- Váz jól összerakott és átgondolt, kivitelezése megfelelő
- Hajtás viszonylag megbízható (Sram X4 hátsó kivételével)
- FSA kiegészítők megbízhatóak és tartósak
- 5letes a hátsó állítási lehetőség (bár nagyon ritkán állítgatom, marad 110mm-en)
- Jó alapnak, további építéshez
- SramX4 hátsó váltó nagyon hobby célú
- Rugóstag (olaj csillapítás+rugó) nehezen beállítható
- Villa nem visszaút csillapításos, nagyokat tud 'rugni' :)
- Felnik nehezek (de erősek)
- Gyári fék gyengén fog és 'nyúlós'
- Kicsit nehéz a gyári gép
A fék vmilyen komolyabb, megbízhatóbbra cserélve, illetve a 700mm-es kormány rövidebbre vágásával egészen kultúrált alapgép rakható össze.
A SramX4 hátsó váltón a váltó papucs feszítő csavar egy műanyag perselybe van behúzva. Ez pár ugrás után kitörik/kicsúszik, emiatt a váltókanál visszaesik a hátsó sorra. Ha a csavar műanyag perselyét kiveszed és menetet vágsz a lyukba, akkor a fékeknél használt csavarral tudod helyettesíteni.
Kezdő, de bátrabb játékosoknak ajánlom, illetve építésre alapnak is megfelelő.