Hát a váltó az abszolút pozitívuma a szerkezetnek, az enyémet Altus váltóval szerelték fel. Nagyon kényelmes, pont kézre áll. :) Nem mozdul el mint egy markolatváltós szerkezet.
A fékrendszere is nagyon jó. Az első teleszkóp is kiváló. Több modellt is megnéztem, több boltba is bementem és mindenki mondta hogy ezt a biciklit válasszam, mert ennyi pénzért nehezen találok ilyen jó alapanyagokból összerakott biciklit.
Kiválóan alkalmas városi biciklinek, bevásárolni, de a túrák során sem maradok szégyenben :)
Évente mondjuk érdemes elkísHát a váltó az abszolút pozitívuma a szerkezetnek, az enyémet Altus váltóval szerelték fel. Nagyon kényelmes, pont kézre áll. :) Nem mozdul el mint egy markolatváltós szerkezet.
A fékrendszere is nagyon jó. Az első teleszkóp is kiváló. Több modellt is megnéztem, több boltba is bementem és mindenki mondta hogy ezt a biciklit válasszam, mert ennyi pénzért nehezen találok ilyen jó alapanyagokból összerakott biciklit.
Kiválóan alkalmas városi biciklinek, bevásárolni, de a túrák során sem maradok szégyenben :)
Évente mondjuk érdemes elkísérni szervizbe, ahol szépen kitakarítják, beállítgatják stb.. Sarlatánok kezébe semmiképp sem adjátok ki a kezetekből a biciklit.
Fenntartási költsége nagyon alacsony, én két éve vettem, de még nem kellett rajta semmit sem javítani, szóval a fentebb említett évi egy szervizzel lehet vele suhanni! :)
érni szervizbe, ahol szépen kitakarítják, beállítgatják stb.. Sarlatánok kezébe semmiképp sem adjátok ki a kezetekből a biciklit.
Fenntartási költsége nagyon alacsony, én két éve vettem, de még nem kellett rajta semmit sem javítani, szóval a fentebb említett évi egy szervizzel lehet vele suhanni! :)
A pozitívumokkal ellentétben hátránya a biciklinek hogy a bicikliről akár milyen apró kavicsfelverődés vagy akár egy egyszerű kerékpártárolóba való rögzítés során lepattan a festék...(jelzem ezt senki nem mondta/ jelezte) :( Ismerősömnek is Caprin biciklije van csak, az övé Forest, és nála is hasonló a helyzet, pedig egyikünk sem egy bicikli dobáló... Szóval valószínűleg a márkás váltók, fékek, teleszkóp, villa beszerelése mellett a dukózára már nem sok időt fordítottak. :( Ezt nagyon sajnálom mert szegény már inkább egy Dalmata kutyára, vagy egy himlős gyerekre hasonlít.... :$
Másik hátrány a pedál, hát no azért már láttam egy-két érdekes szerkezetet de nem tudom hogy esős időben ki az aki a pedálon tudja tartani a lábát, olyan szinten gagyi a műanyag hogy azt leírni sem lehet... bár ennek cseréje egy ilyen biciklihez (ha jót akartok) kb. 10eHuf
Már korábban írtam hogy túrázáshoz és városi tekeréshez is nagyon alkalmas partner