Előnye nem sok van. Nekem nagyon tetszik külsőre. A váz masszívnak, erősnek tűnik, bár én nem duvultam vele egyáltalán. A fékek nyagyon jók, erősek, jól fognak és tartósak a gumibakok. A külső gumiabroncsok jó minőségűek. Olcsó és ennek megfelő minőségű alkatrészek.
Nehéz mint a dög. Tekeréskor rövid idő (max 1 év) elteltével csörög, csattog, kattog, mintha szét akarna esni. Hamar karbantartást igényel az első váltó (megszorult a rúgója és nem váltott) és a hátsó is elállítódik, és pontatlan. A kormány markolata (gumi) kényelmes és kellemesen puha volt, de rövid idő alatt (pár hónap) szó szerint lerohadt róla (a napsütés megette). Sajnos ugyanez a sors vár a kormányváltó tekerője is, mert ugyanilyen minőségű gumiból van. A pedál műanyag bár nekem még nem tört el, de vigyázok rá mint a hímes tojásra. Kisebb alkatrészek, csavarok, küllőtövek még a rendszeres karbantartás ellenére is hamar berozsdulnak. Bár mint említettem én nem duvulok vele, mégis van egy minimális 8-as az első kerékbe és a hátsóba is. A rajta lévő gyári nyereg férfiak számára borzasztóan kényelmetlen, és nagyon elronthatja a kedvünket (felidegesít) még rövidebb túra során is. A kényelmetlen nyereg mellé még társul az is, hogy teleszkópok híján rosszabb minőségű aszfalton is ráz akár a légkalapács és ez a férfiak büszkeségét is komoly próba elé állítja, ha nem emeli meg a hátsóját az ülésről.
Összességében kezdőként meg vagyok vele elégedve, bár mostani eszemmel tennék még rá pár tízezrest és vennék egy jobbat.
Városi bringázás, kisebb túrák, de csak akkor ha a nyerget kicseréljük.