- Ennyi pénzért nehéz újat jobbat venni.
- használható hátsó váltó
- tartós gumik
- Szinte egyetlen igazán jó minőségű alkatrésze sincs, legfeljebb, amit már kicseréltél
- a villa és a rugós tag csak JELKÉPESen mozog (4 cm / 2 cm)
- ez valószínűleg azért van így, mert a hátsó lengőkar forgáspontja nem csapágyas, hanem műanyag-perselyes, és ha mozoga, akkor elkopna :(
- hosszú stucni
- darálós bovdenek
- rugalmas fékkarok
- első váltókart túl kell húzni, hogy váltson
- nehéz dög (16.5 kg sárvédők nélkül, fürdőszoba mérlegen)
- VAS első villa, VAS lengő kar, VAS kormány ... még szerencse, hogy aluvázas :P
- nincs hely kulacsnak
- üléscső kotyog a vázban
- a lábát 5cm-el meg kellett hosszabbítani, hogy ne boruljon fel
- intenzív használat mellett ~1 év élettartamú a Gepida Crisia
Régóta megvan a Gepida Crisia, de csak tárolva volt. Ez idő alatt kb 1500 km került bele.
Az udvaron ugrattam párat (a füvön!), ettől elgörbült a hátsó tengely, és lett benne egy 2mm-es nyolcas! Bal váltókar kezd szétkopni, egy fél fokozatot túl kel húzni, hogy 3-asba váltson.
A féke csak azok szerint fog jól, akik még nem ültek normális biciklin! A V-fékekben az állító csavart kicseréltem 4x25-ös reisser csavarokra, mert a gyárik túl rövidek, és nem lehet velük beállítani, h a fék kiengedés után középre álljon be!
Régen volt egy V-fékes, Cro-mo merevvázas DiamondBack-em, DeoreLX-es cuccokkal. Annak a fékútja majdnem a fele volt, és azt nem is féltem meghúzni. :P
Boltba járni, enyhe terepre, föld útra alkalmas ez a Gepida bringa. De semmi szikla, vagy fagyökér! Ez nem az a kategória, az alkatrészei nem tartósak.
Szerintem nem szabad 60k-ért új bringát venni!
Most, 2013-ban, a mérgelődésmentes, merevvázas min kisker árkategória valahol 110k fölött kezdődik. De amit szeretni is tudnék, az 200k fölött (a merevvázasé!).
Lányoknak, akik leszállnak a padkánál, és van bátyjuk, aki szerelje. :P