geoja
Meg szerintem a váz elég erős, idáig a kerekek is jól bírják.
1. Váz kur*a nehéz.
2. A váltó az szerintem használhatatlan, cseréltem.
3. A teleszkóp lötyög, első nagyobb ugratásnál megtört.
geoja
Meg szerintem a váz elég erős, idáig a kerekek is jól bírják.
1. Váz kur*a nehéz.
2. A váltó az szerintem használhatatlan, cseréltem.
3. A teleszkóp lötyög, első nagyobb ugratásnál megtört.
1. a váz qrva nehéz, olyan mintha egy tank lenne a fenekem alatt...
2. pedál egy tényleg enyhe ugratás után letört, ami majdnem a kiherélésemhez vezetett
3. teleszkóp egy rakat kaki. pedál után aztcseréltem először... szinte mindig koppant
4.a váltó úgy zörög, mintha harangokat raktál volna a hátsó háromszögre
5. vázat is sikerült megrepeszteni egy ugratás után a fejcsőnél
6. elvileg bírnia kéne a dirt-öt de a kerek hamar szétmennek
7. hajtókart is sikerült eltörnöm...
hát nagyon-nagyon enyhe dirt-re max. meg egyekrekezni jóvele;)
de ha komolyabban gondolod, akkor a kormányon kívül mindent lecserélhetsz... spórolj még pár 10ezer forintot és vegyél egy olyan bringát ami bírja is...
Én a pedált, a kormányt, a stucnit és az ülést cseréltem rajta!!
De komolyan (ha 1 pár alkatrészt cserélsz rajta akk joh) keró!!!
Már eladtam de joh wolt a bicó!! :)
a teleszkóp
az ülés
a váz
sok minden előnye van
nekem eddig minden bejön és tetszik is a festés
hát én villát, kerekeket, kormányt, stucnit... cseréltem rajta
de ha kezdeni akarsz vele valamit akkor cserélj le mindent és is azt tettem és van egy tök fasza bicód:D
hát naon pöpec a keró . ha a vázatkellene értékelnem akkor 5 répa .
ha az egész keröt akkor 3 répa.
kár hogy nincs rajt tárcsaszem:S.de nekem igy is bevált.
hát ha lecserlsz rajta mindent akkor dirt egyhe dh meg még sok minden.
ha ugyhagyod ahogy megvetted akkor csak cc
vázal megh vagyok elégedve (bár mostanába mikor ugratok vele megh hideg van elkezdet patogni fura hangokat ad a váz nem to de azért jo )
a telo is joh mert nekem azé nem a leg alapab van ben hanem 1 xcu az is joh mondjuk 80 fölöt akár ha be van olajozva.
Szerintem nagyon király bringa. Nekem aranyszínüben van. királyul néz ki. Váz acél, ennek ellenére könnyű is. Markolat is nagyon jó. Stucnival, Kormánnyal nincs semmi bajom. Hajtókar király
Nyereg kényelmes, de azért vigyázz rá :)
Az a jó benne hogy acélvázas és bírja a stapát, de ugyanakkor
könnyű is. A fékek és a teló is szuper
Hát a pédál nem túl nyerő mert ócska műanyagból van. A váltó pedig
néha, néha hangolásra szorul.
Nagyon jó a váz strapa bíró.
Ültetett és könnyebb vele trüköket végre hajtani.
NAGYON KIRÁLY CANGA!
Szép a váza és a kerekek.
Jók a zselés markolatok (eredetileg olyan volt rajta).
Masszív a váz.
Szar a Felni, űlés külsőgumi, váltó, pedál ,váltókar,ezért cseréltem le a külsőgumimat tioga factory DH 2.30-ra így már jobb de lekell cserélni a felniket is jobbra.
Pezsgő
„Bizalom, munka, innováció és kiváló márkaérték.”
Hosszú évek kereskedelmi tapasztalatai és a saját elképzelések megvalósításának lehetősége indította útjára 1991-ben a Hauser kerékpárokat forgalmazó Avex Kft.-t. Az indulás óta változatlanul családi kézben lévő céget igazi family business-ként már a második generáció irányítja.
Az Avex Kft. aktívan tesz is a kerékpározás népszerűsítéséért illetve a kerékpáros kultúra fejlesztéséért. A cég kiugró 67%-os részvételi eredménnyel első helyezést ért el a 2009-es „Bringázz a munkába!” kampány középvállalati kategóriájában, emellett kerékpárbarát munkahelyként elősegíti és pártolja ezt a közlekedési formát munkatársai körében.
A cég közel tíz éve támogatja a Caprine Szilvásvárad Maratont, ami az ország legnagyobb kerékpáros rendezvényei közé tartozik, emellett folyamatosan szponzorál élsportolókat, kerékpáros expedíciókat (China Mission 2008 ) is.