Nem kerül sokba ahhoz képest, hogy mennyit kibír, szép fényezés. Mindent összevetve igazán jól bírja a legkülönbözőbb körülmények között. Gyorszárasak a kerekek.
Elférnek rajta 2,125-es külső gumik is sárvédővel együtt.
Az RST Omni teló az első pár ezer km-en igazán jól működik.
kb 500 km után cserélni kell: belsőket, külsőket, pedálokat, fékeket (nem a fékpofákat).
felnik, agyak bírták 5000 km-ig, de már rég le kellett volna cserélni őket, mert a felniken belül egy idő után összegyűlik egy marek alumínium hulladék, ezek úgy kb 1-2 mm átmerőjű darabok, amik gondolom a felni belsejéből jönnek le. Néha átszúrják belülről a szalagon keresztül is a belsőt, nekem 2x volt ilyen defektem.
Gyorszárak, csavarok felülete hajlamos a rozsdásodásra (pedig mindig a lakásban volt).
Csak 1 helyre lehet felrakni a kulacsot/bármit, mert több lyukat nem fúrtak a vázba.
A fényezés sérülékeny, az RST omni teló a végét járja 5000 km után.
Úgy használtam, mint más az autóját, egész évben, időjárástól függetlenül hóban, esőben, -15C fokban is, állandóan. Ezzel járok dolgozni és a hétvégén a Budai-hegységben 20-80 km-es xc túrákra. Csodálatos módon, leszámítva a fékeket, felniket, agyakat és pedálokat eddig teljesen egyben van a bringa. Persze a fogaskoszorút, láncot, fékpofákat, bovdeneket 2-3 ezrenként meg úgy is ki kell cserélni bármilyen bringán, ezen is.