A fékek atomul fognak, a váltó 3 év után még mindig pontos, az alapgumi (amiről később kiderült hogy nem árusítják, én meg elkoptattam) nehezen kopik (Kenda Trinity), a felnibe nem könnyű nyolcast vagy tojást varázsolni, de semmi se lehetetlen!:D
A haverom csapágya gallyra ment 1 év után, amikor nagyon koptattuk a gumit, az enyémnek meg semmi baja, pedig én sokkal durvábban bántam vele kezdettől fogva.
Maga a bringa nagyon megbízható, a vázba mondjuk a térded könnyű beverni, az nem kellemes érzés. A fékek viszonylag lassan kopnak.
3 év után cserére szorul a hajtókar, a fékpofák, a hátsó rugóstag, és nem árt neki egy centírozás se. A sok esésem ellenére a matricák gyönyörűek, a festése is csak néhány helyen karcolódott meg. A váltó ugyan nagyon karcos és viseltes látványt kelt, pontos. A külsőjét sajnálom, hogy nem lehet az eredetit rá kapni, de ha valaki tud valamit ezügyben, szóljon feltétlenül! A sárvédő szerintem rettentően szélessé teszi a megjelenését a bringának, legalábbis nekem nem tetszett, ezért leszedtem és eladtam:D
Ha nagyon vigyázol rá, sose lesz vele gondod, a hoszú távolságokat kifejezetten élvezetes vele megtenni. Egy Budapest - Alsónémedi oda-vissza utat teljesen kényelmesen viszonylag fáradtság nélkül letekertem vele. Emelkedőket ugyan lehet érezni, de a lényeg az, hogy meg vagyok vele elégedve.