Magellan Crater Alu mtb

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 82.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



31-45 (49 vélemény)
Rendezés

elasottegertetem avatar
elasottegertetem
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Felszereltsége nagyon jó az árához képest (mondjuk nekem az acera felszereltségü van, de nincs panaszom ellene), strapabíró, mégis könnyű bicaj.
Hátrány
a nyereg túl puha, a telóba gyárilag kevés olaj van és ezért a gumibak rajtamaradhat a becsúszószáron és a gumik.
Tapasztalat
Szerintem egy nagyon jó ár érték arányu bicaj, kezdő bringásoknak mindenkép ajánlom, csak a telóba töltessenek olajt és cseréljék le a nyerget keményebbre. Már kb 400km-t tekertem vele és csak a telónál a gumibak becsúszószáron maradása volt probléma ami a kevés olaj jele.
Erre ajánlom
Túrára, városba mindenkép, illetve CC-re. (természetesen csak nyeregcsere után)
Szerinted hasznos?

CD_player avatar
CD_player
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kinézetre is nagyon szépnek és harmonikusnak találom a bringát. A váz jó geometriáját az ember használat közben is tapasztalja. Szerintem a középagy kicsit magasabban van, ezért magasabbra kerül a súlypontunk is. A felnik tényleg jók és "szinte minden" terepen megállják a helyüket. A váltók nagyon pontosan működnek, még semmi probléma nem volt velük. A fékek is meglepően jól bírják az igénybevételt. Tehát megbízható gépnek tartom. Nagyon jónak találom a lánckerekek nagyságát/arányát - szerintem szinte univerzálissá teszi a gépet.
Hátrány
Még igazában nem tapasztaltam olyan hiányt amely a tipus sajátja lenne.
Tapasztalat
Véleményem szerint ezt a gépet azok vegyék, akik autóból egy jobb országúti terepjárót választanának. Megfelelően jól használható városban, de nem lepik meg a különleges útviszonyok sem. (Egyébként meg jó érzéssel tölt el, hogy ez egy "magyar design". Hajrá Magyarország! ...)
Erre ajánlom
Saját magamból kiindulva nyugodtan ajánlom olyan bringásoknak, akik hosszabb távokat, vegyes adottságú utakon szeretnek megtenni, amikor nem tudni előre, hogy milyen út várható. Mivel a felni nem túlzottan recézett, ezért jól megy betonúton is, de mivel MTB-ről van szó, nem okoz számunkra meglepetést a kavicsos, homokos, pocsolyás, saras, hegyes-völgyes, erdei (vagy amit el tudtok képzelni...) út. Hiszen rá is van írva az oldalára "tour". :-))))
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kontli László avatar
Kontli László
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Jó felszereltség, jól lehet mászni vele. A teló nem túl kemény, stabil váz!!
Hátrány
Nem egy országúti kerékpár, de nem is arra tervezték (úgy 55-ig jól lehet hajtani)...A teló keménység állítása nem ér semmit, Városba egy kicsit puha a teló! (keményre állítva)...És kicsit kotyog is már, szóval ezt lehet hamar lecserélem!
Tapasztalat
Első nap letekertem vele 40km-t minden terepen voltam vele, és naggyon megtetszett! Nagyon jól rugózik a teló, igaz a keménység állítása nem sokat ér. Eredetileg Dracot akartam venni, de hát elfogyott a 20"-os méretben. De nem bántam meg a cserét!!! Nagyon jó bicaj,kicsit drága volt. A felszerelés is naggyon jó! Adtak hozzá inggyé egy km órát is, kártérítésként! Szóval így megérte azért :-). Majd kiderül azért mennyire bírja, még csak tesztfázisban van ;-).
Erre ajánlom
Bárkinek, aki sokat nyúzza a városban, de terepen sem rossz! Hétvégi kerti kiruccanásokra is kiváló!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kovi avatar
Kovi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Gyönyörű az egész bringa, jól gyorsítható, az alkatrészválasztás átgondolt, és a kategóriájában ennek van a legjobb ár-érték aránya. Jó váltó- és hajtásrendszer, király fékek, erős váz, duplafalú felnik. A Ritchey nyereg nagyon kényelmes, a WTB All-terrain külsőkről pedig annyit hogy valami baromarcú köcsög szétszórt egy csomó üvegszilánkot a sétálóutcában, én nem láttam és belementem. A guminak pedig semmi baja! Megbízható B+ kiegészítők.
Hátrány
A teló keményen mozog és az állítógombok sem jók sok mindenre...bár ennyiért...ja és egy kicsit ügyeskedni kell hogy a hajlított hátsó villára kitámasztót rakhass, de ez megoldható.
Tapasztalat
Mindenképpen megéri az árát. A teló a gyenge pont de ez úgysem egy versenybringa. Ha még egyszer választanom kellene akkor is ezt választanám. Meg vagyok elégedve, csak ajánlani tudom!
Erre ajánlom
Hétvégi/jóidős bringásoknak, túrázni és enyhe terepre ha kezdő vagy és nincs egy rakás pénzed. Jó választás.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Botlik Tibor avatar
Botlik Tibor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Megéri az árát.
Hátrány
rövid kormány a pedálja kiszúrta a cipőm talpát
Tapasztalat
Nekem ez az első bringám és sok mindent +tanultam rajta és végul ki is végeztem a telóját az üllésem iszonyat elferdült a váltó kapott párat és az is elálitodott a monoblokk letorott de nagyon sokatt kibirt sztem nagyon jo bringa!!!
Erre ajánlom
Mindenre jó de a sok ugratást nem nagyon szereti. Az első évben nem érez meg semmit , de utána mindennek lesz vmi hangja.
Szerinted hasznos?

Pásztor Balázs avatar
Pásztor Balázs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szép, könnyü, erős, jók rajta a cuccok
Hátrány
eddig nem tapasztaltam
Tapasztalat
most vettem de már teccik, hát a Hauser össztelósomhoz képest ez az ég ha az a föld volt, na igaz szokatlan még hogy nem rugózik a fenekem alatt.
Erre ajánlom
használd amire jól esik , de azért nem gyilkolni való
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mage avatar
Mage
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A 2005-ös modell a 2004-eshez képest a váz anyagában tér el: ez már 7005 kinesis aluból van. Lecserélték a nyerget is Ritchey-re, ami nagyon kényelmes benyomást tett. A felszereltség Acera/alivió váltók, acera fékváltókar Truvative X-flow hajtómű, 24 sebességes acera fékváltókarok, Mozo teló. A teló nem lesz zavaró egy kezőnek sem, 1-2 perc után olyan mintha nem is lenne - városban nincs túl nagy különbség.
Hátrány
nem igazán bízok a Bike Positive kommersz 4000 forintos agyában, ezért ezt kaapásból kicseréltem LX-re. A teló szerintem közepesen kemény, azaz a kis bukkanókon nem igazán csillapít. A kormány magasan van és zéles,( majdnem mintha simsonon ülne az ember) ami ugyan jó fogást ad, de nem tudom, hogy a keskeny ösvényeken mennyire nyerő. Idén már WTB gumikkal szerelik, amik csak városban / kemény talajon ér valamit, az alacsony és sűrű mintázat sáros / laza talajon nem ideális.
Tapasztalat
A fekete kerekek a fekete/szürke várhoz és a fekete teleszkóppal nagyon jól mutatnak. A váltás pontos, és alivióhoz mérhető, bár az első váltó kicsit lassan vált (szerintem). Ha valaki a hajtóművet le akarja szerelni, az kösse fel a gatyáját, mert gyárilag, géppel lett felhúzva, ráadásul a shimano hajtóműlehúzó se kompatibilis hozzá. A kerékagyak a Bike positive kónusz sorozatúak - a legolcsóbb kazettás agyuk hagyományos csapágyazással, 8/9 seb kompatibilis és mattfekete - de szerintem nem túl erős. Tekintve, hogy 2005-ben már az alivio agyak is center-lock rendszerűek, talán megéri erre lecserélni őket. A teleszkópra csak speciális sárvédő fér fel, és nagyon alacsonyan van az átkötőhíd is - vigyázni kell gumivásárlásnál. A geo nagyon kényelmes, jól fordul és elég jól mászik is. A listaára 76 ezer körül várható.
Erre ajánlom
Leginkább túrázni és kezdő XC biciklinek való gépnek látom, de az extr merevítés az alsócső és a homlokcső találkozásánál alkalmassá teheti lightos freeride-ra is.
Szerinted hasznos?

bteebi avatar
bteebi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Masszív váz, jó fékek, elég gyorsan lehet vele tekerni.
Hátrány
A nyereg hosszabb távon tör.
Tapasztalat
Szerintem elég jó kerékpár, bár már 1700 km után a hajtómű valamivel rosszabb lett, na meg már a váltóra is ráfér egy alaposabb beállítás. De összességében elégedett vagyok vele, masszív, strapabíró bringa, jó fékekkel. Valamivel lehetne ugyan gyorsabb is, de szerintem lényegi javulást már csak jóval drágább (>= 30000 HUF) kerékpároknál tapasztalhatnék.
Erre ajánlom
Városba, leginkább "országúti hegyi" túrákhoz, bár aki nem sajnálja, az mehet vele köves úton is biztonsággal :).
Szerinted hasznos?

Sch MaTe avatar
Sch MaTe
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
NAgyon jó kinézetű váz, jó fékek erős kormány. Jó váltókkal és jó teloval bármit csinálhatsz vele. Kemény xc-ésre ajánlom.
Hátrány
Szar első váltó(SIS)(én kicseréltem deorara) béna mozo telo előfeszítéses.
Tapasztalat
aedtewd
Erre ajánlom
Kemény xc-ésre ajánlom!
Szerinted hasznos?

MÁRKÓ avatar
MÁRKÓ
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon masszív bicó(erős).
Hátrány
nincsen
Tapasztalat
Nagyon király BINYIGLI!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Terepre leginkább
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Andrew avatar
Andrew
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Ha szeretsz XC-ni, és nem durvulsz, akkor bárhova mehetsz vele, cserbenhagyni nem fog!! Az tuti!! Szép kinézet stb...
Hátrány
Semmi gondom nem volt vele eddig, pedig már ugrálgatok vele rendesen. A fékeket viszont hamar újra be kell állítani
Tapasztalat
A géppel nagyon jól lehet hegyre kepeszteni, jó vázgeometria, Aki csak hobby-ból XC-zik annak ez a bicaj megfelelő választás
Erre ajánlom
Inkább XC-zésre, esetleg könnyű dh,
Szerinted hasznos?

Miki avatar
Miki
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A váz az rohat jó. A telo is el megy.
Hátrány
nekem PUHA!!!!!!!!!!!!!
Tapasztalat
A gyereg legyen puháb. MERT TÖRI A SEGEM.
Erre ajánlom
Barom kodásra.
Szerinted hasznos?

Gaboren avatar
Gaboren
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű és mutatós , de ugyanakkor nem papagály váz, minőségi alkatrészek.
Hátrány
Nekem a fékpofát le kellett cserélnem egy corratec-re, mert alig fogott a gyári.
Tapasztalat
Volt egy caprine bicajom előtte, igaz, csak egy Caprine cherokee, de utána kész megváltás. A Boomerek egy része meg gyári hibás, a váz hamar elreped.
Erre ajánlom
Mint ahogy rá is van írva: Hobby sport.
Szerinted hasznos?

Bixter182 avatar
Bixter182
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Az pl. hogy könnyű bringa.Jól van felszerelve és nagyon megéri.
Hátrány
nem jó asúlyelosztás.
Tapasztalat
A Magellan CRATER ALU nagyon jó de a MERIDA KALAHÁRIk nagyon gyenge(szar.)
Erre ajánlom
Én ezt ugratásra túrázni ajánlom.ja meg azoknak az embereknek ajánlomakik nagyon szeretnek CAJGÁZNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szerinted hasznos?

boldizsár ferenc avatar
boldizsár ferenc
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
szép és nekem megfelel
Hátrány
nem tom most hirtilen
Tapasztalat
nagyon jó.nekem nem volt eddig semmi bajom vele.bár hallotam róla rosszat is, de én megvettem és nem volt rossz döntés.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (49 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Crater Alu termékkel kapcsolatban: