Magellan Serpens mtb

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 170.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (17 vélemény)
Rendezés

nosferatu avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon kényelmes, de a viszonylag hosszú felsőcső miatt sportos is a vázgeometria. Az eddigi több mint 9 év használat során végig meg voltam vele elégedve. XC, város, hosszú túra kopaszgumival, mindig jó társ volt a Magellan Serpens. Lassan csereérett lesz az egész bringa.

Hátrány

Hát nem valami merev, de legalább kényelmes. Néha recseg-ropog a középcsapágynál, az eredeti kormánycsapágy (Ritchey Logic) semmit sem bírt. Kb évente-kétévente kell a középcsapágyat cserélni, szerintem ez vmi gyártás során keletkezett geometriai hiba lehet.

Ennyiért vettem
136000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

leto avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ipari csapágyas kerekek, Deore LX hátul, Deore fékek, Marzocchi bomber teleszkóp, nagyon jó vázgeometria.
Hátrány

Alivio első váltó szerintem pontatlan, a gyári pedál egy hulladék, nem túl jó a gyári gumi, és nekem az ülés sem felelt meg.

Ezeket mind lecseréltem, váltó helyett egy Deore LX került előre is, pedál helyett ipari csapágyas Wellgo platform pedál, az a jó széles fajta, gumi helyett pedig Schwalbe LandCruiser. Az ülést lecseréltem egy jófajta zselésre.

Tapasztalat
Több haverom biciklijét kipróbáltam, meg kell hogy mondjam, utána mindig elégedetten ültem vissza a sajátomra. Minden forintot megért, amit kifizettem érte, vagy ráköltöttem. Soha többet nem fogok olcsó biciklit venni - mint ez előtt tettem -, egész egyszerűen tudomásul kell venni, hogy inkább spórolni kell, ha az ember normális biciklit akar. Acera meg egyéb váltóra rá sem bírok nézni ezek után. Rájöttem, hogy régebben azért nem tekertem én annyit, mert idegesítettek a hulladék alkatrészek, pontatlan váltók, széttörő golyók a kónuszban, stb. Csak akkor még nem tudtam, hogy lehet sokkal jobb is. :)
Erre ajánlom
Első komolyabb biciklim, idén nyugdíjaztam, összesen 7 évig használtam. A bicaj kapott mindent, hideget-meleget, sokat dh-ztam vele János-hegyről, tekertem vele nagyobb távolságokat, nekem tökéletesen bevált. Most így 37 évesen már kissé megváltozott a felhasználási köröm, főleg városban tekerek, vagy nagyobb távolságokat, szóval már nem a legideálisabb választás számomra. Csak ezért cseréltem le egy Merida Crossway-re, de eladni nem volt szívem, inkább faternak ajándékoztam. Ő vidéken lakik, ahol vannak eléggé rossz útviszonyok, meg hegy-völgy is, oda nagyon kiváló lesz.
Ennyiért vettem
180000
Csatolt képek
Magellan Serpens  2003 mtb
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vdani666 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó ár/érték arany, dögös kinézet, strapabíró, Jó felszereltség gyárilag, kinyírhatatlan váz.
Hátrány
Festés minősége, túl merev és nehéz váz, gyárilag gagyi pedálokat adtak hozzá(nem is szoktak adni, talán jobb is lett volna ha ehhez se adnak...), geometria elég sportos, így kevéssé kényelmes, ez nincs összhangban a súllyal... (de a súly az árral igen :))
Tapasztalat

A kedvenc bringám, soha nem adom el a vázát, ha megnyekken megy ki a falamra, addig meg használom, már 0kms kora óta nálam van, 2004ben vettem, azóta hűen szolgál, semmi komolyabb baja nem volt eddig, ha karbantartja az ember meghálálja. Elején voltak problémák, de csak össze kellett szokni, monoblokk recsegett, a gyári pedál 500kmt se bírt, és persze hogy egy kisebb 700kmes magyarországi bringatúrával járattam be, na annak a közepén kellemes volt egy döglött pedál, széthajlott a pereme, így egy kis csonkot kellett taposni. Más baja nem igazán volt, néha a hátsó agy gumitőmítése lecsúszik és leragad, ilyenkor nagyon hülye hangja van, de ezt 1 perc megjavítani :). 6 év alatt elég sokfelé jártam már vele, terepet szereti a legjobban, mászni jól lehet vele, föludatok jól teljesít, de a keményebb terepet nem szereti, egyrész túl merev a segge, és ez egy idő után fárasztó tud lenni, minden huplin, kövön felüt, és eléggé tud rázni gyors lefelénél, a másik tényleg gyenge pont a teló, ez egyrészt túl kemény még az én 90 kilómhoz is, nem mozog túl szépen, bár amióta kis olajat is töltök bele azóta jobb a helyzet, és ráadásul még csak merevnek sem mondanám, egy dúrva sziklás lefelénél elég erősen érezni a gyengeségét. A fékeket sem tartom valami jónak, a bike+ fékkarok zörögnek, ha elengedem őket kifelé koppannak, amint tudom lecserélem egy tárcsafékre, de ehhez egy jobb teló is kéne amit nem csavarna szét egy tárcsafék, nem is feltétlen drágább, csak erősebb, állítólag a Dart ilyen, és nem is drága, bár mozgása nem tudom mennyivel lehet jobb. Váltó ha rendesen be van állítva és bovdenek is ápolva vannak akkor elég jónak mondható, deore a legjobb vétel hobby használatra, innen fölfelé már exponenciálisan drágábbak a cuccok, de a teljesítményük nem emelkedik ilyen ütemben.

Hosszab aszfaltos szakaszokra nem igazán ajánlom, számomra kissé fárasztó vele, és nem is erre találták ki.

Ennyi pénzért nagyon jó kis bringa ez, sose bántam meg hogy megvettem, nem szabad vele durvulni, és rendszeresen karban kell tartani ahogy minden bringát, és akkor nem romlik el, csak megy és megy...

Erre ajánlom
Hegyekbe főleg, leginkább terep, maratonok, tereptúrák, tehát amire kitalálták, milyen meglepő nem? Egy túragép nem DH bringa? Remélem most nem okoztam senkiben maradandó lelki sérüléseket.
Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Magellan Serpens  2004 mtb
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

böndi avatar
böndi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Igaz csak két hónap téli kiképzésen van túl,de két defekten kívül semmije nem ment még gallyra.Újabb 3 hónap,újabb1700-km és hálistennek még mindig semmi hiba.
Hátrány
Agyári gumival betonon nehéz tekerni.de a hegyekbe a földutakra ez való,úgyhogy ez csak nekem hátrány,én le is cseréltem.a múltkor elfelejtettem,hogy a pedálról a macskaszem biz basz 100km-en belül mind a 4 letört,de hát minden nem lehet tökéletes.
Tapasztalat
Nekem elötte 2006-os drácóm volt az is jó,de ég és föld.Szerintem veri a drágább árfekvésű-na nem nagyonsokkal-márkákat.
Erre ajánlom
Én nem dúrvulok vele,de ha a télen le-letértem a bükkbe a földutakra srba ideoda semmi gáz nem volt,mindene bírja a kiképzést.
Ennyiért vettem
140000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Topi avatar
Topi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Én olcsón vettem, mert kifutó széria volt. A kisebb ugratásokat bírja. Viszonylag könnyű. Ha arra használod amire kitalálták akkor sokáig lesz a társad.
Hátrány
Nekem Rock Shox Judy XC volt belerakva és az nem nagyon akart mozogni. Az újabb szériák vázai jobban meg vannak erősítve.
Tapasztalat
Ennyi pénzért nagyon megéri az árát. 2 hét múlva lesz 1 éves és most lesz meg a 6000. km. A monoblokk most kezd meghalni, de még bírja, a felni már nagyon elkopott a sok fékezéstől és gumikat is kell venni, de ezek ugye azért mennek tönkre, mert használom a gépet. Eddig még csak láncot és fékbetétet kellett cserélnem. Egyébként semmi bajom nem volt vele eddig és remélem, hogy nem is lesz tehát ez egy nagyon jó gép.
Erre ajánlom
Annak aki nem akar 5 méter magasból ugrálni.
Ennyiért vettem
80000 Ft
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csik gyula avatar
csik gyula
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
nagyon jol birja a terepet és a kissebb ugratásokat [nem ugraton]
Hátrány
a hajtómú kezdett lötyögni egy kicsit
Tapasztalat
nagyon király van még a csapatban 1 magellan draco ahoz képest ég és föld
Erre ajánlom
szerintem mehet simán xc re
Ennyiért vettem
80
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ian avatar
Ian
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ár/érték arányban nagyon jó alkatrészek. Kiemelkedően masszív váz, remek a váltó (pic-pöc és már a helyén is van).
Hátrány
Pedált meg kell szokni, vagy inkább cserélni. A kerék aszfalton úgy zúg, hogy a többi bringás rémülten szokott hátranézni, nem kamion jön-e? Vétel után át kellett zsírozni, mert kattogott. A fék lehetne erősebb. A festék gyengus - láncvédő kötelező!
Tapasztalat
A felsorolt hátrányok ellenére remek bringa ez. Mióta megvan, kínzom rendesen (hegy-völgy, országút, járdázás városban, de volt patakmeder is), de bírja. Ha megfújnák, megint ilyet vennék. Érdemes gyűjteni rá.
Erre ajánlom
Terepre bárkinek. Nem versenygép, de hétköznapi embernek tökéletes. Országúton is lehet hasítani vele, ha keménylegény vagy. /Az én combom három hét alatt kinőtte a farmerom :)/
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

webwolf avatar
webwolf
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
strapabíró könnyű váz, erős fékek,
Hátrány
apróbb dolgok, melyek mindegyiknél kijönnek.. az első fék (nem csak nyirkosan) nyekereg mint állat, néha a hátsó is válaszol neki.. no ez idegesítő!
Tapasztalat
Nyári projekt: rakok rá egy AVID BB5 mechanikus tárcsaféket előre, talán egy alap 160-as tárcsával.. Atz írják elég rá. Hátul hagyom a V-t. Mert nem csak száguldani, megálni is tudni kell!! :D A 4 répa csak azért nem 5, mert tökéletes nincsen! Valami bibije mindennek van.
Erre ajánlom
túrázni talán a széles kerekei miatt nem a leg megfelelőbb (bár BP-Martonvásár kb.33Km távot többször megjártam vele 1 menettel), de falusi kátyúzatlan utak igazi "ízirájdere" lehet! :D
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kapi avatar
Kapi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon erős váz,sok jó dolog
Hátrány
nem tudok mondani talán kicsit nehéz
Tapasztalat
Szerintem a Serpens nagyon jó váz én mar 7 hónapja dirtezekvele (kicsit nehézre sikerült :( )
Erre ajánlom
cc-re iszonyat jó de dirt-re is
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Adams avatar
Adams
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Súly, Ár/Érték. Nekem igazából egy tartós gép kellett, amelyikkel min. újabb tíz évig elvagyok. Nem vagyok bringagyilkos
Hátrány
Fényezés?? Talán. Néhány gyárilag felrakott cucc gyenge.
Tapasztalat
Szóval pont úgy sikerült megvenni, hogy az ebike.hu-n megvettem rá ezeket az UpGrade-eket, Kb egy kicsit többe van mint egy Crux, de még a Pyxis-t is veri felszereltségben. Ezt a megoldást mindenkinek ajánlom!!! Most kb minden alkatrész egyenlő teljesítményt nyújt, a teló pedig minden testsúlyhoz jól beállítható a légnyomással. Persze még nem sokat mentem vele, hisz 2 hetes, de úgy tünik nem lesz gond vele. Ha mégis akkor majd megírom!
Erre ajánlom
Város, CC, Túra, ilyesmi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Merev, szép, és könnyű. A KTM-m után sokkat jobb!
Hátrány
A festék hamar lejön!
Tapasztalat
Szuper kis bringa szuperül válogatott alkatrészekkel, az alivo tárcsák a nagy pizzákkal brutális fékerőt tudnak produkálni. Nekem nyerő a gép ajánlhatom mindenkinek!!!
Erre ajánlom
XC bringa (mint az rá is van írva) elsősorban arra,de túrázni is jó vele nagyon!
Szerinted hasznos?

Osi22 avatar
Osi22
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó alkatrészek, jó ár(én 2003-ban vettem), korrekt teljesítmény és szép!
Hátrány
Nálam egy ideig a középcsapágy(ISIS drive-os) kattogott, majd a hátsó agy gyorszár tengelyének bezsírzásával 200 km után abbahagyta:-) A Truvativ FireX hajtómű lánctányérjai nagyon rosszak, állandóan elhajlanak(főleg a 22-es és 32-es)és még az én 65 kilóm allatt is rendesen meghajlik a Truva ISIS elenére(nagyon vékony a hajtókar)a cuccos! A deore-féle M System fékbetétek dobhatóak, a Ritchey felni egyáltalán nem szereti, érdemes gyorsan elkoptatni és vmi jobbra benevezni! A Shimano bowdenek is rozsdásodnak és nem túl jók-> Jagwire a megoldás.
Tapasztalat
Én ezalatt a kevéske 2 ezer km alatt meg voltam elégedve a géppel, habár 1 picit kicsi nekem(16-os váz 180 centihez). A deore nagyon müxik ha jól be van állítva(kivéve a fék a betétek és bowdenek miatt ) A ritchey cuccok is nagyon jók és még szépek is. A Manitou Axel jó kis teló, (habár a kikoppanásgátlót kifelejtették és a csillapítást szabályozó gomb alúl semmit sem ér) jól csillapít és elég merev is(az én súlyomnál). Nagyon jó választás volt ehhez a géphez! A Michelin gumik is jók, nem kopnak túlzottan, és szép a zöld színük! Az 515-ös Shimano SPD viszont már elég vegyes dolog, soxor beragad(főleg sárban), és nem olyan határozott a be/kilépés mértéke! Egy Ritchey jobb lett volna... Egy két alkatrész cserét kivéve tényleg jó választás, nem fog cserben hagyni sok sok kilométeren át! Az én gépem súja 13-13,5 kg, így még nemis túl nehéz és hosszab túrákra is kitünő lehet. Az én közönséges túrás-XC-s kerekezésemhez tökéletes választás volt.
Erre ajánlom
Aki sokat teker XC-ben, vagy túrázik az szeretni fogja, mert megbízható a deore/ritchey kombónak köszönhetően.
Szerinted hasznos?

Pompier avatar
Pompier
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szerintem az egész bicaj nagyon jó, nekem bevált.A váz nekem már a 3., volt 2 db 2001 es + a mostani 2002 es. Nem azért lett cserélve mert rossz volt hanem mert.... Én eleve vásárláskor lecseréltettem a hajtómüvet, igy nekem a canga full Deore volt.+spd Most már van benne 1-2 LX alkatrész is.
Hátrány
AZ RST Gamma EL teló nem a legtökéletesebb, beázik, az álitó csavar beszorul stb.,de ennek ellenére müködik. Középcsapágy nem valami tuti, cserélni kell valami minöségibbre. Regen Deore elos hatso agyaim voltak, de hamar meghibásodtak,beáznak.
Tapasztalat
Szerintem jó a canga, föleg ennyi pénzért. Ha a középcsapágyat és az agyakat jobbra csereled, és a telot rendszeresen karbantartod akkor semmi baj nem lessz vele.
Erre ajánlom
Hegyekre-völgyekre, erdöben hóban sárban. túrázni és kicsit durvulni tökéletes.
Szerinted hasznos?

Jaguar avatar
Jaguar
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól összeválogatott alkatrészek. Kategóriájában ideális bringa. Szolid, de eltalált vázfestés, izmos kialakítás.
Hátrány
Bosszantó, hogy hangosan kerreg a racsni.(B+) Megérdemelne egy komolyabb telót.
Tapasztalat
Én összerakattam, öcsém megvette a gyárit. Utólag nézve nem jártam sokkal jobban. Úgy jó, ahogy van. Ára korrekt.
Erre ajánlom
XC, Maraton, Aki már több, mint hobbyból teker.
Szerinted hasznos?

nomad avatar
nomad
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A 2002-es festés szerintem gyönyörű, még most is odavagyok ahányszor ránézek. Nagyon jó ár/teljesítmémy ár, de abbahagyom mert iszonyúan rámtört, hogy bringázni kéne meló helyett :D
Hátrány
A felsőcsövön egy enyhén durvoid túra során sikerült széthajlítani a fékbowdentartó baszt, és a hajtóművet is kissé megzúzni, igaz később estem vele egy szép nagyot, miután szépen lejött :P
Tapasztalat
Összegezve nagyon bírom, ugyanennyi pénzért ismét ezt venném.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki egy jó, megbízható, középkategóriás XC gépet szeretne, de nincsenek extra igényei.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (17 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Serpens termékkel kapcsolatban: