Merida Matts Special Edition V mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2008.03.)
  • Listaár: 250.000 Ft

Használt Merida Matts Special Edition V eladó
120.000 Ft
új árához képest: -52%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Dojan avatar
Dojan
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Brutál váz, tökéletes cuccokkal felszerelve, egy-két kivétellel minden hibátlanul működik. Nagyon strapabíró még az én közel 100 kilóm alatt is
Hátrány
Nekem egyedül a teló, igaz a garanciális javítás óta ez is jól teszi a dolgát. Állítolag gyári hibás valami gumigyűrű.
Tapasztalat
Idén vettem, és amint látod nem is sokat használtam, de már most látom, hogy jó vásárt csináltam. Szuper gép, főleg ennyiért.
Erre ajánlom
Én hobbi XC-re használom, hegyen völgyön át. Erre tökéletes. Szerintem még amatőr versenyeken is megállhatja a helyét, igaz ilyenen még nem voltam.
Ennyiért vettem
190000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ádi avatar
Ádi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
XT váltók, váltókarok nagyon profik. A váz nagyon brutális. Maszív és szép Örök darab. Jó mászós bringa súlya átlagos 12kg. HG-73-as lánc van rajta.
Hátrány
1. és legrosszab a nyereg, azonnal cseréltem nem ülésre tervezték csak odarakták mert kell az is egy bringához. 2. ennyiért illett volna patentpedált adni a géphez. 3. az avid 5-ös fékek nem illenek ehez a jó felszereltséghez és nem is fog rendesen. 4. az ignitor gumik annyira gyűjtik a sarat, hogy alig lehet vele tekerni.
Tapasztalat
Leértékelve vettem 175000-ért. Ez az ár reális érte többet nem ér mert lehet mit módosítani rajta.
Erre ajánlom
Egy kis módosítás után versenyre is alkalmas lehet.
Szerinted hasznos?

Mákos avatar
Mákos
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Csak csupa jó dolgot tudok mondani róla...
Hátrány
Apróságok: vállra vételkor a váz alatt is fut egy "kábel", így ez picit kényelmetlen. Alapból gyorszáras az első, hátsó kerék, valamint a nyeregcső szorító is. Na a legutóbbit, még mielőtt kihoztam volna a boltból, cseréltettem. Így picit "lopásállóbb" a nyereg, de a kerekek nem. Viszont ez majd minden montinál így van... Mást nem bírok mondani.
Tapasztalat
A hétvégén felmentem vele zúzni a János-hegyre, a latyakos/lefagyott átfolyásos/jégbordás úton a Maxxis gumik tökéletesen teljesítettek. Egyszer sem csúsztam meg, pedig fékeztem is a jégbordák között, de nagyon jól tapadt. A gumi 12 km/h alatt egy picit sem dobja a vizes latyakot! Ha figyelsz, még védő sem kell! A fékek így, új állapotban is rettenetesen erősek. A lejtőn is gyorsan megálltam velük vészhelyzetben. Fognak rendesen... A teló szépen teljesített ebben a hidegben is. Lefelé zúzáshoz kiengedtem őket, hogy a könyök, ill. csuklóízületeimből maradjon valami. Szuperul nyelte el az út kisebb egyenletlenségeit. A váltók pedig egyenesen királyok! Felfelé, terhelés alatt is halkan, pontosan és gyorsan váltottak. Az első természetesen zajosabb volt. A bringa lefelé jövet nagyobb sebességnél ~60 km/h is betonstabil, érzni, hogy nagyon jó a tartása. A váz festésének tapintása pedig nagyon szuper. Teflon érzés. Amit cserélek rajta legközelebb, az a pedál, nincs vele gond csak azért, hogy patentos legyen, cipőhöz. A gép csak 5-öst kaphat! Mivel nagyra nőttem, így egy utolsó darab 22"-ost vettem meg, 20% kedvezménnyel. Így nálam sokat ugrott az ár/teljesítmény...:-)
Erre ajánlom
Erős tudású gép, azoknak, akik nem csak a sarki csemegébe ugranak le kenyérért, hanem szeretnek nekiesni a domboldalnak. Akár még amatőr szintű versenyzésre is.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts Special Edition V termékkel kapcsolatban: