázni is tökéletes választás
a 18 colos váz meg inkább nagydarab paliknak fog kedvezni(nem tudom van-e annál kisebb méretben)