2015: Különleges bicaj, pofás a festése (Bár én pont nem feketét akartam rendelni, de nőmnek ez tetszett.). Aránylag minden cucc elfogadható minőségű rajta, és parasztvakításnak is jó a nagy tárcsafék stb. Fontos szempont volt, hogy 27,5-es! (Abból is L-st rendeltem, végre passzol a magasságomhoz.)
2016: a 4 csillagot / répát vagy mit felemeltem 5-re. :)
2015: Kicsit eklektikus is a kinézete, a dizájnos eltolt váz miatt kissé alacsonyan ül a nyereg. Bár a szerelőm megnyugtatott, hogy a jócskán felhúzott üléscső sem fog soha meghajolni alattam. Ugyanezen váz miatt nem vállalta tartozékok felszerelését két bicajműhely sem. Magamnak kellett felbuherálni az oldaltámaszt és a csomagtartót.
2015: Még keveset tapostam, inkább csak nézegettem. Csomagban rendeltem. Sajnos az összeszerelésért-beállításokért-alapfelszerelésért még 30-at ki kellett csengetnem rá. Kapott egy Gepida kormányszarvat is. (A kormánytartót pedig felfordíttattam, hogy magasabbra kerüljön a kormány.) A fék, váltó semmi különös, dolgoznak csendesen. A régi kétkaros kormányváltók után nehéz megszokni a 2+2 kallantyús váltódobót. Folyton matekoznom kell, hogy most merre is?... Az ülése minősíthetetlenül törős. Húsz km után lecseréltem egy párnás-rugós olaszra. (Később mégis jobban bevált a gyári nyereg, visszatettem.) Mint említettem, csak házi barkácsolással, távtartókkal és plusz merevítőkkel tudtam ráapplikálni a csomagtartót és az oldaltámasztót. A bilincsek meghúzásakor vigyázni kell az aluvázra. Mindene közepes, teló, stb., de aszfaltra rendben van. Remekül gyorsul. A magas váz miatt nem kell nagyot hajolni. (Csak a foncsoros napszemcsiben - ami optikailag csal, kicsit távolít - rém magasan érzem magam :) ). Eddig egyetlen zajra figyeltem fel, kicsit zümmögős a szabadonfutója.
Régi GT-sek szerint mivel mutatós jószág, félteni kell.
Külföldi tesztek : oroszok 5-öst adtak rá, az amcsik 3-4-re értékelték.
2016: FÉL ÉV UTÁN:
Szorgalmasan használom a táltost. Körbekerültük a Balatont is. Igaz, akkor nem én hajtottam, hanem kölcsönadtam a fiamnak. Ő a két méter feletti magasságával is elég kényelmesen elvolt vele. Nem is nagyon kímélte, ugratott fel vele padkára, felerőltette hegyre, nekiengedte meredélyeknek, erősen taposta neki induláskor - a konstrukció bírta. Pedig féltem, hogy a felni üt, a lánc nyúlik, de nem. A gyökérfelgyűrődésektől rázós utak csomagokkal nem ártottak a tengelynek sem. (Egy megjegyzés: túrán érdemes az üléscsőre szerelt hátsóprizmát előre fordítani, hogy ne törjön le.) A teleszkópja érezhetően simította az utat, ezért néha visszakértem a bicajt egy kis fenék pihentetésre. A bringa remekül manőverezhető, ahogy fiam mondta, "durva jó, oda megy, pont ahová akarom". Sokszor elengedett kormánnyal hajtotta, a stabil egyenesfutásnak köszönhetően rezzenéstelenül. A váltója tökéletesen dolgozott, katt és kész, forever. A két tárcsafék jól adagolható, vészfékezéskor satuzik. A fokozott igénybevétel miatt egy icipici bowden utánállítást kértem hazaérkezéskor. Az oldaltámasz bevált, sose akart eldőlni. A nagy balatoni körút végén is némán futott a kétkerekű, szóval minőségi az összeszerelése. A gumija tényleg kopós. Ami talán hiányzott, az az állítható kormánymagasság. A fura váz miatt pedig nem csavarozható fel a pumpa a középső oszlopra, de ez legyen a legnagyobb baj. Most bevittem bicajszervizbe ellenőrzésre: nem kellett semmihez sem nyúlni, minden oké, leszámítva az említett fékbowden feszítést. (Azt se lett volna muszáj.) Összességében sokkal elégedettebb vagyok, így letesztelés után. Klassz a technika, és elég jól néz ki a bicaj. Persze mindig látsz szebb bicajt, de azért az én GT-met is érdeklődéssel szemlélték a többiek. Most már merem ajánlani a típust másoknak is!
2015: Én - leszámítva a nyári balatoni körutat -, rövid bevetésekre, azaz 20-30 km-es falusi túrákra fogom használni. Terep egyelőre felejtős, túl lakkos.