GT Avalanche 3.0 GTW mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 153.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




szmorvai avatar
44 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

A fékek Tektro V fékek merevvázas közlekedéshez elég jól fognak megbízható konstrukciók. A hátsó váltó alivo, illetve az első altus. Nehezke, egynelőre pontosak, de a sárban veszítenek a precizitásukból, később legalább deore-ra lesznek cserélve. A hajtómű teszi adolgát, súlya az magas, ha kikopnak a fogak nem a lánkereket hanem az egészet cserélem. A teleszkópot fogom legelőször cserélni, az előfeszítésen kívül semmi sem állítható rajta, ez a szó szerint vett xc kerékpározáshoz nem elegendő, máshoz sem. A teleszkóp részletesebb tesztjét lásd ott. Fejcsőszög meredek emiartt jól fordul, ugyanakkor lejtőn oda kell figyel nem az a nagyon stabil típus. Egyenesfutása hibátlan. Mászása megfelelő, meredek részeken aza eljét náha elemeli, a kormányszár igen meredek, ezt érdemesebb később laposabbra cserélni. Eddig komolyabb probléma nem volt vele, megbízható. Legértékesebb része egyértelműen a váz, jól nézi ki, szépek a hegesztések, GT révén feltehetően jól összerakták, ugyértem megfelelő a csőszett. A méretezés korrenk igazából az asszonynak vettem 160 cm-el, a női s-est kényelmesnek ítéli meg.

Hátrány

A fejcsőszög lehetne laposabb, a jobb lejőzés miatt. Igy akár később akár 4x élményekbe is be lehetne vonni. A legkomolyabb hátrány, hogy nehéz rácsavarozni a gyereket, pontosabban az ülését. Mert nincs csomagtartószem, és a elsőváltó bovdene az ülésvázcső mentén fut. (ez a legnagyobb hátránya, mert turázásra teljességel megfelehetne a bicaj). Ebben a felállásban a bicaj túl nehéz, kb 150-200 FT-t kell rákölteni, hogy haszálható súlycsoportba kerüljön.

 

Tapasztalat

Kezdeteknek jó de sokat kell rá költeni, hogy igzán könnyű és élvezhető gép legyen belőle.

Erre ajánlom

Xc, lányoknak.

Ennyiért vettem
105000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 GTW  2009 mtb
GT Avalanche 3.0
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

AL6061

  • triplán húzott
  • Tripla Háromszög dizájn
  • 1-1/8 integrált fejcsõ
  • nõi geometria

anyag:

6061 Alumínium


 
színválaszték:
  • Fehér
  • Ezüst

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO,
  • 100 mm rugóút
  • gyorszáras papucsok
  • állitható előfeszítés
  • lockout

Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCT

  • 42x32x22T

lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG31

  • 11-32T

hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT Slimline Flat


Kerék

felni:

Alex DM25 Disc


első agy:

All Terra Alumínium

  • Disc
  • 32 lyukas

hátsó agy:

All Terra Alumínium

  • Disc
  • 32 lyukas

külső gumi:

Maxxis Sphinx

  • első: 2.1"
  • hátsó: 1.95"

Irányítás

kormány:

All Terra 6061 Aluminum

  • hajlított
  • 640mm széles

kormányszár:

All Terra


kormánycsapágy:

Tange Threadless

  • 1 1/8"

nyereg:

GTW Bio-Morphic designed


nyeregcső:

All Terra

  • 30,9 mm

Fék

tárcsafék:
Tektro Novela
fékkar:

Tektro

  • 2 ujjas

GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Avalanche 3.0 GTW termékkel kapcsolatban: