Merida Juliet 6. 10-V mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.06.)
  • Listaár: 129.900 Ft

Használt Merida Juliet 6. 10-V eladó
65.000 Ft
új árához képest: -50%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Dóci avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az én "Dzsulim" nagyon erős és gyönyörű. Előnyei között sajnos csak a nagyon masszív vázat, a szép festést tudom említeni (zakóztam vele egy pár durvát, de egykét karcon kívül nyoma sincs), és azt, hogy nagyon szerettem :)

Hátrány

hát nézzük. 2 év után gyakorlatilag a váz maradt belőle. a leggyengébb pontja a fék és a felni, első pillanattól kezdve. a gyári fék hulladék, Shimano Acerára cseréltem. a felnibe"tapadás-ragadás" problémáját ez azonban nem oldotta meg, azt szoktam mondani, hogy van benne egy szálkásító üzemmód, ami baromi idegesítő, ez a rossz minőségű felninek köszönhető. Tapad a fékpofa a felnihez, azt koptatja, és emiatt nem fog rendesen. Ennek ellenére a kerékkel nem foglalkoztam, csak bosszankodtam rajta sűrűn, de bőven ráfért volna egy csere. Első hónapban 2 deffekt, belülről, küllővel... A védőszalag, ami a belső alatt van szintén hulladék, csere után viszont alig volt deffektem. A teleszkóp szerintem gyenge, bár azt mondták egyek még és jobb lesz :)(55 kg).  Hamar kiderült, hogy nekem ez így lassú lesz, és mivel nagyjából egyidőben rohadt el a hátsó fogaskoszorú ezen felismeréssel, első-hátsót cseréltettem Shimano Alivio országútira. Gyorsult tőle kb 10km/h-t, de még mindig lassú nekem. A váltója szintén nem az erőssége, Shimano Altust kapott. A láncot egy év után kellett cserélni, egész jól bírta ahhoz képest, hogy hóban-fagyban...Kormánya, ülése kényelmetlen, cseréltem. A teleszkóp mostanra ment tönkre teljesen, az agy kotyog, 2 év, és kb 12ezer km után... Lehet, hogy nem vigyáztam rá rendesen, zúztam, nyúztam ezerrel, és túlságosan műszaki-beállítottságú sem vagyok, de ennél azért kevesebb problémára számitottam.

Tapasztalat

Nagyon szerettem őt, de Meridát ennyiért ne! a vázon kívül mindenből a lehető leghulladékabbat tették rá, azt gondolom a Radius fék volt a legalja. Viszont az is igaz, hogy hobbibiciklinek, ha nem nyúzza az ember annyit mint én, tökéletesen megfelel, bár annyi mindent le kell rajta cserélni inkább előbb,mint utóbb, hogy inkább spóroljatok hozzá 50et, és vegyetek egy rendesen összerakott bicót.

Az én célomnak sajnos nem felelt meg.

Erre ajánlom

hobbibiciklinek, ha nem számít a sebesség, alkalmi túrákra tökéletes.

Ennyiért vettem
80.000 ft
Csatolt képek
Merida Juliet 6. 10-V  2009 mtb
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kei22 avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny

Kis rábeszéléssel döntöttem mellette, de a felszereltsége, a váz geometria("vázas"bringa ami mégis női!!!), a tetszetős összhatás és persze az ára (kereskedő éppen akciózott :P) meggyőzött!

Amennyire körül tudtam nézni, az ár-érték aránya igen jó, nehéz hasonlót találni!

Nagy előny az erősített női váz, hobby-sportra szánom, fontos hogy masszív legyen! Később lehet fejlesztgetni!

És ismétlem, nagyon klassz a vázforma és a festés (picit "túlnőcis", de ennyi egy vagányabb lánynak is belefér ;D) is elég masszív, már próbáltam és nem sikerült megkarcolni!

Fordulékony és kényelmes, bár a nagyon durva terepeket nem szereti (homokba belefullad...mondjuk abba mindegyik)

A váltón még van mit finomítani,(a használatán legalábbis, az előzőm marokváltós volt...), de  nagyon lehet vele menni!

Hátrány

Pedál műanyag, vételkor cserélve fekete fémre!

Kormány markolat szép, de valahogy nem a legkényelmesebb, de egyenlőre nem cserélem, ráér!

A teleszkópot kicsit nehéz belőni az ideális keménységűre, de lehet hogy csak azért zavar, mert elég változatos terepeken tettem próbára (dombok,homok,aszfalt..stb)

Egy kicsit talán túl szép bringa....át is kereszteltem "LopYel"-re XD, a szép külső elég figyelemfelkeltő, nem csak elismerést válthat ki másokból, hanem lopási kényszert is...

A kerekek gyorszárasak és a nyereg is könnyen leszedhető a "villámbilincs" miatt, így elég nehéz megoldani a lezárását, hogy ne hordják szét... 

Tapasztalat

Az előző bringámhoz képest (ősöreg össztelós Hauser...) egy egész más kategória!

Komolyan rossz visszaüllni a régire("lakatolósnak" csak azt használom!)

Hozzáteszem, vételkor beruháztam egy rugós nyeregcsőre, így a komfortfokozat is megugrott egyel :9

Igazi hibái ez alatt az egy hónap alatt nem jöttek elő, eddig nagyon meg vagyok vele elégedve! 

Erre ajánlom

Hobby-bringás lányoknak, akik szeretnek néha vadulni is egy kicsit, város, de inkább terepre, erdei ösvényekre, hétvégi tekeréseke!

Komolyabb dolgokra csak némi tuning után, de csak érzéssel! 

Ennyiért vettem
62000 Ft
Csatolt képek
Merida Juliet 6. 10-V  2008 mtb
35 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Juliet Speed 6


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 13,5"
  • 15"
  • 17"
  • 18,5"

 
színválaszték:

zöld


villa (teló):

SR 26 XCT


Meghajtás

hajtókar:

Shimano TY301 42-34-24 CG


lánc:

7s


fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ21 14-28T


első váltó:

Shimano TY


hátsó váltó:
Shimano Altus,

8s


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

PP


Kerék

felni:

Merida Juliet V


első agy:

OV Alu


hátsó agy:

OV Alu


külső gumi:

Merida 26 1,95"


Irányítás

váltókar:

Shimano EF41


kormány:

Merida Steel 620 R30


kormányszár:

Ahead Alloy 15


kormánycsapágy:

Egg Steel-B


nyereg:

Juliet Sport


nyeregcső:

Merida Speed 27,2mm


Fék

 
féktest:

V-fék


fékkar:

Shimano


tömeg:

14,2 kg


Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Juliet 6. 10-V termékkel kapcsolatban: