GT Aggressor Comp mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 143.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

kareshu avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2015: Különleges bicaj, pofás a festése (Bár én pont nem feketét akartam rendelni, de nőmnek ez tetszett.). Aránylag minden cucc elfogadható minőségű rajta, és parasztvakításnak is jó a nagy tárcsafék stb. Fontos szempont volt, hogy 27,5-es! (Abból is L-st rendeltem, végre passzol a magasságomhoz.) 

 

2016: a 4 csillagot / répát vagy mit felemeltem 5-re. :)

Hátrány

2015: Kicsit eklektikus is a kinézete, a dizájnos eltolt váz miatt kissé alacsonyan ül a nyereg. Bár a szerelőm megnyugtatott, hogy a jócskán felhúzott üléscső sem fog soha meghajolni alattam. Ugyanezen váz miatt nem vállalta tartozékok felszerelését két bicajműhely sem. Magamnak kellett felbuherálni az oldaltámaszt és a csomagtartót.

Tapasztalat

2015: Még keveset tapostam, inkább csak nézegettem. Csomagban rendeltem. Sajnos az összeszerelésért-beállításokért-alapfelszerelésért még 30-at ki kellett csengetnem rá. Kapott egy Gepida kormányszarvat is. (A kormánytartót pedig felfordíttattam, hogy magasabbra kerüljön a kormány.) A fék, váltó semmi különös, dolgoznak csendesen. A régi kétkaros kormányváltók után nehéz megszokni a 2+2 kallantyús váltódobót. Folyton matekoznom kell, hogy most merre is?... Az ülése minősíthetetlenül törős. Húsz km után lecseréltem egy párnás-rugós olaszra. (Később mégis jobban bevált a gyári nyereg, visszatettem.) Mint említettem, csak házi barkácsolással, távtartókkal és plusz merevítőkkel tudtam ráapplikálni a csomagtartót és az oldaltámasztót. A bilincsek meghúzásakor vigyázni kell az aluvázra. Mindene közepes, teló, stb., de aszfaltra rendben van. Remekül gyorsul. A magas váz miatt nem kell nagyot hajolni. (Csak a foncsoros napszemcsiben - ami optikailag csal, kicsit távolít - rém magasan érzem magam :) ). Eddig egyetlen zajra figyeltem fel, kicsit zümmögős a szabadonfutója.

Régi GT-sek szerint mivel mutatós jószág, félteni kell.

Külföldi tesztek : oroszok 5-öst adtak rá, az amcsik 3-4-re értékelték.

 

2016: FÉL ÉV UTÁN:

Szorgalmasan használom a táltost. Körbekerültük a Balatont is. Igaz, akkor nem én hajtottam, hanem kölcsönadtam a fiamnak. Ő a két méter feletti magasságával is elég kényelmesen elvolt vele. Nem is nagyon kímélte, ugratott fel vele padkára, felerőltette hegyre, nekiengedte meredélyeknek, erősen taposta neki induláskor - a konstrukció bírta. Pedig féltem, hogy a felni üt, a lánc nyúlik, de nem. A gyökérfelgyűrődésektől rázós utak csomagokkal nem ártottak a tengelynek sem. (Egy megjegyzés: túrán érdemes az üléscsőre szerelt hátsóprizmát előre fordítani, hogy ne törjön le.) A teleszkópja érezhetően simította az utat, ezért néha visszakértem a bicajt egy kis fenék pihentetésre. A bringa remekül manőverezhető, ahogy fiam mondta, "durva jó, oda megy, pont ahová akarom". Sokszor elengedett kormánnyal hajtotta, a stabil egyenesfutásnak köszönhetően rezzenéstelenül. A váltója tökéletesen dolgozott, katt és kész, forever. A két tárcsafék jól adagolható, vészfékezéskor satuzik. A fokozott igénybevétel miatt egy icipici bowden utánállítást kértem hazaérkezéskor. Az oldaltámasz bevált, sose akart eldőlni. A nagy balatoni körút végén is némán futott a kétkerekű, szóval minőségi az összeszerelése. A gumija tényleg kopós. Ami talán hiányzott, az az állítható kormánymagasság. A fura váz miatt pedig nem csavarozható fel a pumpa a középső oszlopra, de ez legyen a legnagyobb baj. Most bevittem bicajszervizbe ellenőrzésre: nem kellett semmihez sem nyúlni, minden oké, leszámítva az említett fékbowden feszítést. (Azt se lett volna muszáj.) Összességében sokkal elégedettebb vagyok, így letesztelés után. Klassz a technika, és elég jól néz ki a bicaj. Persze mindig látsz szebb bicajt, de azért az én GT-met is érdeklődéssel szemlélték a többiek. Most már merem ajánlani a típust másoknak is!

Erre ajánlom

2015: Én - leszámítva a nyári balatoni körutat -, rövid bevetésekre, azaz 20-30 km-es falusi túrákra fogom használni. Terep egyelőre felejtős, túl lakkos.

Ennyiért vettem
2015:145 helyett akciósan 100-ért. (Ragaszkodtam ehhez az összeghez, ámbár ennyiért a bicajboltosok megmosolyogják a vásárlót.)
Csatolt képek
GT Aggressor Comp  2015 mtb
Már felszerelten, A oldal
GT Aggressor Comp  2015 mtb
Már felszerelten, B oldal
GT Aggressor Comp  2015 mtb
Eredeti nyereg visszarakva
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

6061-T6 Aluminum Triple Triangle™ 27,5


anyag:

6061 Alumínium


 
színválaszték:

Fekete


villa (teló):

SR Suntour M3030-DS-PM 63 mm


Meghajtás

hajtókar:

Kovácsolt aluminium 42/34/24T


középrész:

Cartridge Bearing


hátsó váltó:
Shimano Altus,

RD-M280


Kerék

felni:

Jalco JD200 duplafalú


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

All Terrain 27.5X2.10


Irányítás

kormány:

MTB Riser Bar


nyereg:

GT MTB


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:

Tektro MD-M300 mechanikus


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

Shimano EF-51 EZ Fire Plus 3x7


GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Aggressor Comp termékkel kapcsolatban: