Schwinn-Csepel Elite 29 Acera mtb

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 130.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Schwinn-Csepel Elite 29 Acera terméket!
Légy TE az első!
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete - Fehér - Kék
  • Fekete - Fehér - Narancs
  • Fekete
  • Grafit - Fekete

villa (teló):

Suntour NEX 4610 V2


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Acera,
  • 42-32-22T
  • 170 mm

fogaskoszorú:
Shimano Acera,
  • CS-HG30
  • 11-32T
  • 8S

középrész:
Shimano BB-UN26,
  • 123 mm

hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3×8


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Shimano


hátsó agy:

Shimano


külső gumi:

Kenda

  • 29×1,75"

Irányítás

kormány:

Promax

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés

kormányszár:

Promax

  • 110 mm

Fék

tárcsafék:

Radius RDM 2.0


 
féktárcsa:
  • 160 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

 
fékváltó kar:
Shimano Acera,

ST-EF60


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Elite 29 Acera termékkel kapcsolatban: