Magellan Crux mtb

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 210.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



16-19 (19 vélemény)
Rendezés

krilin avatar
krilin
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
könnyű váz és szép festésű;'kényelmes' geometria;precíz váltórendszer;kényelmes nyereg
Hátrány
hajlékony támvilla;néhol hanyag összeszerelés illetve hegesztés;egy-két kiugróan gyengén teljesítő alkatrész
Tapasztalat
tetszett a bringa geometriája és a viselkedése.amolyan cirkálós érzés,lefelé zúzáskor nagyon stabil,mindenen átmegy kíméletlenül miközben te hátradőlve pihizel:),a kanyarokat már nem szerette annyira,nem volt egy fordulékony jószág,az elején meg kellett szoknom,h több erő kell a kanyarokba vinni.viszont jó hosszú váz volt,kényelmes volt ülni és kiállni rajta.a többi előnyt leírtam fent,jöjjenek a szívások:) a támvilla nagyon harmonika,éz érződik a fékerőn is.a felnivédő szalag ferdén volt ragasztva az OCR felnin,rendszeres defektet okozott.a Bikepositive nyeregcsőbilincs eltört megfeszítés közben.a Deore fékkar-Ritchey V-fék (kék pofával) párosítás alig adott fékerőt,AVID fékkarral (+másik pofával) javult a helyzet.a Ritchey felniken még a leglájtosabb terepen is rendszeresen kilazultak a küllők (sokak szerint el kellett volna vinnem utánahúzni az elején,szerintem a gagyi küllőanyák miatt volt).és végül de nem utolsó sorban a kulcstartó menete egyszerűen kiszakadt a vázból hónapokig tartó haláltusa után.emiatt vissza is vette végül a forgalmazó,úgyhogy most nincs vázam:)amúgy a komplett bringa egy 2002-es JUDY SL telóval és gyári felszereltséggel 12-12.5 kiló volt,ha érdekel vkit:) összefoglalva: versenyzéshez szerintem nem érdemes középkategóriás bringát venni,mert folyton baj lesz vele az alacsony eladási ár miatt belerakott relatíve gyengébb alkatrészek miatt.
Erre ajánlom
aki szeretne egy felső-középkategóriás versenygépet(egy hozzá illő telóval persze)
Szerinted hasznos?

nudude avatar
nudude
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Crux Antique, amit akciosan sikerult megvenni, igy szerintem kurvara megerte. Konnyu, nagyon jo az attetelezese terepre. Aszfalton/varosban is nagyon szel. A Ritchey kiegeszitokre, es az LX szettre meg nem lehet panasz. Szerintem rendes bolti aron is megeri
Hátrány
Nincs telo, ugyhogy lefele soxor eleg razossa valik a terep... Ezen mindenkepp javitani kell
Tapasztalat
Nagyon gut
Erre ajánlom
Turara mindenkepp, szerintem versenyre is, bar en elvbol nem versenyzek
Szerinted hasznos?

bike_man avatar
bike_man
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött, ezt nekem találták ki, bárkinek bátran ajánlom versenyzésre és edzésre is, nagyon megéri az árát
Szerinted hasznos?

Pinyo avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
alapbringa könnyű, RS Judy XC-vel már nem annyira, két kulacstartó, XT hátsó váltó, kényelmes ülés
Hátrány
nekem kicsit széles kormány
Tapasztalat
Aszfaltos múlttal rendelkezvén csak annyi, hogy így jó, ahogy van. Azért most már egy könnyebb telót szereznék be hozzá.
Erre ajánlom
maraton, amatőr verseny
Szerinted hasznos?

16-19 (19 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Crux termékkel kapcsolatban: