Hauser Five mtb
-
Modellév:
2011
- Listaár: 61.900 Ft
Olcsó és könnyen lehet át alakítani a bicajt.Én személy szerint 20e ft ért vettem de eddig ráköltötem 18 ezret (igaz haveromtol vannak azért ennyit) és tökéletes FR bicaj lett. De ha költök rá még 20 ezret és "nb1"-es bicaj lesz belőle.
A legnagyobb hátránya az hogy csak előre lehet tárcsa féket tenni. e miatt elégé rossz hegyről lefele.
Meg lehetne nagyobb a váz méret is .
Enyhe Dh ra FR re de Dirt re kiváló.
Sztem a váz nagyon erős, a villa is jól bírja...Én street-re használom és nagyon megvok vele elégedve!!! Ár érték kategóriában szinte verhetetlen bicó!! :D
A váltó hamar megadhatja magát és a pedálokat is azonnal cserélni kell ha nem közútra akarjuk használni ami viszont nagy hülyeség lenne...Nekem a hajtásom is elszállt de elég keményen kínzom szegényt..:D Hát még talán annyi h a villacsere lenne még érthető, mert a gyári elég kicsi, de használható
Én eddig a 8 hónap alatt cseréltem rajta sokmindent...Singlespeed-et raktam rá..hajtás..kormány..stucni..kerék..villa. De jelenlegi állapotában nagyon jó bicó (L) :D
Mindenkinek ajánlom, főleg kezdőknek mert nagyon könnyű vele megtanulni mindent!!! :D Sztem a leginkább Street-re alkalmas...Némi átalakítással
- A váz: geoja jó , erős, jól néz ki
- Szép a festés
- Viszonylag jó alkatrészek
- Jó alap fejleszteni egy komolyabb bringát
- Fék, váltó, hajtás, teló jó
- A váltó nem feszíti eléggé a láncot
- Műanyag pedál (bár nem olyan rossz minőségű)
- Egyébként meg nem nagyon van neki
Összességében jó kis canga ha költesz is rá, akkor nagyon répa.
Az alap cuccokkal megállja helyét városban, túrákon és enyhébb terepen, ha dirt-re használnád akkor kell cserélni pár dolgot.
A felnin a kormányon és a telón is van egy figyelmeztetö matrica hogy ne használd dh-ra és durvulni se.
xc,túra,város alkatrész cserével dirt/street
erős váz.
viszonylag jó geó
váltó jó
hajtás kerekek jók
kicsit nehezen fordul
és rázkódik nagy tempónál
de ezen kívül elég megbízhatónak tartom
a váz elég kicsi
teleszkópnem a leg jobb
fékek nem nagyon fognak
kormány stucni rossz
teleszkóp nagyon rossz
gumik is
túra,dirt,street
Csak kiprbáltam az ismerősömét és meglepően kényelmes kis canga! :D
és megéri az árát!
inkább egy ilyen mint egy praktikeres szar
teleszkóp puha terepre jó :D
imidzse is jóó
markolat kuka
fékek nem valami jók
ha vársoi használatra kell akkor a teleszópot cserélni kell
talán méég a a gumik hamar kopnak vagy csak a sok farolástól nemtudom :D :D
A váz geoja elnyerte a tetszésemet. Nagyon masszív, strapabíró, elnyűhetetlen.
Az összes többi cucc nagyrészt megállja a helyét ha városban tekeregsz. De mivel én Dirt-re akartam használni ezért lecseréltem:
a váltókarokat, a telót, a kerekeket, a küllőket, ülést, pedált... és mindent ami gyorsan tönkrement.
Lényegében meg voltam vele eelégedve!! :DD
enyhe dirt, város
-fék nagyon király még 700 km útán is
-erős váz
-masszív kerekek és küllök
-stabil
-jó teleszkóp
-nehézkes váz
-csúszós utcai gumik
-lötyögő lánc
710 km mentem vele és eddig semmi baj nem volt vele és nem kellett semmit átalakítani nem kellett kicserélni a féket és a láncot küllőket sem.
street vagy terep és kisebb ugratásokra való
Szép a váza.Nem rosz a teloja.Kényelmes az ülés.A gumik is jol birják.
Túl hosszu a stucni rövid a kormány A pedál az elsö ugratáskor eltört.Aváltó be akadt a külöbe.Az öszes csapágy ösze tört! nehéz.
Ha akarsz valamit kezdeni vele mindent lecserélsz:DLásdd a képen!..
Amire akarod.
-jól kezelhető
-a váz stabil
-a kerekek is egész jók
-fékek is nagyon jók (egy darabig)
-a gyári villa egy rakás sz@r!(cseréltem DURO DJ E-re)
-a hátsó váltó nem tól jó(de ez lehet hogy csak nálam)
-megvettem a biciklit 1 óra múlva már a pedál törött is volt!(aznap vissza vittem és csere valami jó drága fémre!)
-a hátsótengely 4 napig tartott!!!!!!!!!!
Ennyi pénzért nem is vártam jobbat!XD
Arra használod amire akarod!
Én elég sokmindent kicseréltem, a mostani setup: Avid fékkar, Alivio váltókarok, Deore kazis agy, 8-as koszorú (alja 12), Shimano hajtókar, Promax V-fék hátul, Merida pofa, 1.5-ös Kenda slick, egyedi, barkács üléscső, hátsókerékben DH küllők. Még egy jó pedál kell, ha gazdag leszek egy jobb teló, bár ez is megteszi. Én túrázgatni, gyorshajtani :) használom, erre jó.
4 répa a teljesítmény, mert ahhoz, hogy nekem jó legyen, bele kellett nyomin 40000-et, de kocabringásoknak simán ötös, ezért 4 répa az ár/érték.
- a váz geoja és színe/festése (rendkívül esztétikus!)
- teló
- fékek
- az ülés is kényelmes
- masszív, van húzása a bringának, élvezet vele a tekerés
- Hajtás megfelelő semmi bajom nincs vele.
- Festést nagyon jól megoldották.
- Az alap kormány nagyon könnyű és mégsem törik.
- Nagyon jó a váz.
- Pedált azonnal cseréltem , mert legrosszabb minőségű műanyag volt.
- Váz rohadt nehéz.
- Nagyon teccik és jó a váz geoja.
- A kerekek alumíniumok de az én súlyomat és 2-3-4 lépcsőt 8-as nélkül kibírnak.(De cserélni fogom.)
- Hajtás megfelelő semmi bajom nincs vele.
- Festést nagyon jól megoldották.
- Az alap kormány nagyon könnyű és mégsem törik.
- Pedált azonnal cseréltem , mert legrosszabb minőségű műanyag volt.
- Stucni miatt nagyon előre nyúlik a kormány.(Cseréni fogom.)
- Váltó 1 esés után a küllők között volt,és a láncot se feszíti meg.(Single speed lesz.)
- Az ülés egy ugratás után elhajlott.(Cserélni fogom.)
Összegezve nem rossz bike a ha az ár/teljesítmény-t vesszük figyelembe.
Ajánlom kezdőknek.Némi fejlesztéssel a haladóknak is.
geoja
Meg szerintem a váz elég erős, idáig a kerekek is jól bírják.
1. Váz kur*a nehéz.
2. A váltó az szerintem használhatatlan, cseréltem.
3. A teleszkóp lötyög, első nagyobb ugratásnál megtört.
Pezsgő
„Bizalom, munka, innováció és kiváló márkaérték.”
Hosszú évek kereskedelmi tapasztalatai és a saját elképzelések megvalósításának lehetősége indította útjára 1991-ben a Hauser kerékpárokat forgalmazó Avex Kft.-t. Az indulás óta változatlanul családi kézben lévő céget igazi family business-ként már a második generáció irányítja.
Az Avex Kft. aktívan tesz is a kerékpározás népszerűsítéséért illetve a kerékpáros kultúra fejlesztéséért. A cég kiugró 67%-os részvételi eredménnyel első helyezést ért el a 2009-es „Bringázz a munkába!” kampány középvállalati kategóriájában, emellett kerékpárbarát munkahelyként elősegíti és pártolja ezt a közlekedési formát munkatársai körében.
A cég közel tíz éve támogatja a Caprine Szilvásvárad Maratont, ami az ország legnagyobb kerékpáros rendezvényei közé tartozik, emellett folyamatosan szponzorál élsportolókat, kerékpáros expedíciókat (China Mission 2008 ) is.